Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Het Centrale ESTA topic (deel II)
- knop
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Esta formulier
Da is uiteraard geen probleem. Je staat in het systeem, en daar gaat het om
Groet,
Frans
Frans
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Beste DVDguy en Hockey
Hoe lang van te voren kun je het beste het ESTA formulier aanvragen wij gaan 31 augustus dit jaar.
Vr Gr. Bertus
Hoe lang van te voren kun je het beste het ESTA formulier aanvragen wij gaan 31 augustus dit jaar.
Vr Gr. Bertus
doe nu maar, als er iets mis of je bent een strafblad vergeten kan je nog een visum aanvragen 

Eigenlijk best ESTA aan te vragen voor je reis boekt, mocht je een negatief resultaat krijgen heb je toch nog wat tijd om visum aan te vragen of reis uit te stellen.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Het Centrale ESTA topic (deel II)
Bedankt ik zal het volgende week aanvragen
Vr Gr. Bertus
Vr Gr. Bertus
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Zag net bij zo'n kassa/radar ahtig programma weer iemand die de fout had gemaakt (in dit geval voor z'n gehandicapte vrouw) om de nul en 'O' door elkaar te halen.
Dus nogmaals, er staan geen O's in de nederlandse paspoorten, wel nullen!
Dus nogmaals, er staan geen O's in de nederlandse paspoorten, wel nullen!
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik zou het z.s.m. doen; heb het zelf gedaan nadat de vliegtickets geboekt warenBertus schreef:Beste DVDguy en Hockey
Vr Gr. Bertus
Net de ESTA's aangevraagd voor de reis die over 7 weken begint, toestemming verleend 

Hallo
Ze vragen je paspoort gegevens:
Is dit het paspoort nummer van je identiteitskaart of van de internationale reispas (voor belgen)?
mvg
Ze vragen je paspoort gegevens:
Is dit het paspoort nummer van je identiteitskaart of van de internationale reispas (voor belgen)?
mvg
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Internationale reispas! Dat rode ding dus.
Zoals je zelf zegt, het andere is je identiteitskaart, niet je paspoort.
Zoals je zelf zegt, het andere is je identiteitskaart, niet je paspoort.

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
dank u voor de suppersnelle reactie Doockles en hockey!!!!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ik vraag de Esta begin juli weer aan. Ik dacht dat ik nog een geldige had voor mijn volgende reis, maar hij loopt op 19 augustus af dus dat is wel jammer. Maar ja, dan heb ik hem ook vast voor de eventuele 2013 Amerika trip. Kan ik wel gewoon al een nieuwe Esta aanvragen, terwijl ik er een nog een maandje heb lopen?
Ja, een nieuwe Esta aanvragen terwijl er nog een loopt is geen probleem. Heb het zelf ook al eens gedaan.
ESTA: help!
Hallo,
Zojuist is het me gelukt om voor man en kids ESTA-formulieren in te vullen, te betalen en de aanvraag is goedgekeurd. Maar...met mijn formulier was ik blijkbaar te lang bezig, waardoor de termijn was opeens verlopen en ik niet meer kon betalen. Opnieuw alle gegevens in gevuld, maar ik kreeg de melding: deze aanvraag bestaat al. Ik moet dus nog betalen. Hoe doe ik dat? Op de site zie ik nergens een knop met 'alleen betalen' of zo. Ik heb het aanvraagnummer wel genoteerd, maar waar kan ik dat kwijt om de betaling mee af te ronden? Zit een beetje in de stress nu!!
Claudia
Zojuist is het me gelukt om voor man en kids ESTA-formulieren in te vullen, te betalen en de aanvraag is goedgekeurd. Maar...met mijn formulier was ik blijkbaar te lang bezig, waardoor de termijn was opeens verlopen en ik niet meer kon betalen. Opnieuw alle gegevens in gevuld, maar ik kreeg de melding: deze aanvraag bestaat al. Ik moet dus nog betalen. Hoe doe ik dat? Op de site zie ik nergens een knop met 'alleen betalen' of zo. Ik heb het aanvraagnummer wel genoteerd, maar waar kan ik dat kwijt om de betaling mee af te ronden? Zit een beetje in de stress nu!!
Claudia
Laatst gewijzigd door Clint op 08 jun 2012, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: samengevoegd met het originele topic
Reden: samengevoegd met het originele topic
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Re: ESTA: help!
Ik zou straks nog eens kijken op de site. Misschien is het automatisch van je VISA af gegaan.
Groeten, Katrien
https://lukareizen.blogspot.com/
https://lukareizen.blogspot.com/
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Rustig afwachten en later nog eens inchecken; waarschijnlijk is hij gewoon verwerkt en anders kun je altijd nog een ESTA aanmaken tot 3 dagen voor vertrek
Als het goed is kun je op de esta site inloggen met je aanvraagnummer en paspoort gegevens. En daar kun je ook nog betalen dacht ik.
Dank voor jullie snelle reacties! Inderdaad kan het via de site, via 'update and check'. Door de schrik had ik niet goed genoeg gekeken. Het is nu geregeld!
-
- Amerika-newbie
let op als je het esta formulier invult da je de letter O ook als een O invult
en niet als een 0 (nul) en andersom.
anders kom je er achter bij het inscannen van je paspoort om je ticket te krijgen
dat je geen toestemming krijgt om te reizen !
zie http://bloemdamminga.waarbenjij.nu/
en niet als een 0 (nul) en andersom.
anders kom je er achter bij het inscannen van je paspoort om je ticket te krijgen
dat je geen toestemming krijgt om te reizen !
zie http://bloemdamminga.waarbenjij.nu/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19809 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-