Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Navigatie I-phone

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Navigatie I-phone

Bericht door RiverCola »

gompie schreef: Koop een goedkope navigatie in Amerika, voor ongeveer 50 dollar heb je er al 1 en dit werkt altijd beter en sneller dan welke telefoon dan ook.
Dat weet je niet als je het nog niet geprobeerd hebt. Grappig dat je het dan zo stellig beweert :wink:
Daarnaast ben je een hoop meer geld kwijt, mij heeft Sygic navigatie in de VS (en NL, want die kaart heb ik ook) nog geen 20€ gekost en over een paar jaar hoef ik geen nieuwe te kopen. Ik hoefde er ook niet voor naar een winkel te rijden, gewoon thuis op de bank geinstalleerd. En ik hoefde ook niet van te voren alle adressen op een blaadje te schrijven. Gewoon onderweg een adres opzoeken op die kleine computer, die ik zo nu en dan ook nog gebruik om mee te bellen, en hup: copy-paste in de navigatie app!
mackenzie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door mackenzie »

Ik heb zelf Sygic aangeschaft voor de iphone. Werkt prima! 40 euro voor de hele wereld, eenmalige aanschaf. Werkt op GPS dus geen wifi...
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Ik heb een vrouw die kan kaartlezen :thumbup:
tomaat85
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door tomaat85 »

Wij hebben nu n paar dagen gebruik gemaakt van een iphone naast n garmin. Beide met alle kaarten van de USA met gelijke actualiteit. Hierin dus geen verschillen(iphone is TT).
De garmin is een oudje met klein scherm en slecht geluid dus daar wint de iphone. Ook vanuit je contacten je bestemming kiezen is een voordeel als je gewoon snel wilt kiezen en verplaatsen. En natuurlijk de voetgangers modus in een plaatsje of stad. Dat doe je met de iphone ideaal! Nadeel van de iphone is dat ik die ook gebruik voor mijn snapshots en dat dus niet snel kan als hij is ingezet als navigatie. Ff uitstappen is navigatie loskoppelen. Gaat wel maar is niet ideaal. Echt grote voordeel van de garmin is dat je hierin met basecamp echt heel precies je route kan plannen en met je garmin kan rijden. Elk weggetje wat je wil rijden met waypoints maak je op de pc en dan op je garmin laden en rijden. ( natuurlijk zou dit ook met tussenpunten kunnen op de ihpone maar dan moet je alle adressen of coordinaten gaan invoeren)
En die waypoints uitzoeken is wel heel erg leuk als voorpret hoor ! Ik hoef gelukkig niet te kiezen , maar als ik zou moeten dan een garmin EN een iphone(ja ja smartphone :wink: )
Grote Amerika fan
Pepito
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Pepito »

Loek schreef:Ik heb een vrouw die kan kaartlezen :thumbup:
Verkopen ze die ook in de app-store?

Maar on-topic... Ik heb een aantal jaar terug ook een garmin gekocht met kaarten van zowel VS als Europa en die bevalt eigenlijk erg goed. Ook hier gebruik ik die liever dan mijn iphone, maar ja, die iphone heb ik wel altijd bij me, dus ook die gebruik ik maar dan wel de maps navigatie. Eerder op een android gebruikte ik Navigon, die had wel offline kaarten en vond ik erg goed. Het zou best kunnen dat ik die ooit nog voor iphone koop.
De Garmin heeft namelijk wel een nadeel, hij is net van voordat de free lifetime map updates in de mode kwamen, dus die kaarten zijn nu ook al oud. En om dan nieuwe aan te schaffen, den misschien maar een app die altijd update.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer