Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Re1gnman
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Re1gnman »

harryh schreef:
06 aug 2019, 21:03
En zie ook een recente vraag hier viewtopic.php?f=30&t=72702#p1216043
Allen....vielen dank
Deze truc bij Hertz werkt perfecto

1 week voor $ 164.34 klasse C (ICAR), via Hertz.co.uk

Al staat in de bevestiging nog wel Service Type: Standard Counter
Hier zou volgens mij horen te staan dat je naar direct aisle buiten kan gaan
Al staat ook in mijn President's Circle bevestigingsmail dat je voor de eerste keer eerst moet melden om
CC en rijbewijs te laten controleren.
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
Re1gnman
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Re1gnman »

TradeMarkNL83 schreef:
07 aug 2019, 18:21
Hinko schreef:
07 aug 2019, 15:53
Volgens mij moet je alleen bij de balie je cc en rijbewijs laten zien.Vervolgens kun je gebruik maken van je status.
Wellicht helpt het als je hier een plaatselijke Hertz vestiging opzoekt. Wellicht kunnen zij dat ook?
Moet je de eerste keer dat je een auto huurt overigens altijd eerst langs een balie, of in principe niet?
Ja, volgens mij moet je dan altijd via de balie.
Ze willen wel ff weten wie er in een van hun auto's wegrijdt
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
TradeMarkNL83
Amerikakenner

Bericht door TradeMarkNL83 »

Ja logisch, maar omdat ik ook lees over hokjes waar je op weg naar de uitgang langs komt en dat ze dan om je rijbewijs en cc vragen.
Re1gnman
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Re1gnman »

TradeMarkNL83 schreef:
07 aug 2019, 15:58
Dat is geen slecht idee! Ik zal wel even contact opnemen met een Nederlands filiaal en inderdaad desnoods m'n cc en rijbewijs laten verifiëren.
Laat je ff weten hoe dit is afgelopen?
Want zoals ik het lees, gaat die status idd pas in bij de 2e keer huren,
nadat er 1 keer succesvol met je CC is afgerekend.
Ik zit met hetzelfde...
Re1gnman
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Re1gnman »

TradeMarkNL83 schreef:
07 aug 2019, 18:30
Ja logisch, maar omdat ik ook lees over hokjes waar je op weg naar de uitgang langs komt en dat ze dan om je rijbewijs en cc vragen.
Ja, maar dat is volgens mij alleen als je al een keer hebt gehuurd bij betreffende maatschappij.
TradeMarkNL83
Amerikakenner

Bericht door TradeMarkNL83 »

Oke, ik zal het laten weten. Anders in NL maar even voor 1 dag een auto huren...
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

:offtopic: :offtopic:
Re1gnman schreef:
07 aug 2019, 18:51
TradeMarkNL83 schreef:
07 aug 2019, 15:58
Dat is geen slecht idee! Ik zal wel even contact opnemen met een Nederlands filiaal en inderdaad desnoods m'n cc en rijbewijs laten verifiëren.
Laat je ff weten hoe dit is afgelopen?
Want zoals ik het lees, gaat die status idd pas in bij de 2e keer huren,
nadat er 1 keer succesvol met je CC is afgerekend.
Als je goed leest zie je dat ik er net iets over geschreven heb.
Los daarvan; status die ingaat vanaf tweede huur is iets wat je nergens gelezen kunt hebben.
Of je moet toen je het zelf bedacht hebt meteen hebben opgeschreven en het daarna nog een keer hebben gelezen.

Kunnen we nu aub weer on topic ;Dit is Het National Emerald Club topic .
Er is het algemene autohuur topic.
Er is het " Ervaringen met Hertz Ultimate Choice " topic.
Hier is het
viewtopic.php?f=30&t=71561
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gast

Bericht door Gast »

TradeMarkNL83 schreef:
07 aug 2019, 15:19
Vandaag geprobeerd om bij Hertz m'n status gematcht te krijgen met die van National. Het is gelukt maar in het bevestigingsmailtje stond helaas het volgende:

FYI: Our records verify your Gold Service has not yet been activated.
Welke status heb je bij National?
Gast

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Gast »

Gezien de grote vraag en populariteit breng ik dit topic nog maar even omhoog en citeer ik gelijk (beetje ondergesneeuwde post in het algemene autohuur topic).

Als je status match doet met je National executive elite status bij hertz via een mailtje met screenshot van je profiel bij National stuurt naar hertzstatusmatch@hertz.com krijg je President Circle status. Dit is de hoogste vrij verkrijgbare status bij Hertz.

De truc bij hertz is dat je twee browser vensters opent. Je moet niet inloggen als member!

Eentje op hertz (afhankelijk waar je de goedkoopste huur vindt .co.uk .de .es .ie .nl .be .de etc) en de tweede op dezelfde pagina als de eerste.

Je boekt als gast met code 633306 en PC code 204866

Voor ultimate choice (vergelijkbaar met National EC executive status met de aisle choice) moet je minimaal een groep c auto boeken (meestal Mazda 3 serie).

Als je deze auto hebt geselecteerd klik je door tot het overzicht waar je je naam etc in moet voeren (je bent immers nog steeds niet ingelogd).

Vervolgens ga je naar het tweede venster waar je dezelfde hertz site hebt staan. Dus als je in het eerste venster hertz.co.uk open hebt staan doe je dat ook in het tweede venster.

In dit tweede venster log je in met je hertz login gegevens.

Als je bent ingelogd ga je naar het eerste venster en druk je op de “verversen” of “refresh” knop in de balk van je browser.

Voila je bent nu ook ingelogd op het eerste venster, de prijs blijft staan en je kunt je boeking verder afmaken!

LET OP! Controleer even of er Ultimate choice bij je huur staat (niet op alle locaties aanwezig),

De boeking die je nu maakt is inclusief alle verzekeringen die benodigd zijn voor de US.

Als je nu aankomt op de locatie om je auto op te halen staat er op het bord een auto die je waarschijnlijk niet wilt, dus je loopt direct naar de vakken waar President’s Circle staat en zoekt je auto uit. Pak een sleutel van een auto die je leuk lijkt (of zet je partner erin) en ga vervolgens op je gemak rondkijken (dat voorkomt dat je gekozen auto voor je neus wegrijdt).
Mocht er niets leuks staan dan kun je altijd terugvallen op de Five star (mindere luxe/grootte selectie) en Gold (minste selectie).

Mocht daar ook niks staan dan wapper je even met je fysieke Hertz kaart (die je automatisch krijgt opgestuurd na aanmelding) waarop je Presidents Circle staat en er wordt vast iets voor je geregeld.

Vervolgens rij je naar de exit booth, geef je even je creditcard waarmee je geboekt hebt (nee dit hoeft geen amex platinum te zijn, ook al staat het in je reservering), je rijbewijs plus eventuele rijbewijzen van je (leeftijd 25+) mede bestuurders af en na teruggave kun je op pad in je dikke bak.

Oh ja: ben de bronvermelding vergeten: thanks @bedeve :thumbup: :thumbup:
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Ik heb het misschien even gemist maar waarom is die truc nodig met die dubbele tabbladen van je brower?

Verder, prima uitleg! :thumbup:

De prijzen zullen wel gestegen zijn, want ik heb de pc code van FB Amex gold gebruikt en die is goedkoper dan de PC die hierboven wordt genoemd.
Gebruik ik mijn FB Amex gold pc code dan ben ik inderdaad alweer 40 dollar meer kwijt :shock:
tomhster
Amerikakenner

Bericht door tomhster »

Amex dekt vanuit de creditcard bepaalde zaken die anders in de standaard verzekering verdisconteerd zitten. Daarom is een boeking met die code goedkoper, maar voor zover ik heb kunnen nagaan kun je dus in de problemen komen als je huurt met deze PC-code maar niet in het bezit bent van een Amex credit card. Stap je daar niet wat makkelijk overheen?
Re1gnman
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Re1gnman »

ik denk dat ik nu op juiste plek ben voor mn Hertz President’s vraag.
Even wat onduidelijkheden van mijn kant benoemen.

Ik heb m’n National Executive Elite screenshot doorgegeven aan Hertz
om status match naar President’s Circle te maken.

Dat is (in mijn ogen) gedeeltelijk gelukt.
Ik kreeg nl de bevestiging van Hertz, met een kanttekening

FYI: Our records verify your Gold Service has not yet been activated. To activate Gold Service, customers are required to book a reservation using their Gold number and the primary credit card in their profile. At the time of rental, the credit card and driver’s license will need to be shown for verification. Once the rental is returned and paid for using the primary credit card, Gold Service and President’s Circle Gold benefits will be activated for future rentals at participating locations. This policy is in place to protect our customers from fraud since most Hertz profiles are set up on Hertz.com. I apologize for the inconvenience this causes.

Nu zal dit waarschijnlijk komen, omdat ik nog nooit bij Hertz heb gehuurd...maar dat is een aanname van mijn kant.

Ik heb nu een backup boeking bij Hertz gedaan, naast mijn National Executive Elite boeking.
Als ik besluit de Hertz boeking te gebruiken, meld ik me in de garage van Hertz in Orlando.
Dan heb ik Gold status, mag ik een auto uitkiezen uit die toegewezen (gold) categorie?
Pas bij nieuwe rental kan ik gebruik maken van mn dan geactiveerde President’s Circle status?

Misschien komt het beetje onwetend over, maar voor een leek op dit gebied is het allemaal een aardig
ingewikkelde materie. Tenminste als je het wil doen zoals experts als Bedeve en Terpies iig.
Auto huren lukt ons allemaal wel....maar dit is autohuur 2.0

Even voor mijn eigen planning (vooral m’n vrouw):
Ik zie regelmatig staan....na even gewacht te hebben, of, ik liep even naar de andere garage....
Hoe lang spenderen jullie bv in de Hertz garage, totdat jullie een gevonden hebben die aan jullie wensen voldoet?

Ik denk dat m’n vrouw na een kwartier al op haar horloge gaat kijken en zegt dat die blauwe voor haar prima is 😂
Gast

Bericht door Gast »

Meestal ben ik 15-20 minuten bezig in garage. Ik zet mijn vrouw plus koffers eerst bij een auto neer die er wel aardig uit ziet.
Daarna struin ik zelf de garage nog door (zeker op MCO staan de verschillende status vakken niet allemaal naast elkaar maar zijn er zelfs verschillende PC/Gold en FiveStar vakken door de garage heen; in ieder geval in de B-terminal).
Als ik dan een leukere auto tegen kom neem ik de sleutel mee en doe die auto op slot. Dan vrouw plus koffers halen of ik rijd de auto gewoon naar haar toe.
Als er echt niets leuks staat (of niet wat ik eigenlijk wil rijden) vraag ik een greeter. Ik zoek het liefst een Ford Explorer (laatste keer helaas pech en een Infinity QX60 meegenomen).
Afgelopen keer op MCO geen zin om een verdieping hoger bij National te gaan kijken dus uiteindelijk tevreden met Hertz.

In Miami ben ik vorig jaar alleen met de MIA mover naar de garage gegaan en heb ik later in de terminal vrouw en koffers weer opgepikt, dus toen kon ik rustig kijken :)
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

Hinko schreef:
Volgens mij moet je alleen bij de balie je cc en rijbewijs laten zien.
Dat hoeft niet eens bij de balie. Kan ook bij het aanwezige kantoortje in de garage danwel op de parkeerplaats. Scheelt vaak toch weer een paar mensen in de rij.
Hinko schreef:
Wellicht helpt het als je hier een plaatselijke Hertz vestiging opzoekt.
Paar jaar geleden ook geprobeerd. Stonden je aan te kijken alsof je uit een paasei kwam.
TradeMarkNL83 schreef:
07 aug 2019, 18:30
ees over hokjes waar je op weg naar de uitgang langs komt en dat ze dan om je rijbewijs en cc vragen.
Dat is om je huur definitief te maken.
Hinko schreef:
07 aug 2019, 21:18
Ik heb het misschien even gemist maar waarom is die truc nodig met die dubbele tabbladen van je brower?
Kijk maar is nar het verschil in huurprijs als je inlogt als Gold member of inlogt als gast. Als gast betaal je vaak (veel...) minder. Door op een andere pagina in te loggen. En je huidige pagina te verversen wordt je daar automatisch ingelogd. Dat laatste werkt alleen bij mij niet want ik krijg ze alsnog niet te zien in mn account. Dus ik bel Hertz in Nederland altijd even om ze toe te laten voegen.
Re1gnman schreef:
07 aug 2019, 21:58
Ik zie regelmatig staan....na even gewacht te hebben, of, ik liep even naar de andere garage....
Hoe lang spenderen jullie bv in de Hertz garage,
Vaak betreft het 1 grote parkeergarage of parkeerplaats waar alle verhuurders een plek hebben. Je loopt dus zo van de ene naar de andere verhuurder. Zonder dat je door hekken, poorten, toegangscontroles of wat dan ook moet. Ik heb bij Hertz altijd een backup. Die staat voor je klaar is een aangewezen auto. Als je dus niks gevonden krijgt in zo'n keuzevak bij Hertz, National of Alamo. Kan je altijd die pakken. Of als je status hebt wapper je daarmee en vraag je wat ze hebben. Als ze wat hebben en het is je het wachten waard dan kan je dat doen.
Hetzelfde geldt overigens voor je backup. Heb al een paar keer gehad dat ik het een afgetrapt ding vond. Even naar het kantoortje lopen. Vragen om een andere en 9 van de 10 keer krijg je de auto van je keuze mee. Heb zelfs een keer gehad dat ik voor een maand later met een maatje van me een Escalade had staan. En op dat moment met mn vrouw was en zei, kan ik vast oefenen, en m gewoon mee kon nemen. Was overigens maar een huur van 65 dagen.
Maar wat tijd betreft, heb ik nog nooit ergens langer dan 10 minuten gespendeerd van moment de garage instappen tot er weer uitrijden.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Volgens de voorwaarden moet je bij de eerste huur eerst bij de Gold balie langs om rijbewijs en creditcard te laten verifieren.
Ik op fietse naar de Laan van de Vrijheid om dat hier alvast te regelen; nix gold balie.
Een blik op de Hertz pc en de man achter de balie zei mij dat ik er al compleet instond; verificatie niet nodig.
Mijn broer wou dat niet zo maar aannemen ; dus ook naar de Laan van de Vrijheid ;nee hoor niet nodig.
Maar ja hij ging mnaar Denver en daar is dit systeem nog niet zo lang ...
daar toch maar naar de Gold Balie ; nee hoor meteen naar de garage.

De tekst die Re1gnman heeft ontvangen en hier laat lezen is onzin.
:offtopic:
Ik werk een aantal dagen per week voor verhuurders en lease mij - en ; door de bulk zijn ze het spoor kwijt
Gisteren kreeg ik in een Renault garage te horen ; er is altijd wel iemand die er iets van weet, maar wie is dat ?
Dat was toen ik een auto kwam brengen waar niemand iets van wist

Een paar uur eerder kreeg ik bij Hertz in Utrecht te horen dat ze niet wisten wat een PC is....

Hoeveel tijd om een auto uit te zoeken ?
Scan de horizon ....
Mijn meeste huren per jaar zijn op SFO .
Kom ik steeds op National / Alamo uit
Daar ken ik de weg, de wijzen en een aantal mensen.
Zie ik mijn auto niet ?
Meteen naar kantoortje waar je vanuit de garage toegangsdeuren tegenaan loopt.
Praatje maken is het begin van alle moois in het leven.....
En als je bij National boekt , maar die Explorer staat alleen bij alamo ?
Dan komt ie daar vandaan.

Elders is het steeds even zoeken.
De Hertz indeling vraagt om sneller scannen.
Want de auto die je wilt hebben hoeft helemaal niet in de Presiden Circle te staan, die kan best gewoon in het Gold staan
Hertz vraagt meer tijd dan National.
Bij Hertz is het " Freedom of Choice Gold " canopy systeem nog redelijk nieuw en nog niet overal ingevoerd.
Dus eerder een praatje maken en een sturend contact met de greeter opbouwen.
Kom alles goed.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gast

Bericht door Gast »

:clap: AMEN :clap:
Mies2301
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Mies2301 »

Naar aanleiding van dit topic ook even gaan kijken voor mijn trip aankomende september.
Van 23-27 sept ben ik in LA en had een reservering staan bij National voor 236 dollar. Nu bij Hertz.es vond ik een C klasse voor 166 dollar.
Trucje met die 2 tabbladen werkt niet bij mij. Gebeld naar Hertz en hij heeft hem zo gekoppeld aan mijn account voor hetzelfde tarief :thumbup:

Omdat ik PC ben, kan ik daar gewoon uit alle PC/5star/gold auto's kiezen, toch?
Gast

Bericht door Gast »

yep. bij Hertz zijn er drie areas Gold/FiveStar en Presidents Circle (in die volgorde oplopend in exclusiviteit/grootte vd auto's).
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

Mies2301 schreef:
08 aug 2019, 15:09
Omdat ik PC ben, kan ik daar gewoon uit alle PC/5star/gold auto's kiezen, toch?
Jup!
Mies2301
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Mies2301 »

Thanks! dan maar kijken waar de leukste auto staat, Hertz of National :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer