Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Bedankt allemaal voor de reacties en hulp. Wij hebben inmiddels geboekt met de D650000 op de Ijslandse website van Avis 

Dank voor jullie reacties, we hebben nu via Avis.nl een Ford Mustang Convertible gehuurd. Echter zie ik nu dat via Avis.is (weliswaar in IJslandse Kronen) dezelfde categorie € 300 goedkoper is, oeps! Vanavond toch met de hiervoor genoemde kortingscode bij Avis.is reserveren en de al betaalde reservering maar annuleren 

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Contact gezocht met Avis Ijsland ivm de precieze verzekering en dekking bij de huurauto, zij verwezen me door naar Avis USA, zojuist via mail van hen antwoord:
According to our records your rental includes the following coverages:
Loss Damage Waiver:
Acceptance of the Loss Damage Waiver relieves the renter and authorized additional drivers of responsibility for loss of, or damage to the Avis car, when they comply with the terms and conditions listed on the rental document jacket. At the time of rental, the customer must initial whether he/she accepts or declines the LDW and optional services. LDW and optional services must be signed for at the rental counter.
LDW is taxable.
If LDW is not accepted, the customer is financially responsible for the full value of:
Accident damage
Glass damage
Stolen items (radio, battery, etc.)
Vandalism
Theft of the car
Third party Liability
Third party liability protection for bodily injury and property damage up to a combined single limit of $1,000,000 for each accident inclusive of any third party liability protection afforded under the Rental Agreement
According to our records your rental includes the following coverages:
Loss Damage Waiver:
Acceptance of the Loss Damage Waiver relieves the renter and authorized additional drivers of responsibility for loss of, or damage to the Avis car, when they comply with the terms and conditions listed on the rental document jacket. At the time of rental, the customer must initial whether he/she accepts or declines the LDW and optional services. LDW and optional services must be signed for at the rental counter.
LDW is taxable.
If LDW is not accepted, the customer is financially responsible for the full value of:
Accident damage
Glass damage
Stolen items (radio, battery, etc.)
Vandalism
Theft of the car
Third party Liability
Third party liability protection for bodily injury and property damage up to a combined single limit of $1,000,000 for each accident inclusive of any third party liability protection afforded under the Rental Agreement
- bedeve
- Amerika-expert
Wat is je voordeel ten aanzien van een Avis Nederland boeking?
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
De prijs ! Ik heb er inmiddels ook een boeking staan. Maar ook bij Hertz en zelfs bij Budget. Maar eens even de komende weken aankijken. Maar Avis IJsland heeft mooie tarieven in ieder geval !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Net ff een check gedaan, maar op zowel avis.is, avis.nl en avis.be kom ik op dezelfde bedragen uit met code D650000. Dit was afgelopen tijd wel anders. Dus ik zou dan ook gewoon via avis.nl een boeking maken als ik dat nog moest doen
Bij mij blijft avis.is toch goedkoper dan de avis.be
De eerste rond 350$, laatste is 600$.
Wij vertrekken redelijk binnenkort. Landen alleszins op Newark op 13/03 en vertrek weer 23/03. Goedkoopste wat ik nu heb gevonden, is 330$ ongeveer (via avis.se).
Een domme vraag mss, maar kan het mij niet meer herinneren van mijn vorige reis: boeken jullie gps? Of moet ik daarvoor in een ander topic zijn? Dat ding zou 150€ kosten
Alsof de auto zelf al niet duur genoeg was.

Wij vertrekken redelijk binnenkort. Landen alleszins op Newark op 13/03 en vertrek weer 23/03. Goedkoopste wat ik nu heb gevonden, is 330$ ongeveer (via avis.se).
Een domme vraag mss, maar kan het mij niet meer herinneren van mijn vorige reis: boeken jullie gps? Of moet ik daarvoor in een ander topic zijn? Dat ding zou 150€ kosten

GPS zou ik niet boeken. Meeste auto’s hebben zelf al navigatie of Android Auto of Apple CarPlay.
En eventueel offline kaarten op je mobiel zetten en je kan ook navigeren. Mocht je auto het niet hebben kan je beter eentje in de VS eentje kopen.
En eventueel offline kaarten op je mobiel zetten en je kan ook navigeren. Mocht je auto het niet hebben kan je beter eentje in de VS eentje kopen.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
-
- Amerikafan
- Partner van: yente
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Voor 33 dollar per dag zou ik niet over de prijs klagen, dat zijn tarieven die tegenwoordig makkelijk x2 of x3 gaan.
Zoals @pepito zegt, even kijken of het er standaard in zit, anders voor een paar tientjes een losse gps bij walmart/best buy oid kopen
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik zou nooit een losse gps bijboeken. De meeste ( moderne ) auto's hebben dit tegenwoordig standaard ingebouwd.
Wij werken al jaren naar volle tevredenheid met de offline kaarten van Google Maps.
Wij werken al jaren naar volle tevredenheid met de offline kaarten van Google Maps.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
- bedeve
- Amerika-expert
Ik liet me verleiden om naar Avis.com te kijken.....komt er aan het eind van het boekingsproces nod de belastingen overheen...
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
En bij offline kaarten doet de navigatie het dus wel nog steeds? Dus met echt richting aanwijzen en niet alleen het blauwe bolletje van waar je je bevindt? Evt ook ervaring opgedaan met waze?
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Met Waze heb ik geen ervaring
Google Maps werkt bij ons altijd prima. Zoals het hoort. We downloaden thuis de kaarten of ter plekke in het hotel. Nog nooit geen problemen mee gehad.
Google Maps werkt bij ons altijd prima. Zoals het hoort. We downloaden thuis de kaarten of ter plekke in het hotel. Nog nooit geen problemen mee gehad.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Je navigatie zal het gewoon doen, daarvoor heb je een off-line kaart. Enige verschil is dat je geen actuele verkeersinfo hebt. Dat hoeft uiteraard geen probleem te zijn maar als je in een drukke stad rijdt, is het fijn als de navigatie je om de files heen leidt. Een van de redenen waarom ik gewoon een dataplan + simkaart koop van AT&T in Amerika. Kost je weinig en je hebt er veel plezier van. Het dataverbruik voor de kaarten onderweg is minimaal is mijn eigen ervaring.
Roland
GPS zou ik zeker niet huren, dat is echt overpriced. Je zou ook eens naar de app "Here WeGO" (voorheen Here Maps) kunnen kijken. Hier kan je ook simpel de kaarten per land/gebied downloaden voor offline gebruik.
Jaren geleden gebruikt voor onze trip op Hawaii. Weet niet wat de kwaliteit anno 2022 is.
Jaren geleden gebruikt voor onze trip op Hawaii. Weet niet wat de kwaliteit anno 2022 is.
- Coyote Buttes
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Here we Go, of "We go Here" werkt voor mij perfect.
Gewoon op een PC inloggen en adressen, punten, restaurants etc. toevoegen en vervolgens uploaden naar je telefoon.
Eventueel nog mappen aanmaken om e.e.a. overzichtelijker te maken.
Navigatie is gesproken, met alarmen voor snelheid, instellen display etc.
Prima keuze.
Gewoon op een PC inloggen en adressen, punten, restaurants etc. toevoegen en vervolgens uploaden naar je telefoon.
Eventueel nog mappen aanmaken om e.e.a. overzichtelijker te maken.
Navigatie is gesproken, met alarmen voor snelheid, instellen display etc.
Prima keuze.
Ook ik ben druk aan het zoeken en vond een mooie prijs op de Avis.is website met de code D650000 zoals hierboven beschreven.
8 dagen Honolulu, $519 voor een 7 zitter (die hebben we nodig). Na het boeken land ik op een webpagina met de boekingsbevestiging waarop nogmaals $519 staat. Op hetzelfde moment krijg ik per mail een bevestiging met daarin dezelfde boeking echter voor een prijs van $749. Vervolgens ga ik terug naar Avis om mijn boeking op te zoeken en via het bevestigingsnummer kom ik in mijn boeking met een prijs van $749....
Geen idee wat hier aan de hand is, gelukkig heb ik een screenshot van dezelfde boeking met een prijs van $519.
Controleer dus goed je mail of je reservering!
8 dagen Honolulu, $519 voor een 7 zitter (die hebben we nodig). Na het boeken land ik op een webpagina met de boekingsbevestiging waarop nogmaals $519 staat. Op hetzelfde moment krijg ik per mail een bevestiging met daarin dezelfde boeking echter voor een prijs van $749. Vervolgens ga ik terug naar Avis om mijn boeking op te zoeken en via het bevestigingsnummer kom ik in mijn boeking met een prijs van $749....
Geen idee wat hier aan de hand is, gelukkig heb ik een screenshot van dezelfde boeking met een prijs van $519.
Controleer dus goed je mail of je reservering!
Kan het zijn dat de verzekeringen erbij zijn gekomen? Want code D650000 geeft toch tarieven zonder verzekeringen?
Laatst gewijzigd door markro op 04 mar 2022, 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Een direct bovenstaand bericht in zijn geheel quoten is niet nodig, quote verwijderd.
Reden: Een direct bovenstaand bericht in zijn geheel quoten is niet nodig, quote verwijderd.
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Krijgen jullie bij boeken bij Avis.is ook echt USD tarief ? Ik krijg het steeds in IJslandse kronen ...
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
-
- Amerikafan
- Partner van: yente
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Als je die code gebruikt veranderd het maar zoniet krijg je idd kronen
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20025 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-