Je kunt dan zien wat er allemaal bij zit. Zelf heb ik via Brits geboekt en ik zie mijn extra bestuurder erbij staan.
Fueloption zou je er ook op moeten kunnen zien. Ik heb een schermafbeelding van mijn boeking gemaakt.
Ik heb inmiddels via alamo.com mijn reserveringsnummer kunnen ophalen en kunnen inzien. Nogmaals onwijs bedankt!!! Wel apart dat je via Autoeurope alleen een standaard car kunt huren bij alamo en geen fullsize. Maar goed, het is ook maar weer net wat ze hebben staan op t vliegveld
@ winterpark ; Niet vergeten om je bij Alamo in te checken en "Skip de Counter " te activeren.
zodat je meteen door kunt naar de garage.
Daarmee neemt ook de kans op een auto die je eigenlijk wilt hebben toe.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Ik ga in meimet een groep van 12 naar Denver. Bij Alamo kan je een bus voor 15 personen huren. Mag je die rijden met een nederlands rijbewijs BE? Iemand enig idee?
Na wat puzzelen heb ik de route bepaald en toch jullie hulp nodig. Het zoeken naar een beetje redelijke prijs voor de auto gaat me niet zo goed af en bij een tussenpersoon kom ik prijzig uit.
Nu realiseer ik me dat we in hoog seizoen gaan maar als het goed is geen drop off kosten wat het voor mij weer wat goedkoper maakt.
De vraag dan: midsize SUV en dan voor de periode 26 juli s middags 1600 uur ophalen in SAN Fransisco en wegbrengen SAN Fransisco op 18 augustus
Wie helpt?
Groeten, Tine
Laatst gewijzigd door parure op 12 feb 2017, 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Er zijn er vast wel meer met ervaring met autohuur via Autoeurope.nl, ik heb een vraagje!
ik heb via deze site een auto gehuurd voor over 4 maanden en ben niet helemaal gerust gesteld. Dit staat in de boekingsvoorwaarden (voucher):
PDAR Basisprijs - inclusief verzekeringen, CDW, THP
en dan een stukje over de kosten ed dan even later pas:
Uw autohuur is inclusief:
*Geldende lokale belasting(en) op de geldende tarieven.
* Wettelijke Aansprakelijkheid Verzekering voor personen of zaken buiten het voertuig.
* De huursom is inclusief Afkoop Eigen Risico (CDW) en Diefstalverzekering (TP) zonder Blijvend Eigen Risico
etc.
Het staat er duidelijk, volgens mij heb ik alles wel goed afgesloten maar vind het vreemd dat het gescheiden staat? of ben ik nu een beetje paranoia?
Je bent daardoor verzekerd via Autoeurope. Wij hebben in Ierland schade opgelopen, moesten bij budget 1500 euro eigen risico dokken, daarna kregen we het verschil terug en de daadwerkelijke kosten kregen we toen terug van Autoeurope. Opzich prima maar vond het wel vervelend om dat eigen risico eerst te moeten betalen.
bedeve schreef:@ winterpark ; Niet vergeten om je bij Alamo in te checken en "Skip de Counter " te activeren.
zodat je meteen door kunt naar de garage.
Daarmee neemt ook de kans op een auto die je eigenlijk wilt hebben toe.
Wij hebben onze auto ook bij Alamo gehuurd en alvast online ingecheckt voor Skip the Counter, maar nu lees ik op de site van Alamo dat dat alleen geldt voor autohuur van 30 dagen of minder.
Wij huren 32 dagen....
Toch maar gewoon de garage in of moeten we echt langs de counter?
@gerretje1960 ; Met het inchecken ben je er nog niet. Je moet dan nog het "Skip the Counter " activeren.
Als het systeem dat accepteert weet je waar je aan toe bent.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Ik had afgelopen week alles al ingevuld voor de online check, maar die link is bij mij echt niet zichtbaar. Ik heb vanmiddag nog eens alles gecontroleerd, maar nadat ik de bevestiging kreeg dat ik online had ingecheckt: geen link om op te klikken voor skip the line.....
Wat ik al zei: is dit waarschijnlijk de oorzaak: Reservation must not exceed 30 days.
Ik zal dus langs die counter moeten ben ik bang.
parure schreef:Na wat puzzelen heb ik de route bepaald en toch jullie hulp nodig. Het zoeken naar een beetje redelijke prijs voor de auto gaat me niet zo goed af en bij een tussenpersoon kom ik prijzig uit.
Nu realiseer ik me dat we in hoog seizoen gaan maar als het goed is geen drop off kosten wat het voor mij weer wat goedkoper maakt.
De vraag dan: midsize SUV en dan voor de periode 26 juli s middags 1600 uur ophalen in SAN Fransisco en wegbrengen SAN Fransisco op 18 juli.
Wie helpt?
Groeten, Tine
Wij zoeken dezelfde periode 27-7/17-8 LAX-SFO. Bijna iedere dag check hier het forum, daarnaast 1x per week alle bekende sites (alamo/brits, USA reisen, autoeurope etc etc.) Goedkoper dan Euro 865 een Midsize SUV bij Alamo/brits heb ik nog niet gevonden...
20 x USA (1986, 1993, 1995, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012 (2x), 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 (2x) en 2020. Meestal Florida, af en toe 'uitstapjes naar de westkust, Canada en/of de noordoost kust.
gerretje1960 schreef:I
Wat ik al zei: is dit waarschijnlijk de oorzaak: Reservation must not exceed 30 days.
Wat je zou kunnen doen om zeker te weten en dingen uit te sluiten is een nieuwe booking op Alamo.com.
Die afmaken en eventueel meteen weer annuleren
Stuur mij een PB !
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.