Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 3
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 3
Heeft die "ouwe bak" dan zo'n slechte naam?
2016: Zuidwest USA
2017: Noordwest USA incl. Yellowstone
2018: Zuidoost Australië
2019: Thailand
2020: Roadtrip New York-Miami
2023: Java-Bali-Lombok
2025: Roadtrip New York-Miami
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Die heb ik ook gezien maar vond de overstap of te lang of te kort (2u 15 in de US vind ik aan de korte kant). dus niet geboekt...Osprey schreef: Vandaag geboekt via connections.be voor juni: 535 euro pp van AMS naar Denver (met overstap in Dallas)

Ik vind 2u 15m in de US best wel voldoende. Maar als je er geen goed gevoel bij hebt dan moet je het inderdaad niet doen.
- bedeve
- Amerika-expert
Ok OK als je achterin bovenverdieping van een A380 gewend bent wil je eigenlijk niet anders.....MiniMe schreef: Toch maar even omgeboekt vanwege de Boeing 747-400 op de heenvlucht. Minieme meerprijs betaald, maar goed, die ouwe bak mijd ik liever...
Maar om die heerlijke 747 een te vermijden ouwe bak te noemen vind ik te ver gaan.
Wat was het altijd een heerlijke bak !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
tis wel een twijfelgevalletje. Een te lange overstap tijd is ook niet fijn... maar ik heb al meer dan eens heel lang aangeschoven bij immigrations dus beetje fobie van. De terugvluchten timings vond ik ook niet optimaal vandaar in combinatie die beslissing. Maar ik ga misschien niet zo kieskeuring kunnen blijven....mtl schreef:Ik vind 2u 15m in de US best wel voldoende. Maar als je er geen goed gevoel bij hebt dan moet je het inderdaad niet doen.
Ik heb mijn vlucht juist zo geboekt dat ik nog met de 747 van klm kan vliegen
Het is mijn favoriet en gezien het feit dat ze eruit gaan moest ik mijn kans pakken om er samen met mijn vriend nog eens mee te vliegen aangezien hij nog nooit met de 747 heeft gevlogen.

2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
@tipsy_1:
Zolang het langer is dan de MCT (minimum connection time) voor de luchthaven hoef je nergens voor te vrezen. Haal je het niet: tja, dan zit je op een volgende vlucht naar je eindbestemming, nog niets aan de hand. Oke, als je echt de laatste optie die dag hebt of op je bestemming te komen dan wordt het risicovoller, zeker als je op je eindbestemming een strakke planning hebt.
Maar een transfer van 2 uur is toch geen enkel probleem? Ik heb regelmatig 1:35, 1:40 en dan nog ruim de tijd om langs het toilet te gaan en koffie te halen. En tot nu toe heb ik daarna altijd nog moeten wachten voordat ik kon boarden. En waarbij ik de laatste keer echt lang heb moeten wachten op mijn medereizigster die achter alle chinezen stond in de reguliere rij terwijl ik langs de elektronische terminals kon.
als je binnenkomt op een airport met elektronische immigratieterminals en al eerder (recent) in de US geweest bent dan ben je ook zo door immigrations. En anders: gewoon een beetje vaart maken nadat je het toestel uit bent zodat je niet achteraan in de rij staat. Een slimme stoel plannen kan ook helpen.
Zolang het langer is dan de MCT (minimum connection time) voor de luchthaven hoef je nergens voor te vrezen. Haal je het niet: tja, dan zit je op een volgende vlucht naar je eindbestemming, nog niets aan de hand. Oke, als je echt de laatste optie die dag hebt of op je bestemming te komen dan wordt het risicovoller, zeker als je op je eindbestemming een strakke planning hebt.
Maar een transfer van 2 uur is toch geen enkel probleem? Ik heb regelmatig 1:35, 1:40 en dan nog ruim de tijd om langs het toilet te gaan en koffie te halen. En tot nu toe heb ik daarna altijd nog moeten wachten voordat ik kon boarden. En waarbij ik de laatste keer echt lang heb moeten wachten op mijn medereizigster die achter alle chinezen stond in de reguliere rij terwijl ik langs de elektronische terminals kon.
als je binnenkomt op een airport met elektronische immigratieterminals en al eerder (recent) in de US geweest bent dan ben je ook zo door immigrations. En anders: gewoon een beetje vaart maken nadat je het toestel uit bent zodat je niet achteraan in de rij staat. Een slimme stoel plannen kan ook helpen.
Jaaaah, qua nostalgie kan de 747 wel tellen, daar ben ik het mee eens.
Maar ik neig in dit geval toch eerder naar de meerderheid van deze commentaren:
https://www.seatguru.com/airlines/Unite ... o=59&date=
Als ik enkele laptops en nog wat ander spul mee moet zeulen om iedereen toch minstens een paar uur bezig te houden, dan ruimt de nostalgie al snel plaats voor het modernere comfort van seatback on-demand IFE...
Maar ik neig in dit geval toch eerder naar de meerderheid van deze commentaren:
https://www.seatguru.com/airlines/Unite ... o=59&date=
Als ik enkele laptops en nog wat ander spul mee moet zeulen om iedereen toch minstens een paar uur bezig te houden, dan ruimt de nostalgie al snel plaats voor het modernere comfort van seatback on-demand IFE...

Memories...
KLM heeft gewoon IFE in Economy in haar 747's. Wel die lage resolutieschermen met kleine kijkhoek, maar goed..
Maar dit is United en die hebben zelfs geen individuele schermpjes... 

Memories...
- Inges
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Contacteer:
Als je een overstap van bijna 7u hebt op JFK mag je dan de stad in? Als je eenmaal een visum heb mag je toch gewoon van de airport af?
Tuurlijk mag dat. Zolang je maar op tijd terug bent.
Bedenk je wel dat je in eerste instantie de routing voor transfer passengers volgt ivm het ophalen en opnieuw droppen van de bagage. Meestal ga je dan ook eerst weer door security heen, op JFK durf ik dat niet exact te zeggen, ligt overigens ook aan de airline en dus de terminal waar je in aankomt.
Zodra je het vliegveld verlaat betekent dat dus dat je bij terugkomst opnieuw door de security moet. Zorg dus dat je je boarding pass bij de hand hebt en ben op tijd. 7 uur lijkt me vrij kort. Voordat je in Manhattan bent ben je zeker een uur verder. Je wil zeker drie uur vooraf weer richting airport gaan reizen om risico's uit te sluiten. Dan heb dus hooguit drie uur in Manhattan.
Misschien dat je het nog een half uurtje oid kunt rekken als je terugreis buiten de spits zit. Maar goed, dan wil je niet opeens bijna een uur vastzitten in een trein (been there, done that). Ben je niet op tijd, dan heb je pech en zal het geld gaan kosten om je tickets te wijzigen. Ook als dat komt door bijvoorbeeld hele lange security checks als je terugkomt op het vliegveld. Immers, dat je niet op tijd bij de gate bent is dat geheel eigen schuld.
Bedenk je wel dat je in eerste instantie de routing voor transfer passengers volgt ivm het ophalen en opnieuw droppen van de bagage. Meestal ga je dan ook eerst weer door security heen, op JFK durf ik dat niet exact te zeggen, ligt overigens ook aan de airline en dus de terminal waar je in aankomt.
Zodra je het vliegveld verlaat betekent dat dus dat je bij terugkomst opnieuw door de security moet. Zorg dus dat je je boarding pass bij de hand hebt en ben op tijd. 7 uur lijkt me vrij kort. Voordat je in Manhattan bent ben je zeker een uur verder. Je wil zeker drie uur vooraf weer richting airport gaan reizen om risico's uit te sluiten. Dan heb dus hooguit drie uur in Manhattan.
Misschien dat je het nog een half uurtje oid kunt rekken als je terugreis buiten de spits zit. Maar goed, dan wil je niet opeens bijna een uur vastzitten in een trein (been there, done that). Ben je niet op tijd, dan heb je pech en zal het geld gaan kosten om je tickets te wijzigen. Ook als dat komt door bijvoorbeeld hele lange security checks als je terugkomt op het vliegveld. Immers, dat je niet op tijd bij de gate bent is dat geheel eigen schuld.
Wat is een nette prijs voor juni of september-november naar San Fransisco, Los Angeles of Las Vegas?
Ik zie nu prijzen rond de 430 maar dat kan goedkoper lijkt mij voor die periode?
Mijn ouders willen voor de eerste keer die kant op.
Ik zie nu prijzen rond de 430 maar dat kan goedkoper lijkt mij voor die periode?
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
€ 430,- is een hele nette prijs hoor.
Zeker als je maar 1 keer moet overstappen en de totaalvlucht niet langer duurt dan zo'n 15 uur.
Zeker als je maar 1 keer moet overstappen en de totaalvlucht niet langer duurt dan zo'n 15 uur.
2016: Zuidwest USA
Als je van Düsseldorf kunt vertrekken ben je in november voor 329 euro in LA met prima tijden ook nog.SuzieQ schreef:Wat is een nette prijs voor juni of september-november naar San Fransisco, Los Angeles of Las Vegas?
http://www.momondo.nl/flightsearch/?Sea ... e&NA=false
Bijvoorbeeld.
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
Bedankt.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- tofke
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Juist geboekt bij supersaver via Momondo in September naar Boston rechtstreeks met Air Berlin (1ste maal) vanuit Dusseldorf met goeie vlieguren
Voor 2 personen 788 euro! ik vind dit een mooie prijs niet?
Wij zijn super content
Tofke

Voor 2 personen 788 euro! ik vind dit een mooie prijs niet?
Wij zijn super content

Tofke
-
- Amerika-ontdekker
Net geboekt Brussel-Miami op 1/2 voor 410/pp met 1 tussenstop in Madrid. Lijkt mij een nette prijs met de hoge dollar
Tofke: Gaat erom dat jij het een mooie prijs vindt. Nu heb je een zorg minder en kan je gaan plannen!
Vermeld ook even waar je hebt geboekt + reisperiode.
Dit geldt voor iedereen hoor.
Dit geldt voor iedereen hoor.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19910 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne