Even een XP berichtje voor hen die FB status willen vasthouden cq verhogen...
Tm eind juni is de bonus 50%
Economy retourtje USA is 24 + 12 = 36 XP
Heb je nog iets extra s nodig ?
Dagtripje AMS- CDG - DUS of BER levert je nu nog 24 XP op
Only in America, geweldig
Gaat dat dan ook gelden als je met Delta van Amsterdam naar Amerika vliegt? Dan is het geen binnenlandse vlucht, wel een Amerikaanse airline…
Interessante vraag....KLM verplicht vanaf 23 maart passagiers al niet meer om een mondkapje op te doen, wat Delta gaat doen is nog onzeker. Het landelijk beleid is nog wel dat een mondkapje verplicht is.
https://news.delta.com/masks-now-option ... nouncementEffective immediately, masks are optional for all airport employees, crew members and customers inside U.S. airports and on board all aircraft domestically, as well as on most international flights.
Interessant (zeer interessant zelfs), maar voor de voor ons geldende datums kom ik hier niet uit. Wij vertrekken op zondag 10 juli en willen terugvliegen op dinsdag 2 augustus (alle overnachtingen en excursies al geboekt, geen wijziging mogelijk in de datums). Alleen de reis een dagje eerder laten vertrekken en een dagje eerder terug zou kunnen als het veel geld scheelt (dan beginnen we met 2 nachtjes Vegas en eindigen met 1 nacht ipv andersom)bedeve schreef: ↑20 apr 2022, 10:43Ik keek even met jou mee @mikekiwi en liet jou en gezelschap tussen de 5e en 26e juli light naar Las Vegas vliegen vanuit Antwerpen.
Boeken laat ik je doen via Air France : vaak andere prijzen en geen tientje boekingskosten zoals bij KLM
Een reis met het boemeltje naar Antwerpen vanuit Schiphol zal je 20 eur pp kosten.
En in mijn reisidee zul je moeten overnachten in de buurt van Schiphol
Maar ja; je ziet over welke bedragen het hier gaat
vegas.png
Ook niet leuk van je dochter! Ik heb de voorbije 20 jaar naar heel wat wereldwijde bestemmingen gevlogen (ook buiten de VS dus) en eigenlijk heb ik nooit zoveel 'onzekerheid' gekend tijdens de reis nu naar de VS. Vluchten komen idd vaak te laat aan. Ellelange rijen aan Delta desks doordat er maar een paar open zijn enz. Eenmaal aan boord is de service zeker wel goed maar er moet maar 1 ding mislopen en dan loopt het echt grondig mis door gebrek aan alternatieven die niet volzet zijn of door gebrek aan personeel waardoor je erg lang moet aanschuiven.harryh schreef: ↑18 apr 2022, 21:14@deebee7 vervelend dat je weer vertraging op de terugweg had.
Mijn dochter zou afgelopen donderdag vanuit TPA met een Delta vlucht naar ATL vliegen en dan een KLM vlucht naar NL hebben. Maar het Delta vliegtuig kwam te laat binnen en daardoor kon ze haar aansluiting niet halen. 22 uur vertraging.
Vervolgens vertrok haar vlucht vrijdag ook nog 2u te laat.
Ik ben nog in Florida en hoor op het nieuws hier dat alle maatschappijen te weinig personeel hebben, waardoor extra vertragingen te verwachten zijn de komende maanden. Ruime overstap boeken dus.
En de ticketprijzen gaan verder omhoog vanwege brandstof prijzen.
Ik heb een zoekopdracht opgeslagen in Google Flights (https://www.google.com/travel/flights) ; emails als de prijzen interessant zijn, snelkoppeling met alle gegevens in de browser opgeslagen. Ik neem tegenwoordig altijd maar aan dat er nog additionele kosten bijkomen voor bagage
Google flights..