Als je al met die instelling het vliegtuig in gaat ...HennyCox schreef:Dit jaar met AF gevlogen naar LA, eten vind ik nog niet zo belangrijk, maar dat het personeel gewoon WEIGERT om ook maar zijn best te doen om zich verstaanbaar te meken in een andere taal dan frans, gewoon onbeschoft. Wat een chauvinistisch rotvolk !
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Air France serviceniveau
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Air France serviceniveau
- chippie777
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Die ervaring heb ik absoluut niet! Ik probeer goeie dag te zeggen in het Frans en bedanken in het Frans lukt mij ook nog wel. Maar verder kom ik niet en probeer ik het in het Engels en dat lukt over het algemeen prima. Hooguit dat ik mee maak dat de andere kant geen Engels beheerst maar dat men weigert om Engels te spreken heb ik nooit meegemaakt met Fransen.HennyCox schreef:Zoals Roelb aangeeft....Engels is wereldtaal en die weigerde ze gewoon te spreken of te verstaan. Op bijna alle bestemmingen ter wereld waar ik ben geweest red je je prima met engels, maar in een land op 235km afstand lukt het (meestal) niet.....aan wie zal dat liggen ?
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
http://chippie777.wordpress.com
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Mag ik vragen welke instelling je bedoelt waarmee ik het vliegtuig instapte ?sanook schreef:Als je al met die instelling het vliegtuig in gaat ...

Ik merk toch dat veel mensen die naar Frankrijk gaan een houding hebben van "die stomme Fransen moeten engels tegen me praten!" Het soort mensen die roepen dat Frankrijk een mooi land is met een k*tvolk. En dat stralen ze ook uit richting mensen in Frankrijk.
- sanook
- Amerika-expert
HennyCox schreef:
Mag ik vragen welke instelling je bedoelt waarmee ik het vliegtuig instapte ?
Zoals MTL al zegt, dan straal je blijkbaar iets uit naar het personeel...HennyCox schreef:onbeschoft. Wat een chauvinistisch rotvolk !
Laatst gewijzigd door sanook op 24 aug 2018, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Het zou idd wel makkelijk zijn als je gewoon bij elke airline met Engels terecht kan.
Sorry @Sanook, maar wat een onzin om dit te posten.
Aannames doen over personen die je niet kent, in een situatie waar je niet bij bent geweest...

Aannames doen over personen die je niet kent, in een situatie waar je niet bij bent geweest...
- sanook
- Amerika-expert
Aannames doen over een volk aan de hand van één ervaring bij een Franse luchtvaartmaatschappij vind je geen onzin ?

laatste keer dat ik hierop reageer.
Hoe weet je dat het de eerste en enige ervaring is met Franse mensen?
Allez France!
- HennyCox
- Amerikakenner
Aannames doen dat ik mijn mening over het franse volk op basis van deze ervaring heb...dat is onzin !sanook schreef:Aannames doen over een volk aan de hand van één ervaring bij een Franse luchtvaartmaatschappij vind je geen onzin ?
Ik kan hier nog wel 100 gevallen opnoemen waar ik me aan Fransen gestoord heb, maar daar gaat het hier in dit topic niet over.
Misschien dat ik een andere keer wel een goede ervaring opdoe bij Air France, maar de enige keer dat ermee vloog heb ik een slechte ervaring ermee opgedaan.....staat je dat niet aan.....helaas.
- HennyCox
- Amerikakenner
Haha....dus als ik op vakantie ga, dan straal ik iets uit waardoor het cabin-personeel snel overleg heeft en me aanwijst zodat ze tegen mij alleen geen Engels spreken ? De meeste mensen om ons heen stoordde zich er mateloos aan ( tot groot plezier van het franse personeel) , en het waren vooral Duitsers,Belgen en Nederlanders om ons heen.sanook schreef:HennyCox schreef:
Mag ik vragen welke instelling je bedoelt waarmee ik het vliegtuig instapte ?Zoals MTL al zegt, dan straal je blijkbaar iets uit naar het personeel...HennyCox schreef:onbeschoft. Wat een chauvinistisch rotvolk !
Wat bedoelde je dan met “wat een chauvinistisch rotvolk” ?HennyCox schreef:Aannames doen dat ik mijn mening over het franse volk op basis van deze ervaring heb...dat is onzin !sanook schreef:Aannames doen over een volk aan de hand van één ervaring bij een Franse luchtvaartmaatschappij vind je geen onzin ?
- HennyCox
- Amerikakenner
Klopt....en niet de meest populaire wereldkampioen vd laatste jaren....net als het volk.....zeer saai hahaeoms schreef:Ze zijn toch maar mooi wereldkampioen!
Juist hiermee wou ik aangeven dat mijn mening over het franse volk bevestigd werd...denken dat hun taal DE wereldtaal is. Hebben ze in Frankrijk geen school waar ze verplicht Engels leren trouwens ? (waarschijnlijk nieteoms schreef:Wat bedoelde je dan met “wat een chauvinistisch rotvolk” ?

Laat deze discussie verder maar zitten...anders begin ik dadelijk over de irritante aziaten die de laatste jaren het Westen "onveilig" maken hahaha
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 4888 Weergaves
-
Laatste bericht door Carolena