Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kofferruimte fullsize car

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Kofferruimte fullsize car

Bericht door PSVwally »

Ieder zijn ding natuurlijk. Als je met 4 of 5 bent is het wat anders dan met 2 personen. Ik heb ook nog nooit moeite gehad met bagage in een auto te krijgen en ik neem altijd een kleine koffer en een handbagagekoffertje mee. Tijdens mijn 1e trip kreeg ik een nissan altima mee (weet zo niet welke klasse het was, want was een garageupgrade) en daar had denk ik nog een hele schoolklas in de kofferbak bijgekund. Ik moest zo ongeveer helemaal in de kofferbak kruipen na een dag rijden om mijn koffer eruit te halen.

Voor mijn trip in 2013 had ik een midsize suv een Jeep Compass. Met dezelfde koffer en handbagage en een koelbox zat de kofferbak een aardig eind vol. Niet dat er niets bij kon, maar niet geschikt voor 4 koffers + kinderbuggy + koelbox zeg maar.
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

bello schreef:[(of die blijkbaar massaal aangeschafte outletkleding aantrekken)
Misschien een heel andere discussie hoor, maar dat massale shoppen in die outlet centers snap ik ook niet heel erg. Afgelopen zomer een hele dag rondgeshopt in de Premium Outlets in Orlando. Ik kwam welgeteld met 1 jeans en een paar slippers eruit. Mijn vriend had een paar Converse gekocht, 1 paar slippers en een petje. Het aanbod in de outlets is vaak niet heel erg aantrekkelijk, tenzij je het hele jaar door Levi's draagt, polo-shirts en sportschoenen. Dan kun je wel in bulk shoppen. Maar dat is toch ook saai?

Ik koop meestal niet zoveel kleding tijdens m'n reizen, maar ga altijd wel in de steden opzoek naar bijzondere winkeltjes. En als ik dan iets leuks/aparts tegenkom, dan koop ik het wel. Maar een extra koffer vullen????

Maar goed, dat terzijde :oops:
EEAMuller
Amerikafan

Bericht door EEAMuller »

RiverCola schreef:
bello schreef:[(of die blijkbaar massaal aangeschafte outletkleding aantrekken)
Misschien een heel andere discussie hoor, maar dat massale shoppen in die outlet centers snap ik ook niet heel erg. Afgelopen zomer een hele dag rondgeshopt in de Premium Outlets in Orlando. Ik kwam welgeteld met 1 jeans en een paar slippers eruit. Mijn vriend had een paar Converse gekocht, 1 paar slippers en een petje. Het aanbod in de outlets is vaak niet heel erg aantrekkelijk, tenzij je het hele jaar door Levi's draagt, polo-shirts en sportschoenen. Dan kun je wel in bulk shoppen. Maar dat is toch ook saai?

Ik koop meestal niet zoveel kleding tijdens m'n reizen, maar ga altijd wel in de steden opzoek naar bijzondere winkeltjes. En als ik dan iets leuks/aparts tegenkom, dan koop ik het wel. Maar een extra koffer vullen????

Maar goed, dat terzijde :oops:

Oo ik vermaak me vooral ook goed bij Abercrombie, Hollister, Guess, Forever21 en Tommy buiten de outlets en in de Outlet hebben ze vaak bij Guess nog wel fijne jeans schoenen en accessoires, zonnebrillen en bij Tommy leuk spul. Ik krijg mn koffer wel vol hoor!
IngridZw
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door IngridZw »

Harry bedankt voor je reactie over de Ford Taurus. Goed om van jou te horen dat er heel wat in de koffer kan. Voor ons dus een prima auto voor 4 personen met in totaal 2 koffers, 2 kleinere tassen en een koelbox. Maar waarschijnlijk is een fullsize auto ook al voldoende.
Op you tube trouwens een demonstratie van de kofferruimte Chevrolet Impala.

" onclick="window.open(this.href);return false;

Even een andere technische vraag: Ik ben vrij nieuw op het forum en begrijp niet goed (misschien dom van mij) hoe ik op een specifiek bericht kan reageren. Ik zie nl. op het forumoverzicht dat bij sommige reacties eerst de reactie staat van de betreffende persoon waarop je wilt reageren, in kleine letters. Moet dit bv met quote ?

IngridZw
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
EEAMuller
Amerikafan

Bericht door EEAMuller »

Zo die laatste koffer had wel een zetje nodig:P. Op zich best grote ruimte die auto, maar die koffers zijn niet zo vergelijkbaar met de huidige en grotere koffers van nu? Ik kan zo al zeggen dat die van mij de helft dikker is(want de koffers uit t filmpje hadden wij vroeger ook). En wij hadden met 3 man t dubbele bagage van die mensen(karretje vol) damn ben ik zo erg? Of nemen mensen echt zo weinig mee(en mee terug)?
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

IngridZw schreef:Even een andere technische vraag: Ik ben vrij nieuw op het forum en begrijp niet goed (misschien dom van mij) hoe ik op een specifiek bericht kan reageren. Ik zie nl. op het forumoverzicht dat bij sommige reacties eerst de reactie staat van de betreffende persoon waarop je wilt reageren, in kleine letters. Moet dit bv met quote ?
Je kunt op de knop "Citeer" klikken om een bericht of een deel ervan, zoals ik nu doe, te citeren/quoten. Als je "Citeer" gebruikt, staat de naam van de poster er ook bij.
Als je in je reactie op "Quote" klikt, werkt het op zich hetzelfde (je krijgt ook de gele kleur) alleen staat er dan niet de naam van de poster bij en moet je zelf de te quoten tekst kopieren en plakken.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer