Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5
Wat zijn die mooie prijzen naar Denver en voor wanneer? Wij willen 30/6 of 1/7 naar Denver en 24 of 25 juli terug. Mag vanaf Ams, Dus od Brussel maar hebben nog niks moois gezien (max 1 overstap) voor minder dan € 650,-.
Ook rond de 650. Maar voor mijn periode is dat mooi. Voor juni is dat anders ja.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
€650 voor hoogseizoen valt toch goed mee ( 30 juni reken ik als juli..)? In 2015 hebben wij 720 euro betaald voor bru-den , las-bru.
http://www.frankdochy.be/ --> Reisblog
Yes!
Afgelopen weekend mooie prijzen gezien voor Denver in Augustus.
Vertrek: za. 4 aug
Terug: za. 25 aug
Prima tijden met 1 overstap.
Helaas maandag weer verdwenen, maar nu weer beschikbaar!
Voor € 622 gevonden bij Schipholtickets.
Dit tarief is alleen te vinden via Kayak.nl, via Momondo en Skyscanner is het duurder.
Er zal vast nog wel een flash sale voorbij komen,maar ik vond het mooi en heb dus geboekt
Afgelopen weekend mooie prijzen gezien voor Denver in Augustus.
Vertrek: za. 4 aug
Terug: za. 25 aug
Prima tijden met 1 overstap.
Helaas maandag weer verdwenen, maar nu weer beschikbaar!
Voor € 622 gevonden bij Schipholtickets.
Dit tarief is alleen te vinden via Kayak.nl, via Momondo en Skyscanner is het duurder.
Er zal vast nog wel een flash sale voorbij komen,maar ik vond het mooi en heb dus geboekt

Netjes.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij zoeken ons suf voor AMS - PDX ( 24 juli 2018 ) en dan LAS - AMS ( 14 aug 2018 )
Prijzen liggen nog steeds rond de 1000,00 p.p. En ja, we zijn met 5
Laurens

Laurens
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Hi Laurens,
Is het geen optie voor jullie om naar Seattle of San Francisco te vliegen? Die luchthavens zijn doorgaans goedkoper om op te vliegen.
Is het geen optie voor jullie om naar Seattle of San Francisco te vliegen? Die luchthavens zijn doorgaans goedkoper om op te vliegen.
-
- Amerika-ontdekker
Vliegen op Seattle of Portland maakt helaas nagenoeg niets uit qua prijs. San Francisco is helaas geen optie omdat we vanaf Portland eerst Oregon rond gaan en dan afzakken naar Las Vegas.
Vanuit daar vliegen we terug naar Amsterdam. En Amsterdam is gekozen omdat we daar 20 minuten vanaf wonen.
Vanuit daar vliegen we terug naar Amsterdam. En Amsterdam is gekozen omdat we daar 20 minuten vanaf wonen.
Tja.. het is nog ver weg, goed in de gaten houden en niet te veel haast hebben. Voor deze tarieven kun je het ook een paar weken vooraf nog boeken.
-
- Amerikakenner
Dat geloof ik niet helemaal wbt Seattle. Voor Seattle zie je vaak genoeg tarieven in de zomer langskomen voor bijvoorbeeld 600-700. Het aanbod van maatschappijen dat die kant op gaat is volgens mij ook groter. Ik zou als ik jou was gewoon beide luchthavens goed in de gaten houdenLaurens.67 schreef:Vliegen op Seattle of Portland maakt helaas nagenoeg niets uit qua prijs. San Francisco is helaas geen optie omdat we vanaf Portland eerst Oregon rond gaan en dan afzakken naar Las Vegas.

- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Het is nog maar september. Rustig aan.Laurens.67 schreef:Wij zoeken ons suf voor AMS - PDX ( 24 juli 2018 ) en dan LAS - AMS ( 14 aug 2018 )
Laurens
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Heeft iemand ervaring met Delta Brussel- New York en dan welke klas vlogen jullie?
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Delta Brussel-New York dit jaar gevlogen in business class en dat was top. Volledig plat liggen, goede serice, lekker eten.
Netjes op tijd vertrokken en geland.
Delta is normaal gezien in economy ook wel zeker OK.
Netjes op tijd vertrokken en geland.
Delta is normaal gezien in economy ook wel zeker OK.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Precies wat ik wilde horen. 

-
- Amerika-ontdekker
Winterpark : Naar Portland vliegen we rond de 400 / 425 p.p. De terugreis vanaf Las Vegas is momenteel rond de 550 / 600 p.p.
Division : Wanneer zou jij dan ongeveer gaan boeken ?
Laurens
Laurens
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Je zoekt toch wel met multicity? Als ik jouw gegevens invoer op bijvoorbeeld momondo.nl, dan kom ik nu op € 833,-. En volgens mij is de vrijdag niet de meest handige dag om een ticket te boekenRe: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5
Berichtdoor Laurens.67 » 29 sep 2017, 12:47
Winterpark : Naar Portland vliegen we rond de 400 / 425 p.p. De terugreis vanaf Las Vegas is momenteel rond de 550 / 600 p.p.
-
- Amerikakenner
Ik kan je aanraden om Google Flights te gebruiken om te zoeken en dan inderdaad de multi-city optie. Gewoon komende maanden prijzen in de gaten houden. Prijzen van enkele reizen zeggen niet zoveel.Laurens.67 schreef:Winterpark : Naar Portland vliegen we rond de 400 / 425 p.p. De terugreis vanaf Las Vegas is momenteel rond de 550 / 600 p.p.
Laurens
-
- Amerikakenner
Voor de liefhebber: Swiss heeft mooie prijzen vanaf Amsterdam naar Los Angeles, 388 in april, mei en juni. 1 overstap in Zurich.
En het is daarnaast ook hartstikke onverstandig om twee aparte tickets te hebben.winterpark schreef: Ik kan je aanraden om Google Flights te gebruiken om te zoeken en dan inderdaad de multi-city optie. Gewoon komende maanden prijzen in de gaten houden. Prijzen van enkele reizen zeggen niet zoveel.
Vaak zijn de gunstige tarieven enkele reis met budget of semi-budget airlines. Die hebben een slecht routenetwerk en zijn bij vertragingen niet in staat om je op een normaal tijdsschema nog op je bestemming te krijgen.
Stel dat zoiets op de heenreis gebeurd. Er is iets zodanig vertraagd of uitgevallen en de airline bij wie je je heenreis hebt geboekt kan je niets fatsoenlijks bieden, dat je ten einde raad besluit om dan maar te kiezen voor een refund en op het vliegveld je telefoon en credit card te voorschijn haalt en een same-day ticket koopt naar je bestemming. Doordat je losse tickets had krijg je, op basis van de EU261 voorwaarden, gewoon een refund van je ticket heen, maar je ticket voor de terugreis staat er helemaal los van en die zal dus niet gerefund worden. Tegelijkertijd zal je nieuwe last-minute route vermoedelijk met een van de reguliere carriers gaan (vanaf AMS vermoedelijk KLM/Delta) en daar geldt dat een enkele reis vele malen duurder is dan een round trip, al dan niet met een open jaw (terug vanaf een andere luchthaven dan waar je aankomt).
Vergezocht scenario? Nee hoor, zoek maar eens op dit forum naar een topic van een week of twee geleden.
Overigens is AMS-PDX/LAS-AMS op de door jou genoemde data bij KLM/Delta zo'n EUR 1200, maar AMS-SEA/LAS-AMS ca 1000. Gewoon in de gaten houden. Een paar weken geleden was AMS-SEA retour nog hartstikke gunstig, en dat heeft ook invloed op open-jaw prijzen waar die route in zit. Stel het in op Google inclusief price alert en wacht rustig af.
-
- Amerika-ontdekker
Dank voor jullie reacties...
RoelB : De 2 losse vluchten die wij nu hebben gezien zijn met Icelandair heen en Delta terug. Ik begrijp de opmerking over de kleinere budget vluchten, dank je.
RoelB : De 2 losse vluchten die wij nu hebben gezien zijn met Icelandair heen en Delta terug. Ik begrijp de opmerking over de kleinere budget vluchten, dank je.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 15857 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties