Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickethulp deel 7 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Tickethulp deel 7 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Bericht door sanook »

Eerste voornaam uit je paspoort is altijd voldoende.
Ik heb een keer (misschien wel na lezen van tips van vliegtarieven) alle namen van onze zoon ingevoerd maar dat was zo lang dat het niet meer pastte, maar dat merkte ik pas toen ik later via de website geen stoel kon reserveren omdat de naam niet klopte. Airline gebeld en die zei dat ik de laatste twee letters weg moest laten want die waren niet doorgekomen omdat het te lang was.
VinMor
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door VinMor »

hemmie schreef:Bedoel je nu met doopnaam je officiele voornaam, of je 2e voornaam, want dat is me nu niet meer duidelijk na je laatste aanvulling.
Altijd de officiele naam in je paspoort invullen, maar 2e en 3e naam laat ik meestal gewoon weg op het ticket
2de naam,sorry :clap:
Snel reageren is ook niet goed, haha
2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
2015: New Yok • 2015: Las Vegas
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

mijn vlucht is gewijzigd waardoor ik nu op de heenweg 'maar' 1 uur en 17 min overstap tijd heb in Minneapolis, ipv 1 uur 45.
Volgens KLM is dit voldoende... iemand met ervaring hier die dit kan bevestigen of ontkrachten?
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Als je geluk hebt haal je het. Misschien mag je voordringen tijdens je overstap. Als je pech hebt haal je het niet maar wordt je overgeboekt naar een andere vlucht.
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Dat is over iedere overstap te zeggen :lol:
Ik ben alleen benieuwd hoe dit is voor Minneapolis, in Atlanta is zoiets niet haalbaar namelijk.
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

Ik heb een goede ervaring met Minneapolis maar je weet ook dat het van de personeelsbezetting van immigratie in combinatie met het aantal binnenkomende vluchten en hun land van oorsprong zal afhangen hoe snel de wachtrij voortschrijdt.
Ik heb wel de indruk dat het de laatste jaren vlotter gaat: betere cijfergegevens om zich op te baseren, self-service, snellere IT, ....
1u17 Blijft natuurlijk krap, er zijn maatschappijen die minimum 1u20 of meer hanteren bij het uitschrijven of omboeken van tickets.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Ik heb ook gekeken of ik een andere vlucht kon krijgen, maar volgens KLM is het voldoende. We gaan het maar gewoon afwachten, misschien dat de nieuwe automatische paspoort controle nog e.e.a. kan versnellen.

Afbeelding
parure
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door parure »

Ik heb ergens gelezen dat de prijzen van tickets omlaag zouden gaan naar de USA na 1 april. Ik merk er echter weinig van.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Niet in de gaten dat het een 1 april grap was?
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Dat vind ik nou geen dingen om grappen over te maken :lol:

Afbeelding
Danicia
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Danicia »

Ik heb eergisteren bij aer lingus een ticket naar boston geboekt voor 530€ :D
Ze hebben voor de maanden mei tot oktober voordelige prijzen als je naar boston en New York wilt
http://www.aerlingus.com/nl/home/index.jsp
Mandy1
Amerika-newbie

Bericht door Mandy1 »

Hallo Allemaal,

Mijn partner en ik vonden gisteren vliegtickets naar Honolulu in oktober 2015 voor €830 p.p via vliegtickets.nl
We hebben vlak voor het boeken wat research gedaan naar deze site en kwamen alleen maar negatieve recensies tegen
van de afgelopen tijd. Heeft iemand hier ervaring met deze site? En eventueel andere tips zijn ook welkom!

Alvast bedankt :)
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Waar kwam je die reviews tegen?

Vliegtickets.nl is van hetzelfde bedrijf als Vliegtarieven.nl. Met die laatste heb ik wel ervaring. Nooit problemen gehad.
Afbeelding
Mandy1
Amerika-newbie

Bericht door Mandy1 »

Onder andere via:
https://nl.trustpilot.com/review/www.vliegtickets.nl
https://www.ervaringensite.nl/vakantie- ... n-klachten

En wat ons opviel is dat de reviews, ook op een aantal andere sites, pas sinds een paar maanden slecht zijn...
Lilo
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 54

Bericht door Lilo »

wij hebben ook al enkele keren geboekt via vliegtarieven.nl en nooit problemen mee gehad, en als je de slechte reacties leest zie je dat het toch ook over ryanair gaat en daar zijn zeer vaak problemen mee, ligt niet aan de boekingssite volgens mij, en dezelfde klager op verschillende sites zijn zelfde grieven uit maar bij gebrek aan vertrouwen boek je toch gewoon elders, keuze zat tegenwoordig.
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
sanook
Amerika-expert

Bericht door sanook »

Danicia schreef:Ik heb eergisteren bij aer lingus een ticket naar boston geboekt voor 530€ :D
Ze hebben voor de maanden mei tot oktober voordelige prijzen als je naar boston en New York wilt
Voordeel van Aer Lingus is dat je tijdens de tussenstop in Dublin al door de Immigrations gaat. Je komt in de US dus aan als een domestic flight en je loopt direct naar de koffers toe en naar buiten. Die tussenstop verdient zich qua tijd dus helemaal terug. :)
Danicia
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Danicia »

sanook schreef:
Danicia schreef:Ik heb eergisteren bij aer lingus een ticket naar boston geboekt voor 530€ :D
Voordeel van Aer Lingus is dat je tijdens de tussenstop in Dublin al door de Immigrations gaat. Je komt in de US dus aan als een domestic flight en je loopt direct naar de koffers toe en naar buiten. Die tussenstop verdient zich qua tijd dus helemaal terug. :)
Ik hoop dat ze in Dublin iets minder fanatiek zijn dan in amerika zelf want ik ben nou al 2 keer naar secondary gestuurt om verhoord te worden :?
Maar vind het zoiezo erg handig dat ik na anderhalf uur vliegen vanaf Amsterdam dan al door customs ga want anders zou ik eerst 8 uur lang in de zenuwen zitten :silent:
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

het irritante van Aer Lingus vind ik, dat ze hun prijzen altijd voor een enkele reis geven .....
Ik heb 1x met ze gevlogen en vond de service nogal budget .... en ik heb besloten dat ik alleen met ze vlieg als het ruim onder de 500 euro zit :mrgreen:

Het gekke is, ik kan me helemaal niet herinneren dat ik in Dublin al door de douane ben gegaan ..... maar het kan voor jou inderdaad wel eens heel lekker zijn dat je immigratie al achter de rug hebt!
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
sanook
Amerika-expert

Bericht door sanook »

Tot april 2013 was die immigrations check alleen voor vluchten die voor een bepaalde tijd vertrokken als ik het goed heb, maar sinds ca april 2013 voor alle vluchten vanuit Dublin naar US.
De ambtenaar die we in Dublin hadden was ook veel vriendelijker dan die we in US hadden op voorgaande reizen. Geen rare vragen maar binnen een minuutje klaar met z'n 4-en.
M23M
Amerikafan

Bericht door M23M »

Hoi iedereen,

Mijn vriend en ik willen in juni 2016 een roadtrip maken in de USA. Nu vragen wij ons af wanneer de beste periode is om onze tickets te boeken?
We zouden willen starten in San Francisco.

Thanks!
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer