Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: vergelijk de vliegticketprijzen!

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
WizardOfOss
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: vergelijk de vliegticketprijzen!

Bericht door WizardOfOss »

Véronique16 schreef:Bedankt voor de tip van Paperflies. Interessante site :).

Je zegt echter dat er ook goedkope tickets via Gate 1 te boeken zijn maar ik vind die prijzen precies niet. Was dit ook voor de periode mei ?

Alvast bedankt voor de informatie !
Afbeelding

Ik had een aantal willekeurige (maar wel realistische, dus niet vandaag heen en morgen terug...) data vergeleken, op sommige data valt er wat voordeel te halen, op andere zou je met Paperflies een paar euro goedkoper uit zijn. Dat maakt het vergelijken ook zo lastig, er zit vaak wel een enkele datum tussen waarop echt voordeel valt te halen, maar in de meeste gevallen valt het tegen.

Overigens hebben er ook wel sterke aanbiedingen tussen gezeten, zo hebben ze bijvoorbeeld ook een korte trip naar Denver (met IcelandAir) gehad waar daadwerkelijk 130 euro voordeel op te behalen was. Mijn reactie was dan ook zeker niet bedoeld om Paperflies af te branden. Maar geloof niet zomaar de bedragen die op hun site genoemd worden, en vergelijk altijd eerst met andere sites, of makkelijker nog, via Skyscanner of Kayak.

Wat me wel tegenvalt is dat ze nog steeds de bijkomende kosten (die meestal het voordeel ongedaan maken) pas helemaal op het eind vermelden. Helemaal in het begin heb ik hier al eens melding van gemaakt (samen met enkele kleine foutjes die ze wel direct verholpen hebben), toen ook de toezegging gekregen dat ze dat gingen aanpassen. We zijn nu twee maanden verder, maar er is niks veranderd.
Filmpjes van mijn reizen naar o.a. London 2012 Olympics, Noord-Korea, Taipei, Japan, IJsland, Israël en jawel, zelfs een paar uit Amerika!
parachute
Amerika-newbie

Bericht door parachute »

Naar Philadelphia vliegen is sowieso best goedkoop, misschien een tip voor mensen die naar NY of Washington DC willen, vlieg naar Philadelphia en pak vanaf daar de Greyhoundbus. Dan bespaar je een paar honderd euro (Al zit je wel met extra reistijd), Amtrak trein kan ook maar dan is vliegen naar je bestemming weer goedkoper..
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Vliegen naar Philadelphia is niet altijd goedkoop. En conbineren met een bus van greyhound is nogal onhandig aangezien je van vliegveld eerst naar het busdepot moet. Voor Washington of New York kan je beter rechtstreeks vliegen.
frouke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door frouke »

Heyhoi, wij zijn op zoek naar goedkope vliegtickets voor juli dit jaar. Nu heb ik op connections prijzen gezien via klm of delta van 4360€ voor 5 personen (2 volw en 3 kinderen) van amsterdam naar minneapolis, minneapolis phoenix ( heen) en san diego minneapolis, minneapolis amsterdam (terug). Is dit een mooie prijs?? Is nl. de eerste keer in men leven dat ik zelf tickets zou bestellen en dan nog wel gelijk naar Amerika voor een hele maand :-) dus vind het best wel spannend allemaal... Groetjes, Frouke
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

De prijs is niet slecht, maar volgens mij ook geen koopje. Maar voor juli zullen de prijzen niet meer zakken denk ik.
Misschien denken anderen daar anders over.
Laatst gewijzigd door Stan.Gobien op 19 feb 2013, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Beetje re rap gelezen
Halster
Amerikafan

Bericht door Halster »

Je zou eens kunnen kijken naar tickets met vertrek vanuit Frankfurt! Weet niet of dit een optie voor jullie is, maar de prijzen liggen daar beduidend lager.
Succes.

Marion
MiniMe
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door MiniMe »

Bij KLM starten vandaag de Business deals. Misschien interessant voor sommigen, daarom vermeld ik het maar even...
Memories...
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

frouke schreef:Heyhoi, wij zijn op zoek naar goedkope vliegtickets voor juli dit jaar. Nu heb ik op connections prijzen gezien via klm of delta van 4360€ voor 5 personen (2 volw en 3 kinderen) van amsterdam naar minneapolis, minneapolis phoenix ( heen) en san diego minneapolis, minneapolis amsterdam (terug). Is dit een mooie prijs?? Is nl. de eerste keer in men leven dat ik zelf tickets zou bestellen en dan nog wel gelijk naar Amerika voor een hele maand :-) dus vind het best wel spannend allemaal... Groetjes, Frouke
Hoi! Ik vind het niet heel goedkoop, het zijn min of meer normale prijzen voor die tijd van het jaar. Misschien een tip voor de volgende keer: probeer wat eerder te boeken, er zijn al een hoop mooie deals geweest en de kans dat deze prijzen nog zakken is niet zo heel groot. Aan de andere kant, het blijft een magische wereld dus het zou zomaar kunnen.
Als het voor jullie een acceptabel bedrag is dan zeg ik BOEKEN! :thumbup:
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
heidem
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door heidem »

Even vergeten hoeveel prijzen in een week kunnen veranderen. Vorige week bij KLM een vlucht Amsterdam - Phoenix en San Francisco - Amsterdam in mei c.q. juni gevonden voor 543 euro. Deze week: 735 euro.
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

met KLM rechtstreeks naar New York voor € 491,- retour:

http://www.klm.com/travel/nl_nl/plan_an ... S&dest=NYC
dedielies
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door dedielies »

Hoi,
Tickets geboekt via airstop.be Bru - NY voor € 603,-/ stuk in juli.
Binnenlandse vluchten NY - SF en DEN - NY samen voor € 190,-/stuk
Goeie deal toch? of niet?
grtjs
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

dedielies schreef: Goeie deal toch? of niet?
grtjs
je hebt al geboekt dus goede deal of niet, ik zou maar blij zijn dat je een gaaf vooruitzicht hebt. :thumbup:
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Voor een volgende keer zou je kunnen kijken naar vluchten met meerdere stops (dus niet een standaard retour Brussel - NYC). Misschien niet altijd goedkoper (soms ook wel), maar zo ben je wel minder tijd kwijt aan reisdagen. Nu ben je bijv. 2 dagen kwijt aan de terugreis (eerst Denver - NYC, dag erna NYC - Brussel), maar dan had je mogelijk een vlucht Denver - Brussel kunnen nemen.
Wverveer
Amerika-ontdekker

Bericht door Wverveer »

Tickets naar Houston

Heeft iemand een tip, wanneer en waar ik die het beste kan boeken...oktober 10-19

nu heb ik iets van 779.- voor een rechtsstreekse vlucht..maar is nogal prijzig..evt 1-stop kan ook..

Is het wijs om nog te wachten? evt in de zomer
prizzle
Amerika-ontdekker

Bericht door prizzle »

Ik zou niet te lang wachten. De prijzen worden alleen maar hoger. Tenminste dat is mijn ervaring. Ik heb in februari tickets geboekt voor september (AMS-LAX) en heb net even voor de gein vergeleken en zie alleen maar duurdere tickets.
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Voor 444 euro naar New York met TAP. (September - November)

http://www.holidaypirates.com/flights/f ... r-november
gulliver
Amerikafan

Bericht door gulliver »

Voor 376€ van Düsseldorf naar San Diego, Phoenix of Tampa, bijvoorbeeld 3-10 april 2013 (maar ook later in april, in mei vanaf 428€), boekbaar op http://www.klm.de en vliegen met Delta!
Afbeelding

misschien kan iemand er gebruik van maken.

Edit: lukt ook op de Nederlandse versie klm.nl ;)
bjornricardo
Amerika-ontdekker

Bericht door bjornricardo »

Nog tips voor vluchten naar honolulu, op dit moment zijn de tickets tegenover januari 300 euro PP duurder.

Wij willen vertrekken rondom aug 31 tot en met 19 september. dus 2 dagen eerder of later kan altijd. Prijzen blijven rond 1100 euro met 2 stops. in januari kon ik makkelijk een vlucht boeken van 1 stop voor 710 met AA of delta. vertrek plaatsen zijn amsterdam,dusseldorf, Frankfurt, brussel ook parijs zou nog kunnen maar liever niet.

alvast bedankt voor tips.

(Alles apart boeken dus van amsterdam naar NY en dan naar Honolulu kost veel tijd en bespaart bijna niks 30 euro)
Hans_Belgium
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door Hans_Belgium »

@Bjornricardo

Misschien kan dit je bekoren
http://www.holidaypirates.com/flights/f ... incl-taxes
bjornricardo
Amerika-ontdekker

Bericht door bjornricardo »

Hans uit Koekelare schreef:@Bjornricardo

Misschien kan dit je bekoren
http://www.holidaypirates.com/flights/f ... incl-taxes

helaas geld deze actie alleen van oktober tot en met december. Maar bedankt voor je reactie.

In September vallen de tickets tegen hoop op een ticket onder de 900 euro dan boek ik een vlucht.

dus iedere dag kijken blijven !1
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer