Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 6
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 6
Ik heb momenteel een reservering voor een standard SUV via drive-USA.de bij Dollar voor 1304 euro van 23 juli (8.00 uur) t/m 12 augustus (15.00 uur), ophalen en terugbrengen bij Newark vliegveld. Ik kom er nu achter dat tol betalen via een kastje bij Dollar nogal prijzig is en ik kom er niet uit hoe je anders tol moet betalen als dit niet electronisch kan. Ik overweeg een auto ergens anders te boeken, maar kan niet echt iets vinden dat even duur is (of goedkoper). Kunnen jullie meezoeken? Als het niet goedkoper kan, huur ik het kastje er wel bij.
Het valt me op dat (i.t.t. de openingspost van het forum) er bij Alamo als ik aangeef dat ik uit Nederland kom geen CDW standaard meer bij zit, dat mag ik dan voor 25 per dag er bij optellen, dan tikt het wel weer enorm hard aan natuurlijk. Ik ga nog eens spelen en kijken waar ik op uitkom de komende dagen / weken, anders blijf ik bij m'n Sunnycars boeking. Voor de geïnteresseerden, 22-09-2017 tot 21-10-2017, MCO, Full size SUV+.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Waar kijk je? Als ik op alamo.com "resident of Netherlands" kies, krijg ik CDW en EP gewoon included. $1767.57 voor jouw periode, MCO, full size suv.RKNS schreef:Het valt me op dat (i.t.t. de openingspost van het forum) er bij Alamo als ik aangeef dat ik uit Nederland kom geen CDW standaard meer bij zit
Die ervaring heb ik ook niet hoor.
Maar jij hebt ook een soortgelijk probleem met Nationalcar @RKNS, toch?
Maar jij hebt ook een soortgelijk probleem met Nationalcar @RKNS, toch?
Klopt ja, ik ga maar eens kijken of er iets niet helemaal lekker zit in m'n installatie, dit is al de tweede keer dat er zoiets vreemds voorvalt. Ik zal het later nog even op een van de laptops proberen, kijken of dat nog wat uitmaakt! Dank voor de moeite in ieder geval heren!
Je maakt niet toevallig gebruik van een VPN-verbinding of een DNS service? Die kunnen doen voorkomen alsof de computer/tablet/telefoon zich niet in Nederland bevindt. Soms heel nuttig (NetflixRKNS schreef:Klopt ja, ik ga maar eens kijken of er iets niet helemaal lekker zit in m'n installatie, dit is al de tweede keer dat er zoiets vreemds voorvalt. Ik zal het later nog even op een van de laptops proberen, kijken of dat nog wat uitmaakt!

- Galapogos
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Heeft iemand ooit ná de online check-in bij Alamo de melding "We have received your reservation request, but require confirmation. An agent will contact you using the phone number you provided to confirm this reservation." zien verschijnen? Mij gebeurde dat zojuist. Overigens kan ik de check-in-bevestiging (met barcode) wel gewoon afdrukken. Ik heb even met de klantenservice van Alamo gebeld die me verzekerde dat er niets aan de hand was maar dat ze me wellicht vrijdagochtend nog zullen bellen om te vragen of ik daadwerkelijk de auto kom ophalen. Ik heb de telefoniste toen verteld dat ik niet bereikbaar ben ivm een internationale vlucht, maar dat was geen probleem zei ze...
Iemand ervaring met dit bericht?
Iemand ervaring met dit bericht?
Nope, nooit gezien, ook Google geeft geen hits. Iets nieuws wellicht?
Was er iets bijzonders aan je reservering? Of veel gecancelde of dubbele reserveringen? Of last minute? Of accessoires? Kon je wel skip the counter doen? Of is het geen locatie waar dat kan?
Was er iets bijzonders aan je reservering? Of veel gecancelde of dubbele reserveringen? Of last minute? Of accessoires? Kon je wel skip the counter doen? Of is het geen locatie waar dat kan?
- Galapogos
- Amerika-expert
- Contacteer:
Op zich niets bijzonders aan de reservering. Ik had Google ook al geprobeerd, zonder succes inderdaad. Boeking is gedaan via drive-canada.de (usareisen.de maar dan voor Canada). Auto halen we op in Calgary. Vorige keer op exact dezelfde wijze geboekt maar dan voor Las Vegas, toen ging online check-in wel goed.
Skip the counter werkt niet. Althans, nadat ik mijn CC-gegevens heb ingevuld krijg ik daar ook een foutmelding. Maar goed, skip the counter zou officieel ook niet moeten werken voor prepaid rates via een reseller. Dus misschien heeft die foutmelding een andere oorzaak.
Skip the counter werkt niet. Althans, nadat ik mijn CC-gegevens heb ingevuld krijg ik daar ook een foutmelding. Maar goed, skip the counter zou officieel ook niet moeten werken voor prepaid rates via een reseller. Dus misschien heeft die foutmelding een andere oorzaak.
Vreemd. Maar goed, het is dus een voucher reservering. Misschien dat er een issue is met de betalingen van de travel agent oid..
- Galapogos
- Amerika-expert
- Contacteer:
De melding is inmiddels verdwenen. Het moet dus iets tijdelijks geweest zijn, wellicht ivm de voucherrevering inderdaad.
heeft iemand ervaring met deze site : https://www.usacarsrental.com
ik vind er niet veel over, komt voor de meivakantie volgend jaar naar maimi als goedkoopste eruit
ik vind er niet veel over, komt voor de meivakantie volgend jaar naar maimi als goedkoopste eruit
- Galapogos
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zie op hun site alvast niets staan over SLI (aansprakelijkheidsverzekering). Dat is wel even iets om goed op te letten...
is the EP niet de SLI ?
Insurance Coverage
Collision Damage Waiver (CDW)
CDW with zero excess is included in your rental amount.
Collision damage waiver reduces the customer’s damage responsibility to the excess/deductible amount.
Theft Waiver (THW)
THW with zero excess is included in your rental amount.
Theft Waiver reduces the client's financial responsibility for loss or theft to the vehicle to the sum of the excess/deductible amount.
Extended Protection (EP)
Extended protection provides you and any authorized drivers with third-party liability protection with a combined single limit per accident equal to the difference between the minimum financial responsibility limits referenced above and USD 1,000,000 Combined Single Limit per accident. The policy does not provide coverage for any loss arising from the use or operation of Vehicle in Mexico.
Insurance Coverage
Collision Damage Waiver (CDW)
CDW with zero excess is included in your rental amount.
Collision damage waiver reduces the customer’s damage responsibility to the excess/deductible amount.
Theft Waiver (THW)
THW with zero excess is included in your rental amount.
Theft Waiver reduces the client's financial responsibility for loss or theft to the vehicle to the sum of the excess/deductible amount.
Extended Protection (EP)
Extended protection provides you and any authorized drivers with third-party liability protection with a combined single limit per accident equal to the difference between the minimum financial responsibility limits referenced above and USD 1,000,000 Combined Single Limit per accident. The policy does not provide coverage for any loss arising from the use or operation of Vehicle in Mexico.
- Galapogos
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zocht een bestemming in Canada op, en daarbij staat alleen CDW en THW vermeld. Maar dat ligt dus klaarblijkelijk aan de huurlocatie/land.
-
- Amerikafan
- Partner van: Wouter
- Aantal x V.S. bezocht: 2
ik heb even snel een vraag. Wij reden vandaag op de interstate en hebben een steentje tegen de venster gehad met een barst tot gevolg. We hebben via Autoeurope.nl gehuurd. Moeten wij dit dadelijk melden bij Hertz? Want het gaat verder barsten. Zijn we hiervoor verzekerd?
wouterendebbie.blogspot.be/
wouterendebbie1.blogspot.be/
wouterendebbie2.blogspot.be/
wouterendebbie3.blogspot.be/
https://www.facebook.com/groups/2198403 ... =bookmarks
wouterendebbie4.blogspot.be/
wouterendebbie1.blogspot.be/
wouterendebbie2.blogspot.be/
wouterendebbie3.blogspot.be/
https://www.facebook.com/groups/2198403 ... =bookmarks
wouterendebbie4.blogspot.be/
- Galapogos
- Amerika-expert
- Contacteer:
Snel vraagje: net onze huurauto opgehaald in Calgary: een hagelnieuwe Chevrolet Equinox. Moeten hier nog bepaalde documenten in aanwezig zijn om er mee in de VS te mogen rijden? Het personeel van Alamo liet een wat onzekere indruk achter. Thanks!
@ DebbieTimmermans
Als je het idee hebt dat het niet meer veilig zou ik zeker even contact zoeken met Hertz. Wellicht is er een locatie in de buurt?
Auto ruilen en je hoort er niks meer over.
Als je het idee hebt dat het niet meer veilig zou ik zeker even contact zoeken met Hertz. Wellicht is er een locatie in de buurt?
Auto ruilen en je hoort er niks meer over.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Heb ik ook gehad paar jaar geleden (gehuurd bij Dollar via Rentalcars).DebbieTimmermans schreef:ik heb even snel een vraag. Wij reden vandaag op de interstate en hebben een steentje tegen de venster gehad met een barst tot gevolg. We hebben via Autoeurope.nl gehuurd. Moeten wij dit dadelijk melden bij Hertz? Want het gaat verder barsten. Zijn we hiervoor verzekerd?
Twee dagen later was ik in Palm Springs en ben er mee naar de Dollar-vestiging gegaan op het vliegveld. Met zorgen of ik wel OK was en excuses voor het ongemak ruilden hem meteen in en zonder kosten kreeg ik een andere auto mee (gelukkig weer dezelfde upgrade

Dus: ha naar de dichtstbijzijnde Hertz vestiging (vaak op een vliegveld) en lever de auto in met de mededeling dat je wil omruilen vanwege de ruitschade. Je krijgt direct een andere auto mee.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20287 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties