Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar betaalbaar parkeren op Schiphol?
Re: Waar betaalbaar parkeren op Schiphol?
Wat ben ik blij dat ik vroegtijdig een P3 parkeerplaats heb gereserveerd afgelopen november voor 114 euro voor mijn periode van 14 dagen.
Op dit moment € 196,50 en komt dus neer op 13,10 per dag, wat een bizar hoge prijs.
Op dit moment € 196,50 en komt dus neer op 13,10 per dag, wat een bizar hoge prijs.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: Waar betaalbaar parkeren op Schiphol?
Ik heb het hier al eens vaker genoemd. Zodra je je reisdata weet en van plan bent je auto te parkeren op P3, gelijk boeken!
Naarmate de vertrekdatum dichterbij komt, wordt het duurder om je auto te parkeren. Je schrikt helemaal als je zonder reservering naar P3 rijdt en de auto wilt parkeren.
Roland
Naarmate de vertrekdatum dichterbij komt, wordt het duurder om je auto te parkeren. Je schrikt helemaal als je zonder reservering naar P3 rijdt en de auto wilt parkeren.

Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 23 Reacties
- 3852 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-