Ik weiger echter voor New York te gaan overstappen wil echt een directe vlucht.
Ik baal eigenlijk een beetje van New York (vriendin wel er echt heen) de vakantie van krap 2 weken is duurder dan een dikke 3 weken in het zuidwesten als je alles telt.

Dat lijkt er al meer op, denk dat we zoiets wel zien zitten! Voor 622 (+20 euro boekingskosten) naar het westen denk ik niet dat we nog moeten wachten op kortingen lijkt me?!RCRD schreef:Via Amsterdam kost het je 622 (tix.nl). Als je met 2-en gaat kun je bij Schiphol via priceline een hotel bij het vliegveld boeken (circa 40 euro ****) en vooraf misschien nog een leuk dagje Amsterdam doen en dan heb je nog honderden euro's over.Johnaton schreef:Wij zijn nog altijd aan het uitkijken om tickets te boeken van Brussel naar Denver (14/09) en terugreis SFO - Brussel (+-08/10), momenteel zijn de beste prijzen die ik vind een kleine 900 euro, lijkt me dat dit toch goedkoper moet kunnen als ik het forum hier zo wat volg?!
Jij beveelt TIX aan als betrouwbare booker ???RCRD schreef:
Via Amsterdam kost het je 622 (tix.nl).
enne.......waar gevonden? En welke data? Ben ook driftig op zoek.....LauraJ schreef:Dag iedereen,
Vraagje: ik heb tickets gevonden BRU-NY (direct) en terugvlucht vam MIAMI-BRU met 1 tussenstop met Delta, voor 609 euro pp, periode juni-juli, is dit een goede prijs of niet? Heb er ook gevonden voor 555 euro, maar dat was qua reistijd heel oninteressant (naar NY wil ik echt wel een directe vlucht).
Groetjes,
Laura