Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickethulp deel 6 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: Tickethulp deel 6 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Bericht door RNA »

Ik heb een keer een directe vlucht naar NYC met KLM gedaan, 483 euro p.p. vanaf AMS en absoluut de goedkoopste op dat moment.
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

@rna. Ligt eraan in welke maand dat is. Een paar jaar terug kon je goedkopere tickets vinden. Ik ben al eens voor 210euro maar tampa gevllgen, 400 naar Salt Lake City en 300 naar Denver.
Tegenwoordig is het moeilijker om echt goede deals te vinden, maar er zitten nog juweeltjes tussen, alleen niet het hoogseizoen en vaker vanaf Brussel of Dus.
engeltje84
Amerika-ontdekker

Bericht door engeltje84 »

ik heb net een mooie deal kunnen vinden voor Orlando en geboekt via supersavers.

ik kan zelfs de boeking al vinden op United maar daar zie ik de melding dat de e-tickets nog niet zijn uitgegeven en dat de reservering tot middernacht 6 januari vast wordt gehouden.

Nou dat is niet zo fijn. heb betaald met CC maar ik weet niet wat er nu mis gaat?

Ik kan supersavers nu niet bellen en united in NL ook niet...en de US is mega druk ivm het weer daar.

jullie tips?
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

ik denk dat je je geen zorgen moet maken ... je boekt bij een derde partij, dus het duurt wat langer voordat United alles rond heeft .....
Ik kreeg mijn KLM bevestiging (geboekt via Delta) ook pas de volgende dag ....
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
engeltje84
Amerika-ontdekker

oh ok...nou dan wacht ik het nog maar even af :oops:
engeltje84
Amerika-ontdekker

Nou het is gelukt hoor..terwijl ik rustig lag te slapen zijn de tickets uitgegeven :thumbup: Yeaahhhh
visje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door visje »

Yes, ik mag waarschijnlijk ook gaan.
Ik heb een trouwerij op 1 november in Kansas. :mrgreen: Vraag me alleen af: wat is het beste moment om te boeken? Zo snel mogelijk, of komen er nog aanbiedingsperiodes? We hadden op skyscanner een vlucht gezien met Lufthansa via Washington voor maar 633 euro. Als je echter op de site van Lufthansa kijkt, dan bieden ze die route niet aan en zijn de tickets minimaal 100 euro duurder.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik denk dat 633 euro voor Kansas een goede prijs is, ook al omdat Kansas geen populaire bestemming is.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

@Engeltje: mooi zo, dan kan de grote voorpret beginnen :thumbup:
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
engeltje84
Amerika-ontdekker

meyem schreef:@Engeltje: mooi zo, dan kan de grote voorpret beginnen :thumbup:
Dankjewel. Ja echt wel! Vind helemaal leuk!

Op dit moment zijn er echt wel goede deals te vinden via skyscanner..LH heeft mooie prijzen :thumbup:
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

engeltje84 schreef:
meyem schreef:@Engeltje: mooi zo, dan kan de grote voorpret beginnen :thumbup:
Dankjewel. Ja echt wel! Vind helemaal leuk!

Op dit moment zijn er echt wel goede deals te vinden via skyscanner..LH heeft mooie prijzen :thumbup:
Zet er ook wat data en prijzen bij van die mooie prijzen, dsn hebben anderen er ook wat aan.
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

:offtopic:
Even wat anders. KLM heeft nu een app voor de Ipad. Ziet er zeer strak uit!
Geen idee of ie ook al voor Android beschikbaar is.

Edit:
Later dit jaar wordt de iPad-app ook voor Android ontwikkeld.
Bron: http://www.luchtvaartnieuws.nl/nl-NL/Ar ... _voor_iPad
Laatst gewijzigd door Hinko op 07 jan 2014, 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
vvanwees
Amerika-newbie

AMS-DEN 1049 - genoeg overstaptijd?

Bericht door vvanwees »

Op Expedia het volgende gevonden: AMS-DEN, 2-8 heen en 21-8 terug, Delta, €1049 pp. Stop in Detroit, reistijd heen 14 uur en terug 12 uur. Helaas totnutoe laagste wat ik gezien heb bij redelijke reistijden (voor mij onder de 16 uur).

Vraag voor de ervaren reizigers: eigenlijk kom ik terug vanuit Salt Lake City, ik doe hier op dezelfde dag een hopje SLC-DEN voor met United. Wat is een verstandige overstaptijd? Zal United mijn bagage al kunnen doorlabelen naar de Delta vluchten naar Detroit en vervolgens Amsterdam of moet ik op Denver dit zelf van de band halen en bij Delta aanbieden? Waar ga ik eigenlijk door de douane (want dat kost ook altijd een hoop extra tijd), wordt dat in SLC, DEN of DET?

Groet, Vincent
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Als het 1 boeking is wel maar aan je verhaal op te maken heb je een losse ticket en boeking SLC-DEN.
Dus bagage ophalen in Denver en opnieuw inchecken. In Denver wordt je bagage doorgelabeld naar AMS.

En hopelijk vertrekt je vliegtuig op tijd en zijn er geen andere problemen in SLC anders wordt het een dure ben ik bang.
vvanwees
Amerika-newbie

Bericht door vvanwees »

Hinko schreef:Als het 1 boeking is wel maar aan je verhaal op te maken heb je een losse ticket en boeking SLC-DEN.
Dus bagage ophalen in Denver en opnieuw inchecken. In Denver wordt je bagage doorgelabeld naar AMS.

En hopelijk vertrekt je vliegtuig op tijd en zijn er geen andere problemen in SLC anders wordt het een dure ben ik bang.
Ok Hinko, was ik al bang voor, is idd een los ticket. We reizen met z'n vieren en hebben 4x een tegoedbon United van 200 euro. Deze probeer ik te gelde te maken. Het hele stuk met United vliegen is momenteel zelf met deze vouchers nog te duur, vandaar deze creatieve oplossing.
Laura&Edwin
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Laura&Edwin »

Hoe vast zit je aan deze reisdagen? Ik keek even bij Icelandair en daar hadden ze ook tickets van €895, maar op andere vertrekdag. Vertrekken op 2 augustus kost daar €1010. En heenvliegen op Denver en terug vanaf Salt Lake city kost je €1043 per ticket. Voordeel is dat je koffers doorgelabeld worden en dat je de garantie hebt dat bij het evt missen van een overstap voor je gezorgd wordt. Wel vertrek op 3 aug en terug op 23 aug. Op jouw dagen kost die vlucht je €1506.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Hinko schreef::offtopic:
Even wat anders. KLM heeft nu een app voor de Ipad. Ziet er zeer strak uit!
Geen idee of ie ook al voor Android beschikbaar is.
Dat lijkt allemaal wel mooi maar...
Hoe vaak wordt hier niet geroepen; na elke zoekactie de cookies verwijderen !!
Moet je eens kijken voor welke prive informatie je allemaal toestemming geeft als je een Appje installeert.
Daar kunnen nog geen 1000 cookies tegenop.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
sjoukje84
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door sjoukje84 »

De Werelddealweken van KLM zijn begonnen. In April willen we met vijf volwassenen een rondreis doen aan de Westkust, en vliegen op LAX. Nu hoopte ik op ticketprijzen voor directe vluchten van tussen de 600 en 700 euro. Valt dat even tegen :-s.

Heenreis kan ik prima selecteren voor € 697,- (valt ook al beetje tegen, maargoed), vervolgens moet ik voor een directe vlucht op de terugreis maar liefst € 181,- bijbetalen! Totaal dus € 888,-. Is dat normaal tegenwoordig? Kan me van twee jaar terug niet herinneren dat we dit soort 'grapjes' hadden bij het boeken van een vlucht naar NY.

Als ik even via Skyscanner zoek, dan kom ik bovendien exact dezelfde reis (uitgevoerd door KLM) al tegen voor ruim € 30,- goedkoper per ticket (via Kilroy). Voor een reis met 1 transfer op de terugweg geldt hetzelfde; via KLM € 709,- in totaal, via Kilroy € 686,-.

Ik vind het niet bepaald werelddeals als ik het via een ander goedkoper kan krijgen. Ben nogal teleurgesteld, want we gingen er eigenlijk vanuit dat we Werelddealtickets zouden gaan boeken, en hebben daar dus speciaal op gewacht.

Wat zouden jullie doen? Ik neig ernaar om te boeken met 1 transfer op de terugweg (€ 686,- bij Kilroy, of € 709,- bij KLM, weet niet of het nog verschil maakt waar je boekt qua voorwaarden oid? Heb ik nog niet uitgezocht..). Graag jullie advies! :-)
PatrickBeukelman
Amerika-ontdekker

Bericht door PatrickBeukelman »

Valt inderdaad vies tegen, ik wil zo'n beetje weg op 22/23 juli met retour 14/15 augustus, vliegen op LAX/SFO maar die periode is sowieso uitgesloten van de "actie". Ik heb nog steeds spijt dat ik in oktober niet gelijk heb geboekt, was toen met Virgin via Londen vanaf RTM naar SFO/LAX zo'n 670 voor een retour..

Nog maar even afwachten dus..
Stijno
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Stijno »

Tsja, valt te bezien......

Ik heb vanacht geboekt voor AMS-SF op 2 mei rechtstreeks en 3 juni rechtstreeks terug SF-AMS voor € 707 pp
Vind ik een prima prijs voor een rechtstreekse vlucht. Prijs was om 23:50 gisteravond nog ruim € 920 pp

Ik zou (als er geen goede prijzen zouden komen) vliegen vanaf Dusseldorf (met stopover in A'dam; ;-) voor € 704 pp, maar nu hoef ik geen overnachting in Dusseldorf meer te plannen.

Nice! Ben blij dat ik heb gewacht tot deze werelddeal weken. Wellicht wordt het de komende maanden nog goedkoper, maar ik ben blij met deze prijs en rechtstreekse vlucht (vooral prettig met dochter van 2,5 jaar).

Route staat vast, camper is geboekt en de tickets nu ook..... YES...... komende maanden gebruiken voor een gedetaileerde dagplanning.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer