barbamama schreef:schijnt dat de tickets in 2010 alleen maar duurder worden..
Als dat al waar is (en ik moet het nog zien), dan wordt niet bedoeld dat vanaf 1-1-2010 ineens de prijzen omhoog gaan. Daar wordt mee bedoeld dat in zijn algemeenheid de tarieven voor 2010 hoger zullen liggen dan in 2009. En volgens mij komt die voorspelling, doordat de capaciteit van de vliegmaatschappijen naar beneden gebracht is (oftewel, er worden in 2010 substantieel minder vliegtuigen ingezet); met de gedachte, dat als het aanbod lager is, zal de prijs hoger liggen. Dat gaat natuurlijk alleen op als de vraag gelijk is (of in minder mate daalt als de daling in het aanbod). Maar ik denk dat er best nog mooie tarieven zullen komen, het komende jaar !
MattRob schreef:
Maar ik denk dat er best nog mooie tarieven zullen komen, het komende jaar !
Dan kun je dat niet laten liggen neem ik aan?? Houd je ons dan wel op de hoogte, want het boeken van leuke prijzen voor tickets is aan jou wel besteed.
Iris1990 schreef:Oke connection ken ik wel maar Joker niet. Maar ik heb nog even geduld.. hoger zal de prijs toch niet worden
Maar bedankt!
We moeten idd nog even geduldig afwachten. Ik ben afgelopen jaren pas in januari op zoek gegaan naar vliegtickets (voor sept 2009 zaten we voor € 430,- retour San Francisco). Maar helaas kan ik op dit moment nog geen tickets onder de € 500,- vinden voor Orlando september 2010.
Ik blijf hoop houden voor januari !!
Dan ga ik mee hoop houden voor januari! Want dat is ook een mooie prijs voor een ticket!
Ik ga het in de gaten houden!
Heeft iemand wel eens geboekt via www.ebookers.be? Zelf heb ik hier nog nooit geboekt maar wel gekeken naar tickets. Het mooie is dat je ook eenvoudig kunt zoeken op meerdere dagen. Je ziet dan gelijk of tickets rondom jouw vertrekdatum ook goedkoper zijn. Ticketprijzen bij deze site waren enkele maanden geleden lager dan de meeste andere ticketsites.
Wellicht ook een site om in de gaten te houden als je op zoek bent naar tickets.
Ik heb een vraagje, nu zie ik allemaal hele mooie ticketprijzen voorbij vliegen van 350 a 400 euro pp.
Maar hoe vinden jullie deze mooie prijzen? Ik heb gister heel de dag allerlei verschillende sites bezocht voor tickets.
Het goedkoopste wat ik kon vinden is 480 pp van dusseldorf - LA. Voor ons maakt het niet zo heel veel uit of we vanaf amsterdam, dusseldorf, brussel vliegen ook waarheen maakt niet zo veel uit LA - San Francisco - Las Vegas - Phoenix.
Het liefst zouden we vliegen van amsterdam - San francisco. Hoe lang van te voren boeken jullie de tickets?
Zelf zaten te nu te kijken voor 29-4 tot 21-5. Dit zijn de ideaalste datums, maar we kunnen ook wel een beetje flexibel zijn. MIsschien zelfs tot half juni . Wie o wie kan ons helpen?
Even wachten tot volgende week 2 januari hebben ze bij joker.be en connections.be weer acties.
Wij hebben heel goedkope tickets voor april (388 eur Brussel- Las Veags), hebben deze al in september gekocht, er was toen ook een actie bij connections.be.
karin1978 schreef:Het goedkoopste wat ik kon vinden is 480 pp van dusseldorf - LA.
Ik moet zeggen dat ik € 480 voor eind april helemaal geen rare prijs vind voor tickets. Als ik die periode had moeten vliegen en ik was nog op zoek geweest had ik denk ik wel geboekt.
Prijzen tussen de € 300 - € 400 kom je niet zo heel veel tegen en het is echt geluk hebben als je die vindt. Iets zegt mij dat de prijzen ook tijdens de actie, die vanaf 2 januari bij connections.be loopt, niet zo laag zullen zijn als vorig jaar omdat de actie van vorige maand ook niet heel bijzonder was.
Ik vermoed ook niet dat de prijzen heel laag zullen zijn en iid 480 euro is ook een mooie prijs.
Dit jaar was misschien uitzonderlijk bij connections.be.
Ik wil eventjes de mensen bedanken die de tip gaven om te vertrekken in één luchthaven en terug te komen in een andere. Ik zoek al een hele poos tickets naar Seattle en terug via Salt Lake City en ik vond maar niks onder de 650-750 euro. Heb zonet een ticket gevonden voor 550 per persoon (vertrekken Amsterdam en terug in Brussel)! Niet abnormaal laag voor een paasvakantie maar ik vind het best netjes
2009: AZ, NV, CA
2010: WA, OR, CA, NV, AZ, UT
2011: FL, LA, MS, AL, GA, NC, SC
2012: CA, NV, AZ, UT
2013: NV
2015: CA, NV, AZ, NM, TX
2016: NY, NJ, PA, DC, MD, MA, CT
2017: NYC
Wij willen van Atlanta naar New Orleans rijden (22 juli tot 9 augustus) en daarna 3 dagen Las Vegas.
Bij KLM heb ik tickets gezien (€1.020 p/p) met gunstige vertrek/aankomst tijden voor rechtstreekse heenvlucht naar Atlanta en terugvlucht van Las Vegas met tussenstop in Minneapolis.
Bij Continental heb ik one-way tickets (€125 p/p) gezien voor vlucht New Orleans (09.30 uur) naar Las Vegas (13.00 uur)
maar.......is het een "gedoe" als ik deze tickets los boek of maakt het niets uit? Heeft iemand hier ervaring mee?
en......klopt het dat we bij Continental voor alle koffers moeten betalen?
klopt het dat we bij Continental voor alle koffers moeten betalen
Dat klopt maar heeft niets met Continantal te maken ook bij de andere airlines moet je betalen voor al je koffers dat is op alle binnenlandse vluchten zo.
Behalve als deze binnenlandse vlucht een onderdeel is van een internationale vlucht, voor het stuk LV naar Minneapolis moet je dus niet betalen.
De enige airline waar je voor een binnenlandse vlucht niet moet betalen voor je (eerste)koffer is Southwest Airline volgens mij.
Wij hebben een paar weken geleden onze tickets geboekt bij www.ebookers.be
op dat moment de voordeligste prijs vergeleken met heel wat andere sites.
Prima gelukt allemaal, keurig onze elektr. tickets gekregen met alles erop en eraan.
Konden ook via de luchtvaartmaatschappij onze zitjes vastleggen enzo...
Gewoon, niets op aan te merken (enkel moeten we nog onze uitgavestaat van VISA krijgen, maar daar is geen haast bij vinden we en zal ook wel in orde zijn).
Jann
reis 2018 + roadbooks vorige reizen
noordwest 2009 - zuidwest 2010 - Canada 2011 - zuidwest 2012 - oost USA 2013 - Florida 2014 - zuid USA 2015 - Texas 2016 - Californië 2017 - Vancouver Island 2018
Gewoon, niets op aan te merken (enkel moeten we nog onze uitgavestaat van VISA krijgen, maar daar is geen haast bij vinden we en zal ook wel in orde zijn).
Fijn om ervaringen te lezen. Zelf heb ik mijn ticket voor volgend jaar al op zak maar wie weet kom ik in de toekomst nog eens bij ebookers.be terecht.
Afgelopen dinsdag 3 tickets beboekt bij vliegfabriek.nl
Heenreis 20 juni brussel/las Vegas, terugreis 11juli Los Angeles/Brussel. Totaal incl. alle kosten 1771,17 (566,39 PP) binnen 2 minuten bevestiging via mail en 20 minuten later de e-tickets al uit kunnen printen! Lage bijkomende kosten bij vliegfabriek, service charge 20 euro pp, vliegticketverzekering 4 euro pp
Niet mijn favorite website ivm de kosten die er na het invullen van je gegevens bijkomen, maar voor wie er een goede aanbieding vind hier nog een kortingscode van EUR 100 per boeking. Volgens mij te gebruiken t/m 30 juni en geld alleen voor vliegtickets.
Ben op zoek naar ingewikkelde tickets voor een leuke prijs: 2x ams-denver, liefst met tussenstop jfk en retour sea-ams, en ook nog, voor later invliegende kids, 2x ams-slc en sea-ams. Kom er niet uit voor onder de 1100,- of zo, en vind dat een behoorlijk bedrag. Iemand nog specifieke tips voor dit soort multiple destination with stop over tickets voor een lekkere lage prijs??
O ja, en we wonen dichtbij Schiphol, dus Düsseldorf of Brussel is echt niet handig voor ons.....
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.