Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 3

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 3

Bericht door dejong89 »

MiniMe schreef:Yes! Als je van de duivel spreekt...
Er zijn plots enkele interessante opties opgedoken. Maar... overstap op Heathrow van 1u25 op de terugreis lijkt me krap. Wat is jullie mening?
Wij hadden dezelfde overstaptijd vorig jaar en zelfs met 20 minuten vertraging ruim gehaald. :) ik vind heathrow best overzichtelijk
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door pepilein »

Voor de liefhebbers (zelf al geboekt)
Gevonden bij skyscanner boeken bij Supersaver
vertrek 21-07-2017, terug op 11-08-2017
Met Tui
amsterdam-Miami
voor 2 volw en 2 kids 1748 euro

mooie prijs hoogseizoen, bovendien met slechts heen 1 stop, terug direct.
MiniMe
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door MiniMe »

Geboekt bij United: BRU-FRA-SFO heen op 15/08 en LAX-FRA-BRU terug op 29/08
560 euro pp

Vind ik persoonlijk een mooie prijs voor hoogseizoen. :thumbup:
Memories...
Inges
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Inges »

Toen ik 2011 mijn eerste USA reis maakte kreeg ik te horen dat mijn paspoort nog minimaal 6 maanden geldig moest zijn bij terugkeer in NL. Ik heb toen voor de zekerheid een nieuw paspoort aangevraagd bijna een jaar van te voren (omdat wij ook vroeg een ticket boekte op dat paspoort nummer.) Nu willen wij in de zomer van 2018 voor 5 weken terug naar de USA. Mijn paspoort is het probleem niet (2025) maar de paspoorten van mijn man en kinderen zijn geldig tot 18 Okt 2018 (wij reizen tussen 22 juli en 25 aug 2018). Ik kan nergens terugvinden dat de paspoorten nog 6 maanden geldig moeten zijn bij terugkeer. Iets wat ik toen al onzin vond. Het paspoort moet geldig zijn voor de duur dat je in de USA bent en dat lijkt mij geheel logisch. Maar 6 maanden daarna? Ik wil namelijk niet al deze zomer 3 nieuwe paspoorten aan moeten vragen omdat ik tickets wil boeken als ik die goedkoop tegenkom na de zomer. Iemand wel een problemen gehad met een paspoort dat geen 6 maanden geldig meer was?
Groetjes, Inge
3x Canada en 9x USA
https://ingevanderwulp.nl/reizen/ (Live blog's + roadbooks )
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

@ Inges ; Je paspoorten nog geldig voor de duur van je reis ? Je Esta op orde ? Op naar een vakantie zonder zorgen !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Inges
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Inges »

bedeve schreef:@ Inges ; Je paspoorten nog geldig voor de duur van je reis ? Je Esta op orde ? Op naar een vakantie zonder zorgen !
Jazeker. Ze zijn nog 2 maanden geldig NA terugkeer in NL. Op alle paspoorten zit nu een geldige Esta maar die moeten we nog wel verlengen (opnieuw aanvragen) voordat we weg naar want ze verlopen voor die datum. Maar daar voorzie ik geen problemen mee (en zal ik ook zeker niet vergeten!)
Groetjes, Inge
3x Canada en 9x USA
https://ingevanderwulp.nl/reizen/ (Live blog's + roadbooks )
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

Voor de liefhebbers: een itinerary vanuit AMS via SJO (San Jose, Costa Rica) naar o.a. LAX, LAS of SEA en later weer terug naar AMS is bij Delta erg gunstig geprijsd. Dus als je altijd al een keer een paar daagjes naar Costa Rica wilt is het nu een mooie kans om dit te combineren met de westkust.

Voorbeeld:

25/8 AMS-SJO (DL73 naar ATL, DL 325 naar SJO, ca 13 uur vliegen + 3.30 uur in ATL)
1/9 SJO-LAX (DL1396, 6h25m)
16.9 LAX-AMS (KL604, 10h25m)

Totale prijs: EUR 540. Als je de data naar voren schuift zijn ze in jul/aug iets duurder, maar niet heel veel. Voor die tijd is het nog veel goedkoper, in feb/mar al vanaf EUR 430. Niet alleen LAX werkt, maar bv ook SEA, DEN, LAS, etc.

Ter referentie: https://goo.gl/flights/w3VY
Travelkitty
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Travelkitty »

Tickets naar Hawaii voor 525,- met British airways jan-mei en september-dec
Ook naar andere bestemmingen mooie prijzen. Denver 415,- in mei/juni

OOK voor de zomer! Bv Ams-Denver 565,- 19 juli tm 23 aug
https://www.skyscanner.nl/transport/vlu ... ew#results
Explore. Dream. Discover.

Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Stan.Gobien schreef:Bij connections.be begint hun Book & Pay sale weer. Geen idee als er iets leuks bijzit.
Stan, voor de aardigheid ook maar eens bij Connections gekeken. Wij zitten in verband met de eclips in het superhoogseizoen dit jaar (vertrek eind juli). Gisterenavond laat zag ik opeens bij Connections vluchten staan voor een vlucht met British Airways, heen San Francisco, terug Denver, voor 748 euro. "Normaal" waren dit soort vluchten voor deze periode tussen de 950 euro en 1100 euro. Echter Marianne was al in diepe slaap en we moesten ook nog even met de kinderen over de vluchtdata overleggen - die gaan ook nog een keertje mee. Daarom vanochtend met angst en beven gekeken of ze er nog stonden. En tja, ze waren weg!

Maar, er stond nu opeens een vlucht met Finnair, uit te voeren door American Airlines, voor 625 euro! En ook nog eens met heel mooie vertrektijden en een ruime mooie overstaptijd in Philadelphia. Even met iedereen overlegd en gelijk geboekt.

We hebben nog nooit voor zo laag in het hoogseizoen gevlogen. Ok, American Airlines vliegt meestal met oude vliegtuigen, maar met ons viertjes scheelt dit bij elkaar meer dan 1000 euro tov de prijzen die we eerder zagen. (Skyscanner geeft momenteel voor deze vluchtdagen een laagste prijs aan van 920 euro (ook met American Airlines); bij Schipholtickets staan vluchten met Finnair nu ook voor een prijs van 625 euro; alleen die bieden ze als een vlucht aan met twee overstappen waaronder een (te?) korte overstap in Londen) Bovendien komt je met die vluchten in SF na 12 uur 's nachts aan. (Wij nu om 19 uur.)

Enige puntje van zorg, we vliegen met American Airlines onder de vlag van Finnair geboekt bij een Belgisch bedrijf. Dat gaat vast nog wel ergens fout (en die prachtige vluchttijden zullen vast nog wel worden aangepast :roll: )

Maar vooralsnog zijn we heel tevreden met deze prijs. En verder kijken naar de prijzen doen we niet meer. :lol:

Martin
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Volgens mij valt het in de tickets wel mee met de eclips piek, zolang je maar uit die zone blijft met vliegen.

Ik heb gisteren voor ons tweeen een eclips-tripje geboekt, vanaf 12 augustus. Eerst 5 dagen Costa Rica, daarna door naar LAX om met de auto in drie dagen naar eclips-gebied te rijden en dan nog anderhalve week terugscharrelen richting LAS waar we op de 31e weer naar huis vliegen. En dat alles voor net iets meer dan EUR 600 pp met Delta. Prima tarief zo rond de eclips.

En als cherry-on-the-pie vliegen we vanaf LAS via MSP terug. Op die route bijna gegarandeerd gratis uitzicht over bijna de hele Grand Canyon en Canyonlands.
Laatst gewijzigd door roelb op 09 jan 2017, 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Lijkt me een prachtig tripje RoelB, 5 dagen stopover Costa Rica erbij! Dit jaar al voorzien maar mocht dit volgend jaar voorbij komen.... :thumbup:
70ccrossi
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door 70ccrossi »

Net hoogseizoen geboekt:

€ 550 p.p

Brussels-Zurich-Las Vegas

Las Vegas-Zurich-Brussels

M.B.V www.momondo.de doorgelinkt naar de Swiss website.

26/7-16/8 3 weekjes
marieke van oorschot
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door marieke van oorschot »

Mooie prijs! Ik wacht rustig op mooie prijzen vanaf Amsterdam...
Loves Vegas!
Travelkitty
Amerikafan

marieke van oorschot schreef:Mooie prijs! Ik wacht rustig op mooie prijzen vanaf Amsterdam...
Een paar posts hierboven gaf ik een link voor mooie prijzen vanaf Amsterdam naar Denver met BA 565,- in het hoogseizoen. Zoals eind juli vertrek.

Ook Las Vegas eind juli bv voor 525,- https://www.skyscanner.nl/transport/vlu ... ew#results

Travel 2017
marieke van oorschot
Amerikafan

Klopt helemaal. Maar niet echt voor onze data. Of met op de heenweg twee keer overstappen. Vinden we niet echt ideaal. Maar ik hou de tips in de gaten!
Loves Vegas!
Travelkitty
Amerikafan

Welke dagen zoek je en waarheen?

Travel 2017
marieke van oorschot
Amerikafan

27 juli Amsterdam - San Francisco
10 augustus Las Vegas - Amsterdam
Loves Vegas!
Osprey
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Osprey »

Tipsy_1 schreef:Ook ik ben weer op zoek naar vliegtickets - naar Denver (12-27 juni). Vertrek vanaf BRU, AMS, DU of rechtstreekse vlucht FRA.
(ik had goedkope tickets een weekje vroeger van de BA sale maar moet owv het werk de reis een week verlaten)
Tips welkom... Ik schuim al enkele weken alle mogelijk sites af maar goedkoopste blijft icelandair met 750 euro pp... prijzig...
Vandaag geboekt via connections.be voor juni: 535 euro pp van AMS naar Denver (met overstap in Dallas)
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Het voordelige tarief via Costa Rica lijkt inmiddels einde oefening..
MiniMe
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door MiniMe »

MiniMe schreef:Geboekt bij United: BRU-FRA-SFO heen op 15/08 en LAX-FRA-BRU terug op 29/08
560 euro pp

Vind ik persoonlijk een mooie prijs voor hoogseizoen. :thumbup:
Toch maar even omgeboekt vanwege de Boeing 747-400 op de heenvlucht. Minieme meerprijs betaald, maar goed, die ouwe bak mijd ik liever... :wink:
Memories...
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer