ToonW schreef:Intermediate dan maar? Ik weet het niet!? Nog eens over nadenken
Het prijsverschil is per week een paar euro, ik zou er geen seconde over na hoeven denken en meteen een intermediate boeken.
ToonW schreef:Intermediate dan maar? Ik weet het niet!? Nog eens over nadenken
De eerste keer dat wij gingen hadden we een fullsize genomen en onze koffer zat echt wel goed vol! We hadden 2 stevige valiezen, 2 rugzakken, een fototas en dan nog een coolbox, maar die moest op de achterbank. We hadden een Dodge Charger, maar zo groot vond ik de koffer niet. Voor de rest was het wel een zeer fijne wagen!ToonW schreef:Ik twijfel trouwens serieus tussen een compact en een intermediate. We zijn maar met twee personen, maar we zoeken wel redelijk wat the shoppen in florida, dus de we nemen twee grote koffers mee en ook twee zo groot mogelijke stukken handbagage. En dan nog eens een koelbox ginder op de achterbank.
Ik heb er geen ervaring mee, maar persoonlijk zou ik in de huidige economische situatie die € 62 meer uitgeven en kiezen voor zekerheid. Daarmee wil ik helemaal niet zeggen dat er wat mis zou kunnen zijn met een Griekse verhuurder! Bij ons kwam Carhireagency uit Engeland als goedkoopste eruit (voor een 7P Full Size SUV).wimke schreef:Hoi medeforumleden,
Ben me aan het orienteren op autohuur. Ophalen in San Francisco en weer inleveren in Phoenix.
Nu heb ik alle door jullie voorgestelde verhuurmaatschappijen en tussenpersonen gecheckt, maar er komt
voor mij een andere tussenpersoon uit, die ik op deze site nog niet tegengekomen ben, als goedkoopste.
Het scheelt op een Jeep Liberty met http://www.USAreizen.de Euro 62,=, voor 16 dagen huur.
Nu mijn vraag, heeft iemand ervaringen met http://www.economycarrentals.com. Het hoofdkantoor van dit bedrijf zit in Griekenland, maar ik kan er nergens iets over terugvinden.
Hopelijk kan ik hier iets wijzer worden.
Groetjes, Wim
Hier ben ik ook wel benieuwd naar!t1m schreef:Ik kan me herinneren dat iemand ooit een lijstje had gemaakt met welke auto's in welke categorie vallen, om even mee te nemen als je de auto op haalt (en dan niet een mid-size SUV te nemen als je een full-size geboekt hebt). Kan iemand deze nog 1-2-3 terugvinden? Ik zie 'm niet meer ergens staan.
Die verzekering voor letsels is misschien toch het overwegen waard, maar je zou dan eerst moeten checken of je zoiets al niet hebt in je reisverzekering. Ik heb zelf ook met eautohuur gehuurd en denk dat alles voor de rest wel in orde is.Andere lokaal te betalen toeslagen
* Buiten Kantooruren Kosten
* One Way toeslag (waar van toepassing)
* Extra's verzocht ten tijde van de reservering of die u plaatselijk koopt
* Kosten voor Aflevering en Ophalen
* Boetes, Tolwegen & parkeerkosten
* Aanvullende Verzekering voor letsel aan bestuurder &/of inzittenden.