Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

National en alamo car Sale of foutje??

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
bedeve
Amerika-expert

Re: National en alamo car Sale of foutje??

Bericht door bedeve »

Hinko schreef:Nee, het was meer andersom :oops: :thumbup:
Mooi man !
Je kunt op dat tijdstip het vrouwelijk gezelschap ook niet alleen op straat achterlaten.
Je bent een gentleman of niet.
Nou heb ik wel eens gehoord dat ze daar op het Hogeland weer anders mee overleg gaan.
Dat kunnen ook wel negatieve aannames en veronderstellingen van mij zijn hoor.
Ik ben van westkant stad.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

wendy1 schreef:
ina schreef:@Wendy1, bij ons komt het voor 3 weken in aug. op bijna 1300 euro?!
Welke data/stad?
Las Vegas, augustus.
Claire
Amerikafan

Bericht door Claire »

Tessah schreef:Ik heb zojuist geboekt via Expedia, waar mij gegarandeerd werd dat die prijs klopt. Mocht National toch aan de bel trekken, dan is dat iets tussen National en Expedia en zijn er voor mij geen extra kosten.
We vertrekken op 3 juni, dus volgens mij ben ik nu het proefkonijn?
Dat denk ik, wij vertrekken vijf juni
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Ik heb mijn reservaties voor KOA naar ITO 5 dagen, HNL naar HNL 4 dagen aangepast. Met 45€ annulatiekost bij rentalcars.com bespaar ik nog steeds 100€ per boeking. Voor LIH naar LIH en OGG naar OOG was er geen mooie prijs.
sep
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: National car Sale of foutje??

Bericht door sep »

Ik had het ook via Expedia.nl geprobeerd, maar daar kwam ik vele malen duurder uit en National was niet zichtbaar. Uiteindelijk dus gewoon via National.com geboekt. Als ik mijn boekingsnummer en naam opgeef zie ik mijn reservering.

Nu zie ik trouwens ook dat het via Alamo.com in combinatie met Belgie ook bijna gratis is...(alleen wonen wij in Nederland en dan is het 4x zo duur)...Wat is er aan de hand?? Raken ze hun wagens gewoon niet kwijt ofzo?
Spannend!

Saskia
TerlinguaCreek
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door TerlinguaCreek »

Nou, zojuist vier reserveringen geplaatst en bevestigd gekregen. Twee voor september/oktober 2013 vanaf Washington en twee voor april/mei 2014 vanaf Seattle. Ben benieuwd naar het verdere verloop... ;)
2009: New York + Coast-to-Coast (Miami - Los Angeles)
2010: New York + Southwest
2010: Las Vegas
2011: San Francisco - Las Vegas
2014: Seattle - Seattle (o.a. 101, Yosemite, Las Vegas)
roxy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door roxy »

ik heb al lang dodge caravan SFdowntown -> PHX airport geboekt bij ALAMO via e-rental voor 690euro incl volle tank

Nu 330euro bij national (250 one way fee inbegrepen) voor een full size (chevrolet impala)

Ik kon echter geen enkele suv noch minivan boeken. Op de e-mail staat wel
Your level of service is Counter. Please proceed to the rental counter." Zou die truc met EC dan lukken? ik moet mijn EC nog aanvragen trouwens.

Die tarieven bij ALAMO.Be waarover jullie het nu hebben, dat lukt niet bij mij.
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

roxy schreef:ik heb al lang dodge caravan SFdowntown -> PHX airport geboekt bij ALAMO via e-rental voor 690euro incl volle tank

Nu 330euro bij national (250 one way fee inbegrepen) voor een full size (chevrolet impala)

Ik kon echter geen enkele suv noch minivan boeken. Op de e-mail staat wel
Your level of service is Counter. Please proceed to the rental counter." Zou die truc met EC dan lukken? ik moet mijn EC nog aanvragen trouwens.

Die tarieven bij ALAMO.Be waarover jullie het nu hebben, dat lukt niet bij mij.
Je kunt bij nationalcar.com verschillende vestigingen opzoeken in San Francisco. Wij wilden een SUV maar die hadden ze of SFO niet meer. Die halen we nu dus op Union Square in het centrum van SF op. Voor €500,- discount willen we best een taxi ritje naar Downtown nemen :thumbup:

@roxy.
Je moet naar Alamo.com gaan en dan invullen dat je uit Belgie komt.
Lenco1
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Lenco1 »

Na alle posts over de goedkope tarieven van National ben ook ik hier nog maar eens ingedoken. Ik had al een reservering staan bij Alamo/Brits maar ben niet te beroerd om te zoeken naar een voordeligere aanbieding. :mrgreen:
Na het lezen van alle reacties lijkt het bij National inderdaad zeer voordelig en heb ik ook maar een boeking gemaakt die een stuk voordeliger uitkomt. Toch lijkt het te mooi om waar te zijn, zeker als je kaal de auto huurt zonder additional drivers, inzittende verzekering of een tank benzine. Heb geen zin om met twee kinderen stennis te maken na een lange vlucht bij de Counter van National maar wil natuurlijk wel geld besparen.

Dus ook maar even zonder enige verwachting bij onze Duitse vrienden van USA Reisen gekeken en wat blijkt vanavond in mijn geval (SUV Ophalen in Denver, terug in LAX, totaal 23 dagen)? De prijs van Alamo bij USA Reisen is (blijft) vergelijkbaar met Alamo Brits, alleen de prijs bij Hertz is aanzienlijk gedaald. Ik betaalde ongeveer 1030 Euro bij Alamo/Brits en bij Hertz (Super inclusive PLUS) via USA Reisen op slechts 895 Euro (gelden geen drop off kosten). Dit tarief is in tegenstelling tot Alamo/Brits echter inclusief een tank benzine, inclusief Personeninzittende verzekering, een uitgebreidere dekking tot 1.7 mln en daarnaast glas en bodem e.d. gedekt en de mogelijkheid tot annulering 24 uur voor ophalen. Als ik deze opties (voorzover mogelijk) er bij de National aanbieding bij aanvink en daarnaast een extra additional driver er los bij neem (die er wel inzit bij USA Reisen) kom ik bij National uiteindelijk ook uit op circa 805 euro. Voor die 90 euro meer heb ik een uitgebreidere dekking en iets meer zekerheid dat ik zonder gedoe of verrassingen in de auto kan springen na aankomst, en daarmee een relaxt gevoel. Dus wellicht is dit ook voor anderen nog een alternatief die zich niet helemaal gemakkelijk voelen bij de National aanbieding... :)
Afbeelding
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

Wow wat een prijsverschil. Ik betaal nu bij national 264 dollar LAS-LAS voor 23 dagen Minivan. Oveeigens incl. tweede bestuurder en zonder tank benzine.
Laatst gewijzigd door Stan.Gobien op 28 mei 2013, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: verwijderen onnodige quote
carooltje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door carooltje »

Na alle vragen en opmerkingen over de bijbehorende verzekeringen heb ik mijn National reservering gehouden naast de mail die ik kreeg na het inleveren van de auto op LAX in februari. Ik reserveerde de auto destijds bij autoeurope (pakket incl. eerste tankvulling), maar als Emerald member krijg je standaard na het inleveren van de auto een mail met bevestiging van inleveren, miles standen en ook het rental contract.

Ik zie geen verschil :D , anders dan dat nu de eerste tankvulling niet is inbegrepen. Ik maak me nu dus alleen nog zorgen of de reservering in stand blijft de komende dagen...
Q-BiC
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Q-BiC »

Hier maakt het geen verschil.

Wij betaalden 730€ op drive-usa (wel een midsize SUV, een foutje in hún systeem, want National biedt enkel Standards aan in Seattle...).
Op de National website: Standard SUV, Seattle (05/09) -> Denver (25/09). Upfront Fuel. Estimated total in EUR: 611$.
MAAR, daar zitten dus geen additional drivers bij. Op de eerste pagina van dit topic las ik dat dit 10$ per persoon per dag bedraagt. Voor ons maakt dat dus 400$ extra = 1011$ = 800€

Ook is PAI/PEC een betalende optie, al weet ik nu niet meer of dat bij drive-usa wel inbegrepen was.....
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Inmiddels zijn we al twee dagen en vele boekingen verder, indien het een foutje zou zijn bij National: waren we dan niet al lang ingelicht of waren tenminste de prijzen op de website niet alweer 'normaal' ??
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
eddepet71
Amerikakenner

Bericht door eddepet71 »

Q-BiC schreef:Hier maakt het geen verschil.

Wij betaalden 730€ op drive-usa (wel een midsize SUV, een foutje in hún systeem, want National biedt enkel Standards aan in Seattle...).
Op de National website: Standard SUV, Seattle (05/09) -> Denver (25/09). Upfront Fuel. Estimated total in EUR: 611$.
MAAR, daar zitten dus geen additional drivers bij. Op de eerste pagina van dit topic las ik dat dit 10$ per persoon per dag bedraagt. Voor ons maakt dat dus 400$ extra = 1011$ = 800€

Ook is PAI/PEC een betalende optie, al weet ik nu niet meer of dat bij drive-usa wel inbegrepen was.....
Extra bestuurder is gratis bij Emerald club lidmaatschap en pai is ook niet inbegrepen bij andere verhuur volgens mij. Moet je steeds los bijkopen. Zelfs bij Alamo Gold.
eddepet71
Amerikakenner

Bericht door eddepet71 »

RNA schreef:Inmiddels zijn we al twee dagen en vele boekingen verder, indien het een foutje zou zijn bij National: waren we dan niet al lang ingelicht of waren tenminste de prijzen op de website niet alweer 'normaal' ??
Zoals je eerder kunt lezen heb ik vanuit National 2x zwart op wit dat het tarief op mijn reservering juist is (voor wat het waard is).
Aan te raden is om ook een mail te sturen naar National met de vraag om bevestiging... Print dit uit en neem dit ook mee dan kunnen ze het ter plaatse niet meer op een kennelijke fout gooien...
Patmanzzz
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Patmanzzz »

op Alamo.com ook nog steeds de scherpe prijzen .... voordeel hier is dat er geen drop off taks is hier ... additional driver is aan 11$ maar dat ga ik achteraf proberen recht te zetten door te zeggen dat ik Insider ben ... op Alamo.com kan je ook reeds online inchecken mist verstrekking van nummer rijbewijs (én vervaldag wat in BE niet bestaat) en CC nummer en ik heb nu dus reeds mijn papieren

hoe werkt het systeem als je geen volle tank van te voren hebt besteld (ik deed het niet en heb er spijt van :)) ... alle vorige keren dat ik auto huurde deed ik dat wel en ik mocht ook telkens de auto kiezen die ik wou en die tanks waren ook gewoon vol ... is het dan zo dat ik de auto volledig vol getankt moet terugbrengen?
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Je krijgt altijd een volle tank als je de auto ophaalt. En dan heb je dus twee opties:

- leeg terugbrengen (dat is bij Gold)
- vol terugbrengen
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
eddepet71
Amerikakenner

Bericht door eddepet71 »

Patmanzzz schreef:op Alamo.com ook nog steeds de scherpe prijzen .... voordeel hier is dat er geen drop off taks is hier ... additional driver is aan 11$ maar dat ga ik achteraf proberen recht te zetten door te zeggen dat ik Insider ben ... op Alamo.com kan je ook reeds online inchecken mist verstrekking van nummer rijbewijs (én vervaldag wat in BE niet bestaat) en CC nummer en ik heb nu dus reeds mijn papieren

hoe werkt het systeem als je geen volle tank van te voren hebt besteld (ik deed het niet en heb er spijt van :)) ... alle vorige keren dat ik auto huurde deed ik dat wel en ik mocht ook telkens de auto kiezen die ik wou en die tanks waren ook gewoon vol ... is het dan zo dat ik de auto volledig vol getankt moet terugbrengen?
Je krijgt een volle tank mee en moet weer met een volle tank inleveren.
Vind ik zelf handiger dan met een lege tank inleveren want helemaal leeg rij je m nooit dus je geeft eigenlijk geld weg...
eddepet71
Amerikakenner

Bericht door eddepet71 »

eddepet71 schreef:
Patmanzzz schreef:op Alamo.com ook nog steeds de scherpe prijzen .... voordeel hier is dat er geen drop off taks is hier ... additional driver is aan 11$ maar dat ga ik achteraf proberen recht te zetten door te zeggen dat ik Insider ben ... op Alamo.com kan je ook reeds online inchecken mist verstrekking van nummer rijbewijs (én vervaldag wat in BE niet bestaat) en CC nummer en ik heb nu dus reeds mijn papieren

Je krijgt een volle tank mee en moet weer met een volle tank inleveren.
Vind ik zelf handiger dan met een lege tank inleveren want helemaal leeg rij je m nooit dus je geeft eigenlijk geld weg...
Je kan nu je reservering aanpassen en de extra bestuurder verwijderen. Ter plaatse laat je aan de balie het rijbewijs van de extra bestuurder en je insider lidmaatschap zien... Dat is voldoende.
Patmanzzz
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Patmanzzz »

hem vol terugbrengen is inderdaad goedkoper want doorgaans tank je toch te veel om zeker te zijn, bedankt voor de feedback
ik heb mijn vorige reservering (met additional driver) gisteren reeds gecanceld en een nieuwe genomen zonder ... als je dan toch profiteert kan je het beter goed doen :)

...ik moet alleen mijn usareisen boeking nog annuleren maar daar heb ik nog even tijd voor
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer