Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
DebbieTimmermans
Amerikafan
Partner van: Wouter
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen

Bericht door DebbieTimmermans »

ik volg ook even mee want wij zouden volgend jaar juli-augustus graag terug willen naar west Amerika maar de prijzen zijn momenteel nog enorm hoog. Hopelijk komen er binnenkort weer wat aanbiedingen voorbij zodat we weer kunnen beginnen te plannen :D
wouterendebbie.blogspot.be/
wouterendebbie1.blogspot.be/
wouterendebbie2.blogspot.be/
wouterendebbie3.blogspot.be/
https://www.facebook.com/groups/2198403 ... =bookmarks
wouterendebbie4.blogspot.be/
Elsvr
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Elsvr »

Ik ga ook even meevolgen.Wij gaan eind juli naar west Amerika en de ticketprijzen zijn nu inderdaad enorm hoog.Boeken jullie meestal rechtstreekse vluchten?Ik had een rechtstreekse vlucht van Amsterdam naar Los Angeles gevonden maar die kost nu nog zo n 1200-1300 euro per persoon dus dat kan goedkoper lijkt me.
SanFran
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door SanFran »

Wij willen ook in juli-augustus richting San Francisco vliegen. Ben bang dat de prijzen van de rechtstreekse vluchten vanaf Amsterdam sowieso niet meer gaan zakken. Ik zag net wel voor de periode 31-7-2016 - 25-8-2016 vanaf dusseldorf naar los angeles (1 tussenstop) prijzen van zo'n €814 p.p voorbij komen.
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
Fredy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Fredy »

Gisteravond geboekt: AMS - LHR - JFK (11-08-16) 7.15 - 12.20, JFK - SFO (15-08-16) 8.15 - 11.31, LAX - LHR - AMS (03-09-16) 19.55 - 18.20 voor €913. Zeker tevreden mee. Misschien wordt het nog wel iets goedkoper maar gezien de vluchttijden prima. Overstap in Londen op heenweg 2.20 uur en op terugweg 1.45 uur.
Geboekt via Flugladen.de
We kunnen de planning nu helemaal in gaan vullen. Voorpret maximaal nu :thumbup:
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Wie zou mij misschien even willen helpen?
Ik ben op zoek naar vliegtickets voor mijn zoon die voor het eerst alleen naar Amerika vliegt.
Vluchtschema: Amsterdam- Washington ( vertrek tussen 14 juli en 19 juli iets eerder is ook geen probleem)
Norfolk(va)- Chicago ( ca 1 week voor de terug vlucht, mag evt een of 2 dagen langer zijn)
Chicago- Amsterdam (vertrek tussen 9 en 13 aug)
Totale reis ca 3 weken of 3 en halve week.
Hij wil graag rechtstreekse vluchten, want hij vindt in zijn eentje het overstappen een beetje eng.

Als ik bij United of kayak de hele reis invoer kom ik uit op ca 1500 euro
Als ik bij United alleen adam- Wash ( 14 juli) en chicago-Adam ( 9 aug) invoer kom ik op 836
en als ik dan een binnenlandse vlucht zoek bij Kayak kom ik bij United uit op Norfolk- Chicago ( 1 aug) voor 271 dollar.
Dus als ik de middelste vlucht bij dezelfde maatschappij los boek zou dat bijna 400 goedkoper zijn.
Doe ik nu iets fout?? Of ziet iemand een goedkopere optie? Alvast bedankt voor het meedenken!!
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Nee hoor je doet niks fout. Flink zoeken op meerdere sites kan inderdaad prijsvoordeel opleveren. Je moet dan voor je zelf rekenen wat het voordeligst is. Soms is dat alles in één keer boeken maar een andere keer kan los boeken ook voordelig zijn.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

bart1966 schreef:De combinatieverzekering wordt het meeste afgesloten (volgens wtc.nl) Of zijn er nog booking sites met betere verzekeringen?
Heb je ook de voorwaarden gelezen, die verzekering is misschien niet geldig voor Belgen, en zelfs al is het wel zo zijn ze meestal heel gelimiteerd. Een goede annulatieverzekering en/of reisverzekering sluit je af bij een verzekeringsmaatschappij rechtstreeks of via een makelaar (niet op een vliegticketsite). Er zijn hier ook al topics over geweest, even zoeken.
ireneha
Amerika-newbie

Bericht door ireneha »

ik haak ook aan. Hoop via jullie getipt te worden voor lage prijzen richting westkust (san fransisco, las vegas, los angeles)
SanFran
Amerikakenner

Bericht door SanFran »

Oké. Rechtstreeks op SFO vind ik nu HELE mooie prijzen voor het hoogseizoen! Ik baal nu ontzettend dat ik niet kan boeken (nog geen toestemming voor vakantie op werk) Maar misschien moet ik toch maar gaan boeken ofzo? Normaal liggen deze prijzen tussen de €1250 - €1350.

http://forum.allesamerika.com/download/ ... ew&id=4580
Bijlagen
vliegtickets.png
DebbieTimmermans
Amerikafan

juist volgende vlucht gevonden, aan een zeer aantrekkelijke prijs in het hoogseizoen. Vraag me enkel af of de overstap voldoende is?

Route controleren (alle getoonde tijden zijn lokale tijden)

donderdag 21 juli 2016
AMS-PHX
1 tussenstop
KLM
KL6027
10:35 AMS Amsterdam Schiphol 10u 39
13:14 SLC Salt Lake City

Overstappen op vliegveld
1u 56

KLM
KL8088
15:10 SLC Salt Lake City 1u 40
15:50 PHX Phoenix Sky Harbor
Aankomst: donderdag 21 juli 2016Reisduur: 14u 15

vrijdag 12 augustus 2016
LAS-AMS
1 tussenstop
Delta
DL1932
6:15 LAS Las Vegas Mccarran 3u 55
13:10 DTW Detroit Wayne County

Overstappen op vliegveld
2u 43
KLM
KL6018
15:53 DTW Detroit Wayne County 8u 02
5:55(+1) AMS Amsterdam Schiphol
Aankomst: zaterdag 13 augustus 2016Reisduur: 14u 40

de terugvlucht is wel heel erg vroeg, al om 6u15 en als je dan nog eens een paar uur op voorhand op de luchthaven moet zijn. Zou dit haalbaar zijn met 2 kinderen ?
DebbieTimmermans
Amerikafan

iemand ervaring met het boeken via GoToGate? Ik ken het niet maar er staat bij dat ze een van de grootste van Europa zijn. En vind er heel aantrekkelijke prijzen voor in het hoogseizoen. Weet er iemand hoe het dan met bagage zit?
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

klm/delta prijzen op las vegas vanaf amsterdam zijn ook aan het zakken 750 eur in juli/augustus
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Vijf Dagen Voordeel dagen van KLM/Delta inderdaad. Veel lagere tarieven de komende dagen voor veel bestemmingen. Zie hier: https://campagnes.klm.com/vijf-dagen-vo ... sel_VDV-LP
Afbeelding
marieke van oorschot
Amerikafan

Bericht door marieke van oorschot »

ONYX666 schreef:klm/delta prijzen op las vegas vanaf amsterdam zijn ook aan het zakken 750 eur in juli/augustus

Nog niet voor begin augustus zeker?
Loves Vegas!
strikerzeljko
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door strikerzeljko »

SanFran schreef:Wij willen ook in juli-augustus richting San Francisco vliegen. Ben bang dat de prijzen van de rechtstreekse vluchten vanaf Amsterdam sowieso niet meer gaan zakken. Ik zag net wel voor de periode 31-7-2016 - 25-8-2016 vanaf dusseldorf naar los angeles (1 tussenstop) prijzen van zo'n €814 p.p voorbij komen.
Hebben wij ook geboekt (wel via Frankfurt maar vanaf daar rechtstreeks) voor die prijs. Eind juli heen en eind augustus terug via LA. :thumbup:
John&Inge
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door John&Inge »

kijk even op de site van Lufthansa zelf. Als je wat flexibel bent met je vluchtdata kan je juli - augustus 2016 prijzen vinden van rond de 600euro pp.
Wel vluchten Dusseldorf - Frankfurt - LA
SanFran
Amerikakenner

Bericht door SanFran »

Ja die van lufthansa wist ik inderdaad! Vliegen vanaf Dusseldorf is geen probleem, maar wij willen het liefst rechtstreeks op SFO vliegen. Blijf het alleen gek vinden van die rechtstreekse vluchten vanaf AMS naar SFO van ongeveer €900 (zie screenshots een paar posts eerder). Op de site van KLM zelf, via cheaptickets en expedia kom ik gewoon weer rond de €1300 uit.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

DebieTimmermans: Overstap van 1u 56m moet voldoende zijn mits je geen vertraging hebt. In dat geval zul je op een andere vlucht worden gezet of mag je misschien voordringen bij de paspoortcontrole. Wat dat vertrekken om 6.15 betreft: Dat wordt inderdaad extreem vroeg uit bed. Je zult met het hele gezin moeten bespreken of jullie dat kunnen/willen. Ik zou toch een latere vertrek zoeken. En wat GoTo Gate betreft: ik heb nooit van ze gehoord en ik kan me niet vorstellen dat ze een van de grootste ticketaanbieders zijn. In hoeverre ze betrouwbaar zijn weet ik niet maar een google zoektocht levert best wel wat negatieve recensies op over hun.
DebbieTimmermans
Amerikafan

dank je wel mtl voor je reactie, ik heb idd ook nog nooit gehoord van GoTo Gate. Maar ze bieden wel heeeeel interessante prijzen. Hoe zit het met Kilroy, zijn die betrouwbaar? Wij hebben nog nooit via een brooker geboekt en de prijzen via de luchtmaatschappijen zelf zijn veel hoger dan via de brookers.
Division
Amerikakenner

Bericht door Division »

Kilroy is van origine een studentenreisbureau. Let er dus wel op dat als je via de Kilroy-site zoekt, dat je 'inclusief studententickets' uitgevinkt hebt. Je kan hier prima een vliegticket boeken.
Afbeelding
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer