Uiteindelijk maar stoelen gewijzigd en een dag later Nederlandse helpdesk gebeld, maar degene die ik ervoor kreeg had nog last van het weekend waarschijnlijk of een trage start op maandag, echt behulpzaam of enige betekenis had zij weer niet dus was al snel klaar met het gesprek.
Vanmorgen nogmaals ingelogd om even travel ready gegevens in te vullen, maar kreeg allereerst weer een melding dat vlucht terugreis was gewijzigd met zo'n 5/10 minuten.
En dacht controleer ook maar is mijn stoelen en bleek het weer te zijn gewijzigd van richting het midden op 53, alleen 55 was nog over aan de raamzijde en toch nogmaals gewijzigd.
Wat vooral vervelend is dat ik geen enkele notificatie kreeg van veranderen, maar was helemaal vergeten dat ik mijn vlucht had geboekt zonder een account, deze nu dus toegevoegd aan mijn account en paar instellingen nagelopen om wijzigingen te ontvangen.
Kon het verder ook niet laten en ik heb nogmaals contact opgenomen, Nederlandse helpdesk was na 30 minuten nog bezet en uiteindelijk via optie terecht gekomen kort erna bij een Engelse medewerker.
Ik heb een heel verhaal gedaan en vorige week een keuze gemaakt waarna wij in de tussentijd nogmaals ergens worden geplaats anders dan onze keuze, hij gaf aan dat het vervelend was en zei direct ik heb je geplaatst in rij 31 raam/midden

Vertrouwen dat ons heen/terugreis hetzelfde blijft tot mei heb ik weer niet.
Veel woorden mijn punt/vraag eigenlijk is, is dit normaal? Via Google zie ik dat Airlines dit mogen doen, maar wat is dan het nut op extra te betalen voor stoelkeuze(oke dit was een combinatie met baggage) denk ik dan.....
Want ik heb dit zelf nooit meegemaakt, anders dan met Turkish Airlines heb ik tot nu toe eerlijk gezegd niet gevlogen en een stoelendans zoals nu het geval niet meegemaakt.