1 via US CAR HIRE bij DOLLAR (pick up Las Vegas en drop off San Francisco), 14 dagen, Minivan 7p : 565$
1 via ALAMO rechtstreeks, 14 dagen, Minivan 7p : 909$
Ik heb meer vertrouwen in Alamo (reviews en berichten op dit forum) maar het prijsverschil is toch groot ...
Ik kijk net nog even naar US CAR HIRE en vind nu voor dezelfde periode (10 juli tot en met 23 juli), dezelfde pick up (Las Vegs vlieghaven) en drop off (San Francisco Ofarrell Street), dezelfde wagen en dezelfde formule (silver inclusive) een prijs van 1485$ ipv 565$. Dit kan ik bijna niet geloven
Ron Notenboom schreef:Inmiddels al iemand ervaring met de supervoordelige aanbieding van een paar maanden terug uit Prestige collectie van Hertz in Las Vegas. In ons geval 3,5 week voor nog geen 1300 Dollar.
Voor ons staat er ook een Cadillac Escalade te wachten in juli in Las Vegas voor $1142,00 (3 weken), ben ook benieuwd!
Laat even weten of dat gelukt is. Ik heb voor november een Escalade staan voor €546 voor 12 dagen. Huur zakelijk gezien nooit wat, alleen als ik prive reis eigenlijk en dan altijd bij Alamo. Maar kon deze bij Hertz niet laten lopen.
Ik kon alleen geen extra berijder toevoegen. Dat kon aan de balie. Iemand enig idee wat dit per dag kost??
Ik haal over drie weken een Infinity QX80 op voor een maand. Ik zal ook wel even terugkoppelen.
Maar een extra driver, mits spouse, domestic partner danwel "wonend op hetzelfde adres", is gratis voor gold leden. Ik neem aan dat je wel een gold account hebt aangemaakt?
Aangezien op onze rijbewijzen geen adres staat zullen ze je op je blauwe ogen moeten geloven.
Je hoeft overigens niet naar een balie.. Als je al eerder bij Hertz hebt gehuurd krijg je net na landing (als je je vluchtnummer hebt ingevoerd) een mailtje met daarin het type, kenteken en stall number van de toewezen auto. Dat stall number staat ook samen met je naam op het display in de garage. Bij het uitrijden geef je de attendent gewoon beide rijbewijzen.
Als je nog niet eerder hebt gehuurd (of een nieuwe credit card of rijbewijs hebt) dan moet je, in de garage, even langs de gold balie.
Laatst gewijzigd door roelb op 10 mei 2018, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
En die fantastische deals bij Hertz zijn op een 'normale' manier geboekt, toch ? Ik ga 14 juli - 8 augustus vanaf Tampa ... Zou wel echt super zijn ... We zitten 11 dagen erna in Orlando, dus ik wil ook best weekje huren vanaf 14 juli (of 3, 4, 5 ... 11 dagen) en vanaf dan bij Hertz in Orlando een speciale grote SUV ophalen (en inleveren in Tampa). Zou die deal dan ook beschikbaar zijn ?
Ga alleen deze keer niet met mn vrouw op stap maar met een maatje van me. Even een batterij wedstrijden doen in 12 dagen. Vond mn vrouw niet zo'n heel goed idee. Aangezien mn maat je niet op hetzelfde adres woont. Ik m heel aardig vind, maar nou ook weer niet zo aardig. Zal het wel betalen worden voor een extra berijder. Mocht iemand aar een indicatie van hebben. Heel graag!!
Het enige waar ik vraagtekens bij heb is het zinnentje:
- Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico.
Ik wil helemaal geen eigen risico. Kon het ook niet afkopen tijdens de boeking.
En gewoon beide rijbewijzen afgeven. Weten zij veel. Overigens is de additional authorized driver ook altijd gratis bij Hertz zodra die AAA lid is, en dus ook als iemand ANWB lid is, die rechten worden wederzijds erkend.
@Almere Vak V heeft een Escalade (prestige collection) gehuurd.. Die gaat echt niet uitzoeken uit een aisle
Overigens zul je dus nu wel naar de gold balie moeten. Daar kunnen ze de reservering ook aan je account koppelen en voeren ze je rijbewijs en creditcard gegevens in. Als je in de toekomst nog een keer bij Hertz huurt (en je verandert niets aan die creditcard) dan werkt het net als bij National, gewoon rijbewijs + creditcard afgeven bij het uitrijden.
roelb schreef:Als je nog niet eerder hebt gehuurd (of een nieuwe credit card of rijbewijs hebt) dan moet je, in de garage, even langs de gold balie.
Voor ons is het ook de eerste keer bij Hertz, je zegt dat ik dan langs de balie in de garage moet, wil dit zeggen dat ik in de aankomsthal dan niet moet gaan aanschuiven aan de balie en rechtstreeks door kan naar de garage?...
MattRob schreef:En die fantastische deals bij Hertz zijn op een 'normale' manier geboekt, toch ? Ik ga 14 juli - 8 augustus vanaf Tampa ... Zou wel echt super zijn ... We zitten 11 dagen erna in Orlando, dus ik wil ook best weekje huren vanaf 14 juli (of 3, 4, 5 ... 11 dagen) en vanaf dan bij Hertz in Orlando een speciale grote SUV ophalen (en inleveren in Tampa). Zou die deal dan ook beschikbaar zijn ?
Gewoon via Hertz.be op de normale manier geboekt, wel Gold member en Flying Blue member worden (beide gratis) voor extra korting en extra voordelen...
Almere vak V schreef:Ik heb voor november een Escalade staan voor €546 voor 12 dagen.
Ben je ook Flying Blue member geworden? Want dit is gratis en dan krijg je nog eens 10% extra korting...
Hmmm, die had ik dan weer niet gezien. Ben het inmiddels geworden. In mn (Hertz) profiel gezet. In de reservering gezet maar ik zie niks met de prijs gebeuren. Doe ik iets verkeerd??
Je kunt even proberen om een nieuwe testreservering te doen met die CDP. De ANWB CDP doet nirt altijd dezelfde korting in mijn ervaring. Heb jij geen Amex platinum trouwens? Dan heb je sowieso 20% discount en kun je via de platinum website direct je status naar 5 star laten zetten.
Misschien een stomme vraag. Maar waar vind ik die CDP van mn Flying Blue?? Ik heb wel mn nummer. Maar als ik dat invul gebeurd er niks.
Geen AMEX. Ik werk voor een Engels bedrijf en die zweren bij VISA. VISA zit veel meer in de sportwereld dan AMEX. Dat zal wel de reden zijn. Ik regel dit soort zaken nooit zelf. Gebeurd allemaal vanuit Londen. Die paar keer per jaar dat we prive gaan kom ik er wel uit met vliegtickets. Huur af en toe een auto via Alamo. Liefst met Skip the counter. En anders pikken ze ons op, op het vliegveld. Maar dit soort zaken zoek ik nooit uit. Dom wellicht...
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.