Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Delta Airlines schrapt vlucht Zaventem-Atlanta
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Re: Delta Airlines schrapt vlucht Zaventem-Atlanta
Vandaag staat de vlucht naar JFK van Delta terug ingepland in het vertrekschema van Brussels airport.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Idd JFK-Brussel v.v. is gisteren weer opgestart http://news.delta.com/delta-set-resume- ... tional-day.
Is vanmorgen om 8:59 geland.
Is vanmorgen om 8:59 geland.
En niet alleen Delta.
Onze terugvlucht over een maand van Brussel naar Philadelphia is geschrapt door American Airlines. Het lijkt erop alsof die hele lijn er nu uit ligt bij AA. Alleen het tweede gedeelte van de vlucht, Philadelphia naar Orlando, stond er nog! We kwamen erachter door in te loggen, kregen geen mail/telefoontje of wat dan ook. De eerste persoon die we aan de lijn hadden bleef nog volhouden dat de vlucht gewoon uitgevoerd ging worden, pas nadat we vroegen of ze onze stoelen kon bevestigen kwam ze erachter dat de vlucht niet meer bestond! Na een tijd aan de telefoon gehangen te hebben vliegen we dan nu van Dusseldorf naar Chicago (en dan naar Tampa ipv. Orlando, komt ons nog beter uit ook!).
Onze terugvlucht over een maand van Brussel naar Philadelphia is geschrapt door American Airlines. Het lijkt erop alsof die hele lijn er nu uit ligt bij AA. Alleen het tweede gedeelte van de vlucht, Philadelphia naar Orlando, stond er nog! We kwamen erachter door in te loggen, kregen geen mail/telefoontje of wat dan ook. De eerste persoon die we aan de lijn hadden bleef nog volhouden dat de vlucht gewoon uitgevoerd ging worden, pas nadat we vroegen of ze onze stoelen kon bevestigen kwam ze erachter dat de vlucht niet meer bestond! Na een tijd aan de telefoon gehangen te hebben vliegen we dan nu van Dusseldorf naar Chicago (en dan naar Tampa ipv. Orlando, komt ons nog beter uit ook!).
- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Beetje bizar dat de AA rep je verkeerde info gaf, want het is al bijna anderhalve week geweten dat deze vlucht uit het systeem gaat.
Beetje off-topic, maar waarschijnlijk toch wel relevant voor een aantal mensen:
United had de opstart aangekondigd van een 2e Newark vlucht, maar ook deze zal niet doorgaan.
Net na het vertrek van Jetairways in Brussel krijgt de luchthaven een paar rake klappen qua longhaul routes. Hopelijk worden deze slots snel opgevuld met een paar nieuwe routes/airlines (TAM kijkt of het in BRU een of een paar routes kan opstarten, maar dat was pre 22/3)
Beetje off-topic, maar waarschijnlijk toch wel relevant voor een aantal mensen:
United had de opstart aangekondigd van een 2e Newark vlucht, maar ook deze zal niet doorgaan.
Net na het vertrek van Jetairways in Brussel krijgt de luchthaven een paar rake klappen qua longhaul routes. Hopelijk worden deze slots snel opgevuld met een paar nieuwe routes/airlines (TAM kijkt of het in BRU een of een paar routes kan opstarten, maar dat was pre 22/3)
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
wij hebben zelf naar American gebeld voor onze vlucht van BRU naar las vegas van mei en die bleek geannuleerd te zijn zonder enig bericht van hen of connections.
hebben dan telefonisch met AA zelf andere vlucht geregeld via londen heathrow rechtstreeks naar LAS, is nu dus ok, hadden tix gekocht via connections, ook van hen geen enkel teken van leven gehad ivm deze annulatie, ik moest hen bellen om nieuwe e-tix af te leveren volgens de vriendelijke dame van AA voor we zetels konden kiezen voor deze vluchten en ze waren daar totaal overbelast door alle omboekingen vanuit BRU en waren er nog niet toe gekomen om vluchten voor Mei op te lossen, we hebben nu wel nog goede zetels kunnen krijgen voor deze vluchten, hadden we gewacht tot zij ons belden zat alles wrschlk vol?
In grote tegenstelling met dit probleem kregen we ook al een mail van Delta waarin stond dat BRU ATL ook nog afgelast zal zijn in Juli en ze gaven ons nieuwe verbindingen via AMS en Detroit voor onze reis van juli-aug-sept, ook hier dan nog goede zetels voor gevonden.
Moraal van het verhaal? Boeken rechtstreeks op site luchtvaartmaatschappijen geeft betere service dan via een booking agent.
Is niet enkel verschil tussen service AA en Delta want in het verleden bij boekingen direct bij AA werden alle wijzigingen steeds op tijd doorgegeven en het zijn zij uiteindelijk die ons aan nieuwe verbindingen geholpen hebben en in maart was het ook AA die de problemen bij Iberia voor ons opgelost hebben toen we na de aanslagen niet naar huis terug geraakten vanuit Miami.
hebben dan telefonisch met AA zelf andere vlucht geregeld via londen heathrow rechtstreeks naar LAS, is nu dus ok, hadden tix gekocht via connections, ook van hen geen enkel teken van leven gehad ivm deze annulatie, ik moest hen bellen om nieuwe e-tix af te leveren volgens de vriendelijke dame van AA voor we zetels konden kiezen voor deze vluchten en ze waren daar totaal overbelast door alle omboekingen vanuit BRU en waren er nog niet toe gekomen om vluchten voor Mei op te lossen, we hebben nu wel nog goede zetels kunnen krijgen voor deze vluchten, hadden we gewacht tot zij ons belden zat alles wrschlk vol?
In grote tegenstelling met dit probleem kregen we ook al een mail van Delta waarin stond dat BRU ATL ook nog afgelast zal zijn in Juli en ze gaven ons nieuwe verbindingen via AMS en Detroit voor onze reis van juli-aug-sept, ook hier dan nog goede zetels voor gevonden.
Moraal van het verhaal? Boeken rechtstreeks op site luchtvaartmaatschappijen geeft betere service dan via een booking agent.
Is niet enkel verschil tussen service AA en Delta want in het verleden bij boekingen direct bij AA werden alle wijzigingen steeds op tijd doorgegeven en het zijn zij uiteindelijk die ons aan nieuwe verbindingen geholpen hebben en in maart was het ook AA die de problemen bij Iberia voor ons opgelost hebben toen we na de aanslagen niet naar huis terug geraakten vanuit Miami.

Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
Wij hebben wel direct bij AA geboekt en ons werd ook niks doorgegeven. Ik denk dat het er deze keer dus niet veel mee te maken heeft helaas.Lilo schreef: Moraal van het verhaal? Boeken rechtstreeks op site luchtvaartmaatschappijen geeft betere service dan via een booking agent.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Wij hebben rechtstreeks geboekt bij KLM en kregen ook geen melding van hen. Pas nadat ik dit topic gelezen had, ging ik online kijken en zag ik dat ook onze vlucht geannuleerd was. Zelfde avond nog opgelost door KLM via Twitter. We vliegen nu via JFK.
- kustbewoner
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Paniek !!! Na het (toevallig) lezen van deze draad keek ik naar mijn boeking, en wat bleek : Al mijn vluchten in juli gecanceld (Brussel - Atlanta, Atlanta - Miami en retour), en dit 30 dagen voor vertrek .Dit werd vandaag wel rechtgezet door KLM, maar wat aks ik niet zelf gereageerd had??? We zijn onze seats kwijt waardoor onze familie niet meer samen zit. Ongehoord . Dit zal de laatste keer zijn dat ik met KLM vlieg
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Je vliegt toch met Delta?
Ik ben gewend bij KLM dat je keurig op de hoogte gesteld wordt van vlucht wijzigingen, mits je in je boeking je mobiele telefoon of mailgegevens vermeld hebt zodat ze contact op kunnen nemen.
Ik ben gewend bij KLM dat je keurig op de hoogte gesteld wordt van vlucht wijzigingen, mits je in je boeking je mobiele telefoon of mailgegevens vermeld hebt zodat ze contact op kunnen nemen.
- kustbewoner
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik heb geboekt bij KLM, en blijkbaar wordt de vlucht uitgevoerd door Delta. Ze hadden mijn email adres want mijn tickets zijn via mail afgeleverd
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
En heb je in je profiel, daar waar je ook je oa. je API gegevens invoert, ook alles ingevuld? En ik denk omdat je met Delta vliegt dat je dat op de website van Delta moet doen, maar dat weet k niet zeker.
Bij Delta kun en moet je ook nog apart je e-mailadres invullen.
Heb nu al twee meldingen gehad van Delta over kleine wijzigingen.
Terwijl ik KLM vluchtnummers heb maar alle vluchten worden uitgevoerd door Delta.
Terwijl ik KLM vluchtnummers heb maar alle vluchten worden uitgevoerd door Delta.
- kustbewoner
- Amerikafan
- Contacteer:
Heb een account aangemaakt bij Delta, maar hoe kan ik mijn vlucht van KLM linken aan mijn profiel in Delta ?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
heb je een confirmation nr gekregen? Daarmee kan je op de delta site je vluchten vinden. mijn confirmation nr bestaat uit 3 letters een cijfer en weer twee letters dus AAA1AA
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
-
- Amerika-expert
Delta doet dat prima, ook mijn ervaring.Hinko schreef:Bij Delta kun en moet je ook nog apart je e-mailadres invullen.
Laatst gewijzigd door harryh op 08 jun 2016, 09:09, 4 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-expert
De "operationele integratie" tussen KLM en Delta is naar mijn mening nog steeds om te janken, dat merk je aan dit soort dingen. Als je hierover zou gaan bellen, zeggen ze waarschijnlijk bij KLM dat ze je gegevens niet mogen doorgeven. Maar als er zoals in @kustbewoners geval vluchten gecanceld worden vind ik dat je toch mag verwachten dat degenen bij wie je hebt geboekt je dan informeert.
Ik heb een keer een discussie met KLM gehad over het kiezen van een stoel voor een vlucht bij Delta. Kan me herinneren dat ik op basis van de KLM boekingsbevestiging bij KLM inlogde en een stoel had gekozen en opgeslagen voor een Delta vlucht. Tijdens het inchecken kreeg ik een fout op de KLM site, kon daar niet inchecken, moest naar de balie op Schiphol. Ik gebeld; volgens het callcenter klopte die melding niet, ik moest op de Delta site inchecken omdat het een Delta vlucht was. Ik dat gedaan; bleek mijn stoelkeuze van weken eerder niet bij Delta bekend te zijn. Ik weer bellen; had ik maar op Delta.com moeten doen was het commentaar want het is een Delta vlucht. Ik ben toch klant van jullie KLM, heb jullie toch betaald? Ja meneer maar dat werkt niet zo. Waarom laten jullie met dan wel op KLM.nl m'n stoel kiezen, zet dat dan gewoon dicht voor Delta vluchten of waarschuw me?
Kortom, codeshares met Delta: altijd op Delta.com stoel kiezen, inchecken, je contactgegevens aanmaken, API etc sindsdien voor mij.
Ik heb een keer een discussie met KLM gehad over het kiezen van een stoel voor een vlucht bij Delta. Kan me herinneren dat ik op basis van de KLM boekingsbevestiging bij KLM inlogde en een stoel had gekozen en opgeslagen voor een Delta vlucht. Tijdens het inchecken kreeg ik een fout op de KLM site, kon daar niet inchecken, moest naar de balie op Schiphol. Ik gebeld; volgens het callcenter klopte die melding niet, ik moest op de Delta site inchecken omdat het een Delta vlucht was. Ik dat gedaan; bleek mijn stoelkeuze van weken eerder niet bij Delta bekend te zijn. Ik weer bellen; had ik maar op Delta.com moeten doen was het commentaar want het is een Delta vlucht. Ik ben toch klant van jullie KLM, heb jullie toch betaald? Ja meneer maar dat werkt niet zo. Waarom laten jullie met dan wel op KLM.nl m'n stoel kiezen, zet dat dan gewoon dicht voor Delta vluchten of waarschuw me?
Kortom, codeshares met Delta: altijd op Delta.com stoel kiezen, inchecken, je contactgegevens aanmaken, API etc sindsdien voor mij.
Ze hebben het wel iets aangepast bij KLM.
Op de KLM website wordt je nu automatisch doorgeleid naar Delta om een stoel te kiezen.
In de klm app gaat het nog niet altijd goed, de oude stoelnummers, die je krijgt meteen na het boeken blijven daar staan, terwijl ik al van stoel ben veranderd.
In de Delta app gaat het wel goed.
Op de KLM website wordt je nu automatisch doorgeleid naar Delta om een stoel te kiezen.
In de klm app gaat het nog niet altijd goed, de oude stoelnummers, die je krijgt meteen na het boeken blijven daar staan, terwijl ik al van stoel ben veranderd.
In de Delta app gaat het wel goed.
- kustbewoner
- Amerikafan
- Contacteer:
@babarage : ik vind mijn vluchten wel terug op de site van Delta via de zoekfunctie, , maar hoe kan ik deze aan mijn account linken in Delta?
Je Delta Skymiles nummer invullen bij je boeking. Dan zie je na inlog op de website je vluchten.
Gebruik je de app? Dan volstaat alleen de boekingscode toevoegen en de vluchten staan altijd in je app.
Als je een Skymiles nummer invult kun je geen Flyling Blue punten sparen.
Gebruik je de app? Dan volstaat alleen de boekingscode toevoegen en de vluchten staan altijd in je app.
Als je een Skymiles nummer invult kun je geen Flyling Blue punten sparen.
-
- Amerika-expert
Mooi, dat was ook wel nodigHinko schreef:Ze hebben het wel iets aangepast bij KLM.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 3186 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 5 Reacties