Op dit moment heb je niet zoveel aan de reis- en annuleringsverzekering van Amex zolang er een negatief reisadvies geldt voor Amerika als ik de Verzekeringsvragen een beetje doorlees...
Roland
Op dit moment heb je niet zoveel aan de reis- en annuleringsverzekering van Amex zolang er een negatief reisadvies geldt voor Amerika als ik de Verzekeringsvragen een beetje doorlees...
Dat klopt helemaal, maar je moet wel kunnen betalen met Amex, dat is bv. in Oostenrijk echt een probleem, daar wordt bijna nergens de Amex geaccepteerd, wil je dan verzekerd zijn heb je toch weer een aparte reisverzekering nodig.
Laat ik nou wel het e.e.a. van verzekeren weten....bedeve schreef: ↑14 feb 2022, 10:57Als ik mij goed herinner ben jij IPay expert...
Van verzekeren heb jij leesbaar geen kaas gegeten.
Want die super Amex reis / annulerings verzekering is niet beperkt tot Amerika ; komt je ook van pas als je op wintersport in de Franse alpen gaat of gewoon lekker een week-endje naar Leeuwarden...
Ja ; er is een vaak aanwezige forumgenoot voor wie het dertig km verderop is.
Wij hebben geen code gebruikt en geboekt via de broker autoeurope.com, dit is 2 weken geleden voor april/mei, prijzen voor september zijn hoger.
Op welke locatie en datum? Ik krijg in ieder geval belachelijk hoge prijzen voor april in Florida, niet interessant.
nee dus moet weer op zoek denk ik, bedankt vd infoharryh schreef: ↑14 feb 2022, 14:26@sunnyrojo Heb je bovenaan de homepage op autoeurope.com Nederland/Belgie geselecteerd voor je verder ging (linksboven)? Dan krijg je de juiste verzekeringen. Dat geldt eigenlijk op alle autoverhuur sites, anders krijg je de Amerikaanse voorwaarden. Amerikanen zijn in principe zelf al verzekerd vanuit hun eigen autoverzekering.
Overigens verbaasde mij het wel dat er op de amerikaanse variant van autoeurope wél CDW inclusief was. Meestal zit dit er toch niet bij?harryh schreef: ↑14 feb 2022, 14:26@sunnyrojo Heb je bovenaan de homepage op autoeurope.com Nederland/Belgie geselecteerd voor je verder ging (linksboven)? Dan krijg je de juiste verzekeringen. Dat geldt eigenlijk op alle autoverhuur sites, anders krijg je de Amerikaanse voorwaarden. Amerikanen zijn in principe zelf al verzekerd vanuit hun eigen autoverzekering.