Denken levert alleen maar ruis op.Harriesch schreef: Ik denk dat ze dan anders gewoon de volle mep van je creditcard afschrijven.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen National Emerald Club (autoverhuur)
- bedeve
- Amerika-expert
Re: Ervaringen National Emerald Club (autoverhuur)
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Ja hoor toen wij er waren stonden er verschillende SUV's maar idd wij konden ook kiezen .. ook uit vak er naast..bedeve schreef:
Ik heb bijv in San Francisco nog nooit een suv in het Emerald vak zien staan.
Maar het maakt ook niet uit; je meldt dat je E.C. lid bent,een wagen XXX hebt gehuurd en hij wordt ergens vandaan getrokken.|
Ik heb een mooie wandeling met een leuke mevrouw gemaakt door de National garage naar de Alamo garage.
Daar stond wel de auto die ik wilde hebben.
Take any car you like zei ze tegen mij , en toen liet ik haar alleen teruglopen naar haar plek naast de deur.
Tsja
Van de coach van onze dochter ook gehoord, zij pakken ook regelmatig een VAN voor het team als ze uit moeten spelen terwijl ze een midsize reserveren.
Kan het iedereen aanraden, het is echt simpel en keurig geregeld, je voelt je een beetje VIP als je langs die rijen wachtenden voor de balies loopt om direct te kiezen wat je wil, scheelt zoveel in tijd.

- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Daar ben ik dus ook bang voor, ik ga dat risico ook niet lopen. Wat ik wel ga doen is mezelf van de domme houden, de rij voorbij lopen - een mooie auto uitzoeken en naar de exit booth rijden. Daar geef ik de voucher, EC card, Rijbewijs en Credit card... moet goedkomen denk ik. En zo niet, dan ga ik toch alsnog in de rij staan..Harriesch schreef: Als je geen voucher/papieren geeft, hoe weet hij/zij dan dat je een auto geboekt hebt voor een bepaalde prijs? Ze moeten toch iets van een boekingsnummer hebben om je de auto mee te kunnen geven voor die prijs. Ik denk dat ze dan anders gewoon de volle mep van je creditcard afschrijven.

@Hinko: ik las van jou een aantal berichtjes waaruit ik begrijp dat je wel met je EC een boeking kunt maken tegen deze lage prijzen? In dat geval is het wel gekoppeld en is het misschien het overwegen waard om opnieuw te boeken en deze te annuleren.

RNA schreef: @Hinko: ik las van jou een aantal berichtjes waaruit ik begrijp dat je wel met je EC een boeking kunt maken tegen deze lage prijzen? In dat geval is het wel gekoppeld en is het misschien het overwegen waard om opnieuw te boeken en deze te annuleren.
Dat klopt alleen zijn die lage tarieven niet meer in hun systeem.
Na het inloggen als Emerald lid kreeg ik ook de lage tarieven die jij ook kreeg. Die lage tarieven krijg ik nu ook niet meer.
Probeer eens via het gedeelte partners op de national..( Engelse site ) heb zelf delta-klm gekozen en was toen scherp geprijsd
ja de scherpe prijs (lang niet zo scherp als de prijs van afgelopen dagen) van https://www.nationalcar.co.uk/flyingblue is er ook niet meer. Die is er al tijdje niet meer trouwens. Dit tarief was ook geen foutje.
En je kunt hierbij ook niet je EC nummer invullen.
Met contract id 8572130 (Flying Blue) via de emerald club lukt dit dus wel. Er kan wel een verschil zijn door de wisselkoersen denk ik. (ponden bij de 1, dollars bij de ander)
En je kunt hierbij ook niet je EC nummer invullen.
Met contract id 8572130 (Flying Blue) via de emerald club lukt dit dus wel. Er kan wel een verschil zijn door de wisselkoersen denk ik. (ponden bij de 1, dollars bij de ander)
- bedeve
- Amerika-expert
Heb jij die boeking nog ?Hinko schreef: Met contract id 8572130 (Flying Blue) via de emerald club lukt dit dus wel. Er kan wel een verschil zijn door de wisselkoersen denk ik. (ponden bij de 1, dollars bij de ander)
als je met je boekingsnummer inlogt bij National.com zie je je in GBP geboekte reservering omgezet in $ Dollars.
En als je dan met een nieuwe rate quote kijkt naar wat een boeking met contract id 8572130 (Flying Blue) nu kost zit daar nogal wat verschil in.
Bij mij ruim $ 70 duurder.
Dat eerdere 8572130 tarief van jou was zo gek nog niet.
Vooral als je ziet wat jij de laatste dagen met tarief 5005946 mensen geconfronteerd hebt met hun diepere angsten.
BTW kom je nog met nieuwe dingen of blijft het even hierbij?
Als je straks boekingen gaat annuleren wel even het kopje erbij.
Stel je voor dat je de verkeerde annuleert...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
heeft iemand al een bevestiging van aanvraag, heb eergister aangevraagd, of zullen ze het nu heel druk hebben? 

pfff Bert ik ben gebroken
Nee nee dit jaar geen nieuwe dingen meer van mijn kant. Dit was al Epic
Moet bijna iemand in dienst nemen die mijn boekingen beheert zoveel heb ik nog open.
ja dat klopt je bestaande flying blue boeking is goedkoper dan als je nu boekt.
En er zit verschil tussen boeken bij flyingblue GB en flyingblue emerald.
Snapt de rest het nog?

Nee nee dit jaar geen nieuwe dingen meer van mijn kant. Dit was al Epic

Moet bijna iemand in dienst nemen die mijn boekingen beheert zoveel heb ik nog open.

ja dat klopt je bestaande flying blue boeking is goedkoper dan als je nu boekt.
En er zit verschil tussen boeken bij flyingblue GB en flyingblue emerald.
Snapt de rest het nog?

- RNA
- Amerika-expert
- Contacteer:
Same here, geen bevestiging.flex123 schreef:heeft iemand al een bevestiging van aanvraag, heb eergister aangevraagd, of zullen ze het nu heel druk hebben?

- bedeve
- Amerika-expert
Hinko schreef: Nee nee dit jaar geen nieuwe dingen meer van mijn kant. Dit was al Epic![]()
:
Nou tabee dan maar, en t'allerbeste.
Moi
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- RNA
- Amerika-expert
- Contacteer:
Inmiddels mijn bevestiging en EC nummer binnen, binnen 28 dagen als het goed is een pasje thuis.

Heb nog een vraagje,
als ik kijk op het formulier voor de emerald club die je moet invullen staat er ergens
When renting in the U.S. ,i choose to accept/decline the following coverage's
coverages Accept decline
LDW
PAI / PEC
SLI
wat moet ik hier invullen Accept of Decline?
WIE KAN MIJ HELPEN !!!!
als ik kijk op het formulier voor de emerald club die je moet invullen staat er ergens
When renting in the U.S. ,i choose to accept/decline the following coverage's
coverages Accept decline
LDW
PAI / PEC
SLI
wat moet ik hier invullen Accept of Decline?
WIE KAN MIJ HELPEN !!!!
- RNA
- Amerika-expert
- Contacteer:
Antwoord staat hier al, alles DECLINE. Als je een auto boekt kun je deze per boeking weer los aanvullen, als je via een broker boekt gebeurt dit automatisch.

NeeHinko schreef:Snapt de rest het nog?

16x USA / 30 staten
Even mijn vraag van een paar dagen terug herhalen, waarschijnlijk hebben de kenners er overheen gelezen

Jaydee. schreef:Ook wij hebben geboekt rechtstreeks bij Nationalcar.com. Ik vind het gek dat je alleen maar je naam en email moet invullen. Ik heb dus nog niks betaald.
Als ik nu lid ga worden van EC en dan dus ga lopen zwaaien met dat pasje en m'n auto ga ophalen, dan zal ik toch eerst moeten betalen voor die auto?
Gebeurt de betaling dan ook bij de 'exit-booth'?
Zal het antwoord op je vraag even herhalen. Wellicht heb jij er overheen gelezen.

bedeve schreef:Even bij de les RNA.RNA schreef: Dus toch even langs de balie?
Je gaat niet langs de balie
Je gaat direct naar de garage.
Je gaat naar het Emerald vak.
Dat staat met grote letters aangegeven.
Je kijkt of jouw voorkeur auto daar staat.
Zo ja, neem je die mee naar het uitrijhokje ( exit booth)
Zo nee, zoek je een National greeter op en meld je die dat je Emerald lid bent,auto XXX hebt geboekt ,dat die er niet staat en of hij/zij die tevoorschijn wil halen.
Daarmee ga je dan naar het uitrijhokje.
Dat is je eerste controlemoment.
Tot dat moment weet niemand of en wat je gehuurd hebt.
Je trekt afhankelijk van man /vrouw en je eigen voorkeuren daarin je mooiste glimlach en geeft alleen je Emerald pasje,credit card en rijbewijs / rijbewijzen.
Geen vouchers,geen papieren; Hi how are you today?
Meer is er niet bij.
Het koppelen met je E.C. account en punten gebeurt niet automatisch.
Mijn laatste ervaring is van eind maart;.
Toen gebeurde dat niet; een emailtje naar customer service en het was in orde.
Je spaart voor vrije dagen ,of voor punten van je luchtvaartmij, ik spaar Wyndham rewards punten ,want daar kan ik ook wel een item over vullen.
Ieder ander met detailvragen raad ik aan deze hele thread door te lezen om een overzicht en vooral ook samenhang te krijgen.
Vandaar uit komen er wel inhoudelijke vragen naar boven.
Die zijn waardevol.
Het is jammer, en geeft ruis in het onderwerp,als steeds detailvragen komen die met lezen voorkomen kunnen worde .
Duidelijk verhaal.
Alleen zal ik wel een voucher moeten laten zien, mijn huidige boeking bij National is niet gekoppeld aan m'n Emerald Club lidmaatschap, omdat ik die na m'n boeking heb aangevraagd.
Waarschijnlijk zal de man/vrouw zeggen dat ik dat voortaan wél moet doen en kan ik gewoon door rijden. Kan me niet voorstellen dat we de auto weer terug moeten zetten en weer terug aan moeten sluiten in de rij.
Alleen zal ik wel een voucher moeten laten zien, mijn huidige boeking bij National is niet gekoppeld aan m'n Emerald Club lidmaatschap, omdat ik die na m'n boeking heb aangevraagd.
Waarschijnlijk zal de man/vrouw zeggen dat ik dat voortaan wél moet doen en kan ik gewoon door rijden. Kan me niet voorstellen dat we de auto weer terug moeten zetten en weer terug aan moeten sluiten in de rij.
Ga ik nog iets anders herhalen

RNA schreef: Misschien nog één laatste, domme vraag... maar jij zegt dat ik geen vouchers/papieren moet overhandigen. Aangezien mijn boeking niet gekoppeld is aan de EC, hoe weet National dan dat ik het lage tarief heb?
bedeve schreef:Heb ik twee keer uitgetest.
Een keer met huur bij eAutohuur.
Een keer met huur bij National UK.
Dus niet met integratie van mijn Emerald Club account.
Voucher niet afgegeven.
Je huur staat in het systeem op jouw naam.
Waar gehuurd / voucher/ tarief ; allemaal niet van invloed.
Wederom bedankt Hinko!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3315 Weergaves
-
Laatste bericht door ricktachtig
-