Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen National Emerald Club (autoverhuur)
Re: Ervaringen National Emerald Club (autoverhuur)
ook ik heb inmiddels mijn ec nummer:)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik zal ook mijn ervaring van 2 weken terug delen..
Aankomst bij National LAX, je kunt meteen de emerald parkeerplaats oplopen. Daar stond bij ons een vriendelijk man aan wie ik mijn EC pas liet zien en de man zei: Je mag iedere auto kiezen die je wilt! (wij hadden een midsize suv gehuurd via rentalcars.com)
Op de parkeerplaats stond een bijna nieuwe Jeep grand cherokee limited met alles erop en eraan. Deze mee naar het uitrij hokje genomen, en de vriendelijke vrouw in het hokje alles gegeven: EC, CC en voucher. Opeens riep de dame iemand erbij... Dit was geen fijn moment! Maar het bleek om een stagiare tegaan die nog ingewerkt moest worden. Wij hoorde de vrouw zeggen tegen de stagiare dat die ook wel een kon. (andere verhuurder, rentalcar, met EC. Dat was een hele opluchting voor ons! De vriendelijk vrouw bood zelf haar excuses aan omdat het wat langer duurde, en wij konden onze weg vervolgen!
Mooi ervaring denk ik zelf.
Aankomst bij National LAX, je kunt meteen de emerald parkeerplaats oplopen. Daar stond bij ons een vriendelijk man aan wie ik mijn EC pas liet zien en de man zei: Je mag iedere auto kiezen die je wilt! (wij hadden een midsize suv gehuurd via rentalcars.com)
Op de parkeerplaats stond een bijna nieuwe Jeep grand cherokee limited met alles erop en eraan. Deze mee naar het uitrij hokje genomen, en de vriendelijke vrouw in het hokje alles gegeven: EC, CC en voucher. Opeens riep de dame iemand erbij... Dit was geen fijn moment! Maar het bleek om een stagiare tegaan die nog ingewerkt moest worden. Wij hoorde de vrouw zeggen tegen de stagiare dat die ook wel een kon. (andere verhuurder, rentalcar, met EC. Dat was een hele opluchting voor ons! De vriendelijk vrouw bood zelf haar excuses aan omdat het wat langer duurde, en wij konden onze weg vervolgen!
Mooi ervaring denk ik zelf.
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Welke auto zouden jullie kiezen als je mocht kiezen uit het hele bestand?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:

Ik zou een Mustang, Chalenger of Camaro nemen.

- angelique100
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13

Minivan

Ooooooit de Mustang

2006 Orlando 2007 Napels+Orlando 2008 Cape Coral+Orlando 2009 Keys+Orlando 2010 Orlando+Marco Island 2011 Keys+Cape Coral 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim 2016 Keys
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Via EMAIL het formulier gestuurd en heb nu al antwoord. Ben erg benieuwd. Boeking via EXPEDIA gedaan en is het dan handig om NU al te vragen mijn boeking met EC nummer te koppelen of kan dat ook bij ophalen auto ?
Ik twijfel nu te mailen ivm de lage tarieven die ik heb en of ik dan slapende honden wakker maak (zie ander topic over national sale)
Thank you for your application to join Emerald Club, National’s Fast Track Loyalty Programme for frequent renters.
Please be advised that your Emerald Club Number is XXXX and is already active. We will forward you your Emerald Club card within 28 days. Please take note that the Membership Number can only be used for future reservations and not for existing reservations.
To book with the Emerald Club Membership number please go to the http://www.nationalcar.co.uk Web Page and tick the box ‘I have an Emerald Club number’. Alternatively you can call our National International Reservations Team at the following phone number (+44) 0871 384 1126.
If you need to make any changes to your personal details, please use the Profile Change Form attached.
For any queries relating to your Emerald Club profile, please do not hesitate to contact us.
Kind Regards
Teresa
Ik twijfel nu te mailen ivm de lage tarieven die ik heb en of ik dan slapende honden wakker maak (zie ander topic over national sale)
Thank you for your application to join Emerald Club, National’s Fast Track Loyalty Programme for frequent renters.
Please be advised that your Emerald Club Number is XXXX and is already active. We will forward you your Emerald Club card within 28 days. Please take note that the Membership Number can only be used for future reservations and not for existing reservations.
To book with the Emerald Club Membership number please go to the http://www.nationalcar.co.uk Web Page and tick the box ‘I have an Emerald Club number’. Alternatively you can call our National International Reservations Team at the following phone number (+44) 0871 384 1126.
If you need to make any changes to your personal details, please use the Profile Change Form attached.
For any queries relating to your Emerald Club profile, please do not hesitate to contact us.
Kind Regards
Teresa
- angelique100
- Amerikafan
Kever, ook ik heb geboekt via Expedia en ook vanmiddag mijn nummer gekregen (vanmorgen verzonden via de mail). Wat ik heb begrepen na het lezen van dit topic is,..
De bestaande boeking kan niet meer gekoppeld worden aan een bestaande reservering . Wat je kan doen althans zo heb ik het begrepen je gaat niet naar de normale balie maar direct naar het Emerald gedeelte pakt daar een auto uit je geboekte klasse. Je rijdt dan naar een controle punt waar je je pasje laat zien, Credit card, rijbewijs en je boeking. Op dat moment heb je ook recht op de gratis 2de bestuurder indien dit familie is of je samen woont met deze persoon op hetzelfde adres. Toch,.....
De bestaande boeking kan niet meer gekoppeld worden aan een bestaande reservering . Wat je kan doen althans zo heb ik het begrepen je gaat niet naar de normale balie maar direct naar het Emerald gedeelte pakt daar een auto uit je geboekte klasse. Je rijdt dan naar een controle punt waar je je pasje laat zien, Credit card, rijbewijs en je boeking. Op dat moment heb je ook recht op de gratis 2de bestuurder indien dit familie is of je samen woont met deze persoon op hetzelfde adres. Toch,.....
2006 Orlando 2007 Napels+Orlando 2008 Cape Coral+Orlando 2009 Keys+Orlando 2010 Orlando+Marco Island 2011 Keys+Cape Coral 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim 2016 Keys
- angelique100
- Amerikafan
Staan er eigenlijk wel minivans in het Emerald vak iedereen heeft het over een SUV kan ik voor een minivan niet beter gewoon naar de balie?
- bedeve
- Amerika-expert
Op de balie staan geen auto'sangelique100 schreef: kan ik voor een minivan niet beter gewoon naar de balie?
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Misschien miniaturen?
- bedeve
- Amerika-expert
Je hebt gelijk, naast die stickers.Hinko schreef:Misschien miniaturen?
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerikafan
bedeve schreef:Je hebt gelijk, naast die stickers.Hinko schreef:Misschien miniaturen?
Welke de " I love "(gezien vanuit ons) of de " I hate "(gezien vanuit National) stickers

Ik heb sinds woensdag mijn ECnr en maandag halen we de huurauto al op. Voor die tijd heb ik dus nooit het pasje.Ik heb geboekt via Expedia en ik wil wel graag de 2e bestuurder gratis als het kan... Kan ik dan ook rechtstreeks doorlopen, of moet ik dan toch nog eerst langs de balie?
Groeten, Tessah
- bedeve
- Amerika-expert
Check even of je E.C. account actief is.Tessah schreef:Ik heb sinds woensdag mijn ECnr en maandag halen we de huurauto al op. Voor die tijd heb ik dus nooit het pasje. Kan ik dan ook rechtstreeks doorlopen, of moet ik dan toch nog eerst langs de balie?
Zo niet even Teresa bellen of mailen.
Die is aardig en snel.
Heb jij je Expedia met / zonder E.C. nummer geboekt ?
Zo ie zo, niet via de balie
Briefje mee met je E.C. nummer.
Briefje mee met je boekingsnummer
Met auto naar exit booth
Hi how are you today....en dan komt alles goed.
Veel plezier
Laatst gewijzigd door bedeve op 31 mei 2013, 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- angelique100
- Amerikafan

Mijn account is actief, maar mijn reservering is niet gekoppeld aan mijn ECnr. Het nr had ik namelijk nog niet toen ik bij Expedia boekte.
Maar dan loop ik wel gewoon door en spreek ik anders wel een greeter aan, gaat vast goed komen
Maar dan loop ik wel gewoon door en spreek ik anders wel een greeter aan, gaat vast goed komen

Groeten, Tessah
- bedeve
- Amerika-expert
Als je deze thread doorleest vind je mijn praktijkervaringen daarmeeTessah schreef:Mijn account is actief, maar mijn reservering is niet gekoppeld aan mijn ECnr. Het nr had ik namelijk nog niet toen ik bij Expedia boekte.
You got it ! Play it by ear !Tessah schreef: Maar dan loop ik wel gewoon door en spreek ik anders wel een greeter aan, gaat vast goed komen
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Let op. Als je nummer nog niet gekoppeld is aan je acount en je wit een 2e betuurder toevoegen moet je eerst langs de balie. (is mij via email bevestigd door National)
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ha jammer, mijn EC is gelinked aan de boeking. Hij staat ook keurig in mijn overzicht bij de EC account. Helaas moet ik alsnog naar de counter omdat ik een standard SUV heb geboekt, alleen als je midsize hebt kun je gewoon doorlopen en kiezen wat je wilt.
Als je een specifiek voertuig boekt (zoals mid of fullsize) moet je langs de balie volgens de medewerker.
Als je een specifiek voertuig boekt (zoals mid of fullsize) moet je langs de balie volgens de medewerker.

Nee hoor, ikke niet. Kijk maar wat er bij mij staat. Gehuurd Standard SUV. Onderstaande staat in mijn reserveringsmail.
Misschien omdat ik meteen vanuit de Emerald Club heb geboekt.
En als je heel vaak huurt hebben zo ook Executive Selection (igt dus aan het level die je hebt bij ec), daar betaal je midsize maar heb je gegarandeerd een fullsize.
Je kunt ook, bv een Minivan of Standard Suv huren dan ga naar een vakje dat heet Emerald Reserve.
https://www.nationalcar.com/progRules.do
Bovenstaande is allemaal theorie en het zal zo in de praktijk ook wel gaan.
Maar zoals je ook hebt gelezen hier in dit draadje kan het ook anders, zie antwoorden Bedeve. Dat is ook de praktijk.
Misschien omdat ik meteen vanuit de Emerald Club heb geboekt.
Officeel kun je bij EC een midsize huren, dan ga je naar Emerald Aisle. Daar staan allemaal diverse auto's (mid-size/standard/mid suv etc etc etc maar gegarandeerd een midsize.Your level of service is Emerald Reserve. Please proceed directly to the rental lot and the car class reserved to choose your vehicle.
En als je heel vaak huurt hebben zo ook Executive Selection (igt dus aan het level die je hebt bij ec), daar betaal je midsize maar heb je gegarandeerd een fullsize.
Je kunt ook, bv een Minivan of Standard Suv huren dan ga naar een vakje dat heet Emerald Reserve.
https://www.nationalcar.com/progRules.do
Bovenstaande is allemaal theorie en het zal zo in de praktijk ook wel gaan.
Maar zoals je ook hebt gelezen hier in dit draadje kan het ook anders, zie antwoorden Bedeve. Dat is ook de praktijk.
Laatst gewijzigd door Hinko op 01 jun 2013, 15:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3296 Weergaves
-
Laatste bericht door ricktachtig
-
- 8 Reacties