Marissie schreef:Hoi!..
Is dit alleen als je echt getrouwd bent? Of ook als je bijv. samen woont? ..
Goh ; dat die vraag hier niet eerder gesteld is...
Ieder reisgezelschap is "Spouse "
Want zoals lang geleden al gezongen werd: "And if you can't be with the one you love honey
Love the one you're with "
En zo zij het !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Ik heb een auto geboekt bij ALAMO (rentalcars.com) voor een periode in september op Miami int. Airport.
Ik heb probleemloos kunnen inchecken, maar dan krijg ik enkel de optie voor mijn e-ticket af te printen. (via deze website https://www.alamo.com).
Er staat nergens een button 'skip the counter'. Hoe kan je dit doen? Zelfs helemaal onderaan zoals sommige zeggen staat enkel een button om het e-ticket af te drukken.
Rechts van het formulier staat er dan wel 'Use Alamo's kiosk and you will be on your way faster'.
Hopelijk kunnen jullie me helpen... alvast bedankt.
als je boekt op rentalcars, zit SLI daar automatisch in?
Ik zoek ( dringend)
Denver 22 agustus 20u
naar
Las Vegas 13 september 19u30
mid size suv
Goedkoopste dat ik uitkom is Alamo, maar gezien de problemen dat ik heb met de vorige rservaties weet ik niet of het wijs is om er nog 1 bij hen te boeken, zie dat ze weer stoten uithalen..
*edit: heb het vastgelegd op rentalcars voor 700 euro.
Zie dat sli er inzit na lezen alg voorwaarden
--> Kan je online check in + skip the counter bij rentalcars.com gebruiken? Op alamo.com zie ik alvast mijn reservatie staan.
Division schreef:Die heb ik ook gehad en daarmee rechtstreeks naar de garage gelopen. Zit een streepjescode op hè rechts bovenin?
En in de garage mag je dan direct je auto kiezen en laat je dat papier zijn tijdens het buiten rijden? Ik heb idd een streepjescode rechts bovenin... Maar heb nooit een creditcard moeten ingeven... moet ik daarvoor nooit langs de counter?
Want ik heb via alamo een mail terug gehad en die vertelde mij dat ik sowieso langs de counter moet, omdat het via een 'third party' is geboekt.
Hoe heb jij het opgelost?
Ja, dan loop je meteen door naar de garage en kies je zelf een auto. Je kan een greeter aanspreken die dan wil weten welke klasse je hebt. Wij kregen een gratis upgrade omdat er niets stond.
Heb je de volledige huur vooruit betaald? Moet je een one way fee betalen?
Op dat formulier stond bij mij nog dat ik langs de kiosk moet, maar die heb ik ook maar overgeslagen.
Ik heb ook geen credit card ingevoerd tijdens de online check-in. Die wilde de man pas zien bij de exit booth. Hij scant die barcode op je formulier. Daar krijg je ook je contract, maar ik hoefde niets te tekenen. Man in de exit booth zei dat ik nog naar de counter moest, maar ik zei dat alles al online geregeld was, toen ging hij door met invoeren, sleutel scannen, vragen of ik een tank benzine wil en klaar. Er is toen 1 dollar als reservering op de credit card geplaatst die na een week weer weg was.
PSVwally schreef:Vooraf, je loopt dan niet te kloten met diverse verzekeringen waar je tegenaanloopt als je ter plekke huurt. En verder (of je moet die 3 dagen echt in een straal van een paar km blijven) is een auto in Miami wel aan te raden.
Oke, ja lijkt ons ook handiger inderdaad. Echter de eerste drie dagen zijn we geen auto nodig. Wat zou je aanraden, eerst 3 nachten naar een hotel met OV of taxi om dan de auto later op te halen op het vliegveld of gewoon direct.
Heb namelijk de indruk dat je op het vliegveld verreweg de meeste keus hebt om uit te kiezen bij het huren.
(een ander wild plan was het huren van 2 Ford Mustang cabrio's voor 1 dagje, kan dat met onze leeftijd en wat zou je voor een dag kwijt zijn?)
Zeker, meer keus op het vliegveld. Maar zoals ik eerder ook aangaf zou ik persoonlijk in Miami altijd een auto willen hebben, of je moet echt 3 dagen op t strand liggen en niet verder iets van de stad willen zien behalve ocean drive.
Verder zou ik kijken of je hotel evt een shuttledienst heeft en zo niet voor een taxi gaan ipv OV in Miami
Heb een fullsize auto gehuurd via Hertz op LAS van 17 Okt - 15 Nov. Ik overweeg toch steeds meer om een SUV te nemen. Is het goedkoper om hier de boeking aan te passen. Of kan je in de regel wel een gratis of goedkopere upgrade krijgen als je daar staat. Indien het gewoon een Fullsize auto blijft is dat ook niet einde van de wereld maar als ik voor beetje extra of het liefste voor niks een SUV kan meenemen lijkt me wel ideaal ivm koffers.
PSVwally schreef:Zeker, meer keus op het vliegveld. Maar zoals ik eerder ook aangaf zou ik persoonlijk in Miami altijd een auto willen hebben, of je moet echt 3 dagen op t strand liggen en niet verder iets van de stad willen zien behalve ocean drive.
Verder zou ik kijken of je hotel evt een shuttledienst heeft en zo niet voor een taxi gaan ipv OV in Miami
Oke, nou bedankt in ieder geval. We gaan zeker vooraf huren. In Miami willen we zeker ook van alles zien, handiger om dan alvast een auto te hebben ipv dat je tijd kwijt bent aan het zoeken van een huurauto. Doen we dat dus!
Verder een vraagje, wat meer thuishoort in een florida topic, maar toch. South Beach gaan we een hotel huren, iets verder naar het noorden ivm betaalbaarheid. Hoe zit het met uitgaan daar, en waarvoor zou je toch echt Miami zelf in moeten? Is dat allemaal te overzien in 2 dagen?
JimiW schreef:Heb een fullsize auto gehuurd via Hertz op LAS van 17 Okt - 15 Nov. Ik overweeg toch steeds meer om een SUV te nemen. Is het goedkoper om hier de boeking aan te passen. Of kan je in de regel wel een gratis of goedkopere upgrade krijgen als je daar staat. Indien het gewoon een Fullsize auto blijft is dat ook niet einde van de wereld maar als ik voor beetje extra of het liefste voor niks een SUV kan meenemen lijkt me wel ideaal ivm koffers.
Wanneer je je huidige boeking kan wijzigen, zou het mogelijk moeten zijn om te zien wat een SUV extra kost ten opzichte van de Fullsize auto.
Eventueel kun je ter plekke wat proberen te regelen in de parkeergarage. Manieren die ik hier op het forum voorbij zien komen varieren van lief vragen tot gewoon betalen en van instappen - wegrijden en je bij de uitgang van de domme houden tot het geven van een fooi aan de greater.
De prijs aan de balie is in veel gevallen duurder dan vooraf wijzigen.
Op het moment ben ik aan het kijken voor een auto in september.
Vorig jaar heb ik via alamo.co.uk/brits geboekt. Echter krijg je nu de melding dat je het boek een een UK rijbewijs nodig zou moeten hebben. (lijkt echter niet/zelden gecontroleerd te worden zoals ik hier in het forum kan nalezen) Zonder brits bei alamo.co.uk geprobeerd, de prijs scheelt maar rond 20 Pond. Ook even usareisen en billiger-mietwagen gekeken, maar die zijn duurder.
Zover ik kan zien is het enigste verschil tussen beiden de additional driver en de "10% discount"? Als dit klopt zou ik voor het gemak gewoon bij alamo.co.uk boeken, gezien hier ook alles nodige inbegrepen is.
JimiW schreef:Heb een fullsize auto gehuurd via Hertz op LAS van 17 Okt - 15 Nov. Ik overweeg toch steeds meer om een SUV te nemen. Is het goedkoper om hier de boeking aan te passen. Of kan je in de regel wel een gratis of goedkopere upgrade krijgen als je daar staat. Indien het gewoon een Fullsize auto blijft is dat ook niet einde van de wereld maar als ik voor beetje extra of het liefste voor niks een SUV kan meenemen lijkt me wel ideaal ivm koffers.
Wanneer je je huidige boeking kan wijzigen, zou het mogelijk moeten zijn om te zien wat een SUV extra kost ten opzichte van de Fullsize auto.
Eventueel kun je ter plekke wat proberen te regelen in de parkeergarage. Manieren die ik hier op het forum voorbij zien komen varieren van lief vragen tot gewoon betalen en van instappen - wegrijden en je bij de uitgang van de domme houden tot het geven van een fooi aan de greater.
De prijs aan de balie is in veel gevallen duurder dan vooraf wijzigen.
Ik weet wat het kost als ik het nu doe, ik ga gewoon rechtstreeks naar mijn auto en probeer of de koffers makkelijk passen en de auto naar wens is. Is het krap of heb liever ander model ga ik babbelen. Heb in mijn hoofd een bedrag wat het mij waard is om SUV te rijden, en dat is geen heel hoog bedrag haha. Bedankt voor detips.
Er is op het forum al gesproken over de hotelprijzen in de USA die de laatste jaren toch sterk gestegen zijn.
De prijzen voor een ticket en de huurauto bleven hier tot nu toe gelukkig van gespaard.
Maar.... als ik naar een huurauto kijk voor de lente van 2016 val ik bijna van mijn stoel, een prijsverhoging van 30%!
Iemand nog die ervaring?
Maar.... als ik naar een huurauto kijk voor de lente van 2016 val ik bijna van mijn stoel, een prijsverhoging van 30%!
De dollar is in één jaar tijd ook 20% meer waard geworden t.o.v. de euro, dus als je prijzen in euro's vergelijkt dan heb je al snel te maken met een groot verschil.
Voor vliegtickets compenseert de sterkere dollar weer: de brandstofkosten voor de vervoerder zijn lager door de sterkere dollar.
De hotelprijzen (in USD) zie ik ook niet echt spectaculair stijgen. Vooralsnog lijkt het dus vooral het wisselkoerseffect te zijn waardoor we als euro-landen duurder uit zijn in de US.
Misschien een leuke poll-vraag voor op het forum: bij welke wisselkoers zou je niet meer naar de USA gaan?
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.