Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Status matchen autoverhuur - stappenplan.

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
jhoning
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Mailen naar hertz

Bericht door jhoning »

Hi allemaal,

De uitleg is heel duidelijk en ik wil hier mee gaan beginnen voor onze reis in 2025. Nu lees ik dat mensen naar Hertz mailen met een ander mailadres om toch president's Circle te worden. Hoe gaat dit in zijn werk? Ik snap er nu nog weinig van.

Word er bij stap 1 nergens gevraagd naar mijn platinum gegevens?
roadtrip2025
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Status matchen autoverhuur - stappenplan.

Bericht door roadtrip2025 »

Hallo allemaal,

Ondertussen al stap 1 en 2 gehaald. Stap 3 kan ik momenteel nog niet uitvoeren omdat mijn Enterprise account pas gisteren werd aangemaakt. (Blijkbaar kan dit tot 48uur duren vooral ik in het systeem bekend ben)

Op de website van Sixt zie ik echter dit staan:

Afbeelding

Dat zou willen zeggen dat een Hertz Five Star voldoende is om in de Sixt Platinum tier te geraken?
jhoning
Amerika-ontdekker

Bericht door jhoning »

roadtrip2025 schreef:
08 okt 2024, 10:59
Hallo allemaal,

Ondertussen al stap 1 en 2 gehaald. Stap 3 kan ik momenteel nog niet uitvoeren omdat mijn Enterprise account pas gisteren werd aangemaakt. (Blijkbaar kan dit tot 48uur duren vooral ik in het systeem bekend ben)

Op de website van Sixt zie ik echter dit staan:

Afbeelding

Dat zou willen zeggen dat een Hertz Five Star voldoende is om in de Sixt Platinum tier te geraken?
Ik ben nu ook gestart, zullen we elkaar op de hoogte houden of de Presidents Circle bij Hertz uiteindelijk lukt?
Ik ben net stap 2 gestart en wacht op de bevestiging voor Five Star. Ik hoop dat dit wel lukt op mijn Hertz account, omdat ik daar 3 jaar terug nog wel PC was.

Ik zou het bij Sixt gewoon proberen. Kom je daar goede prijzen tegen?
roadtrip2025
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door roadtrip2025 »

Het is gelukt om meteen om via Hertz Five Star in de Sixt Platinum tier te zitten:
image.png
Er is iets meer keuze aan wagens, maar de wagen die ik zou willen boeken (Chevrolet Blazer), is nog steeds duurder dan wanneer ik het via mijn werk zou boeken. Spijtig :)
jhoning
Amerika-ontdekker

Bericht door jhoning »

Inmiddels zijn we weer Five Star bij Hertz. Nu proberen om via deze wegen weer PC te worden. Ik lees over een ander mailadres gebruiken om dat voor elkaar te krijgen. Hoe werkt dat?
jhoning
Amerika-ontdekker

Bericht door jhoning »

Helaas vragen ze nu bij enterprise voor extra informatie... de kaart alleen was niet genoeg. Ik heb nu een screenshot gemaakt waarop ook de datum van vandaag op staat. Hopelijk is dat voldoende.
jerkar
Amerikafan

Bericht door jerkar »

Helaas lukt het mij niet verder te komen bij stap 3. Ik heb een enterprise account , 48 uur netjes gewacht en ik pak de code:# en dan de 6 letters cijfers, maar dan geeft hij aan: Please enter a valid Enterprise Plus Member Number. If you are a new member, allow up to 48 hours for your Enterprise Plus enrollment to be updated in our system.

Of ze doen er langer over dit keer dan 48 uur voor activatie van mijn enterprise account, of ik doe iets verkeerd( waarschijnlijk het laatste denk ik..)

Hoe stom... gisteren wel geprobeerd maar vandaag alleen met #, het # moet eraf.. Hoe simpel kan het zijn ;)
Alleen dan is de Avis site weer even in onderhoud.. geduld dus..
Dagmarvangeffen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Dagmarvangeffen »

jhoning schreef:
15 okt 2024, 09:15
Helaas vragen ze nu bij enterprise voor extra informatie... de kaart alleen was niet genoeg. Ik heb nu een screenshot gemaakt waarop ook de datum van vandaag op staat. Hopelijk is dat voldoende.
Is dit gelukt? Ik heb hetzelfde 'probleem'...
jhoning
Amerika-ontdekker

Bericht door jhoning »

Dagmarvangeffen schreef:
16 jan 2025, 20:09
jhoning schreef:
15 okt 2024, 09:15
Is dit gelukt? Ik heb hetzelfde 'probleem'...
Ja dat is gelukt. :) als je verder vragen hebt laat maar weten
jerkar
Amerikafan

Bericht door jerkar »

Eindelijk! Ben ik na heel wat dagen (15-1 tot nu 23-1) gematcht in stap 3 naar enterprise plus. Dus nu stap 4. Alleen de avis site werkt niet. Ik had dit eerder gecheckt en had toen een andere statusmatch pagina gevonden om te statusmatchen naar PC maar die kan ik niet meer vinden...
Heb inmiddels ook overigens Sixt platinum, maar daar kan ik geen pas downloaden dus daar kan ik ook niets mee doen..

Iemand die mij zou willen helpen? Loop nu echt even vast in stap 4. Alvast heel erg bedankt! Wat kan ik nu het beste doen?
habbekuk
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door habbekuk »

Ik heb voorheen wel eens deze pagina gebruikt alleen nu is er maintenance..
Misschien is het tijdelijk?
https://www.avis-preferred.com/statusmatch/

Dit kom ik nog tegen:
Just send proof of your elite status with Hertz, Enterprise, Europcar, Sixt, or National to profile.update@avisbudget.com along with your Avis Preferred number. You should receive a confirmation shortly after submitting your information.
Trom
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Trom »

@jerkar Bij Sixt vindt je bij Profielen een bewijs dat je bv Platinum bent.
jerkar
Amerikafan

Bericht door jerkar »

Hoi allen,

Zojuist bericht gehad van Avis, via dat mailadres (dank!). Enterprise gold had ik meegestuurd: reactie: Hello, we do not status match that company.
Erg jammer. Ik loop dus vast met stap 4.
Ook sixt gemaild omdat ik daar geen pas kan downloaden, ik kan alleen een screenshot maken van mijn status.

Ik heb nu dus:
- Hertz five star
- sixt platinum
- Enterprise gold

Iemand nog een suggestie hoe ik wel kan status matchen naar Avis PC? Heeft het nog zin om de sixt platinum screenshot te sturen naar Avis?
Naar Hertz heb ik sixt platinum en enterprise gold meegestuurd, die hebben mij gestatusmatcht met hertz five star maar dat was ik al...
Hopelijk hebben jullie nog advies anders houdt het hier op ben ik bang en werkt het stappen plan in stap 4 niet meer helaas..
nwolf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door nwolf »

Ja er is iets veranderd bij AVIS!
Toen ik vroeg waarom ik wel op Avis.dk/NL zie dat ik president Circle ben en niet op de US site (.com) kreeg ik deze uitleg :

Thank you for contacting Avis Budget Group.

According to our system your country of residence is the Netherlands. If you moved to Denmark please send us your current address to update it in our system.
Please confirm your country of residence.

The website avis.com is dedicated to customers with country of residence USA and therefore statusmatches outside of the USA is not possible.

We would like to inform you that our loyalty programme is not valid in the USA, they have a different loyalty programme. They should see your status worldwide, however they are not obliged to provide the same benefits in the USA as in Europe.

The loyalty benefits can only be redeemed in the following countries: Austria, Belgium, the Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Iceland, Ireland, Italy, Luxembourg, the Netherlands, Norway, Poland, Portugal, South Africa, Spain, Sweden, Switzerland, Turkey and the United Kingdom.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Eeh.. @nwolf Volgens mij is dat niet nieuw. Die berichten waren er enkele jaren geleden ook al is al eerder op dit forum besproken.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
jerkar
Amerikafan

Bericht door jerkar »

Is er een oplossing om toch tot Avis PC te geraken?
Trom
Amerikakenner

Bericht door Trom »

@jerkar Je print en of downloadt gewoon je PC kaart en laat die zien als je bv geen upgrade krijgt. Bij mij deden ze totaal niet moeilijk op LAX en ik kreeg de gratis upgrade.
jerkar
Amerikafan

Bericht door jerkar »

maar dat is het probleem.. ik heb nog geen PC status.. Ik ben nog in stap 4...
Ik heb nu dus:
- Hertz five star
- sixt platinum
- Enterprise gold
nwolf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door nwolf »

Coyote schreef:
27 jan 2025, 06:35
Eeh.. @nwolf Volgens mij is dat niet nieuw. Die berichten waren er enkele jaren geleden ook al is al eerder op dit forum besproken.

Roland
:lol: die had ik dan gemist.

Dacht post het hier als echt nieuws... maar was toch weer Fake news :lol:
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
Trom
Amerikakenner

Bericht door Trom »

@jerkar Dus je hebt Sixt Platinum? Die zou je moeten kunnen matchen naar Avis President.
De Avis match site schijnt al een tijd niet te werken. Wellicht dit adres:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer