Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welk vliegveld naar Zuidwest

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Welk vliegveld naar Zuidwest

Bericht door Martin & Marianne »

karenkdg schreef: Als ik weet welk aankomstvliegeld we nemen, kan ik gerichter een route plannen. Het duurt echt nog verschrikkelijk lang maar ik wil me goed orienteren
Je kunt het beste eerst eens een route gaan bepalen. Misschien kom je dan tot de ontdekking dat een one way handig is. Wil je een rondje maken dan maakt het voor je route niet uit of je in SF, LA of LV begint - ik neem aan dat je al die steden aan wilt doen - en dan laat je de prijs beslissend zijn. Starten in SF kan veel geld schelen zoals gezegd als je niet direct een auto nodig hebt. Wij vinden het zelf echter wel erg gemakkelijk om meteen de auto op te halen.
Juni is een mooie tijd. Wij zijn de laatste 2 keer in juni geweest. Lange dagen en prachtige watervallen in Yosemite.

Marianne
MikeAmerika
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door MikeAmerika »

Wij vlogen vorig jaar op Phoenix. Was goedkoop, niet druk op de weg en een leuk hotel voor onder de 50 dollar. Het is een uur of 3 van de grand canyon af. Dus dat is ook nog wel te doen
2015 Rondje Zuidwesten
2017 Rondje Zuid westen + Yellowstone
2018 Rondje Miami en Keys
2019 Texas New Mexico
CocoBB
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CocoBB »

Het ligt er erg aan wat je zelf wil, wij zijn 2 jaar geleden op SFO gevlogen en dat is erg goed bevallen. Vond SAN Francisco wel een beetje tegenvallen, maar dat is mijn mening. We hebben heel bewust Los Angeles links laten liggen, omdat we daar niet heen hoefden. We hadden er alleen een stopover van Las Vegas richting Lihue, Hawaï (Kauai is een enorme aanrader!!).

We hebben bij San Francisco een camper opgehaald van Cruise America, dat ligt al een stukje buiten de stad richting Yosemite en heb van de drukte op de snelweg dus niets gemerkt. Na het ophalen van de camper boodschappen gedaan bij Walmart, dat praktisch op hetzelfde terrein ligt en we reden zo zonder problemen en zonder drukte weg. Hotel was wel erg prijzig in SFO.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer