Type gehuurd: SUV Standard Verhuurder: AVIS Gereserveerd bij: Drive-Kanada (USA-Reisen) Opgehaald in: Calgary, Canada (grootste gedeelte van de reis in USA gereden ) Afgeleverd in: Calgary, Canada Meegekregen: Ford Edge Ltd Wanneer: September 2012 Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Nee Keuzemogelijkheid of toegewezen: Toegewezen Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: Een 9! Heerlijke auto, ruimte genoeg, leren bekleding, alle aansluitingen die je maar kunt bedenken, Sirius Satelliet radio (fantastisch). Minpuntje auto: hij slurpt nogal wat benzine. Minpuntje Avis: de auto was niet schoon.
Type gehuurd: Fullsize SUV Verhuurder: Alamo Gereserveerd bij: usareisen.de Opgehaald in: Orlando MCO Afgeleverd in: Orlando MCO Meegekregen: GMC Yukon XL SLT Wanneer: 13-10 t/m 20-10 2012 Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): noodgedwongen upgrade, gratis, naar Premium SUV Keuzemogelijkheid of toegewezen: toegewezen Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring:Auto: 8. Doordat de Fullsizes op waren, kregen we deze verlengde uitvoering. Rijdt als een tank en lust een beetje, but who cares. Luxe uitgevoerd, lederen zetels, achteruitrijcamera met monitor in de spiegel, onafhankelijke airco, kortom compleet. Afhandeling: 9. Doordat naam op rijbewijs en CC niet matchten, moesten we toch in de rij. Doordat National meehielp ging dat vlot en wij kwamen bij een National rep. waar we zonder vragen binnen 5 minuten klaar waren, het kan dus wel.
Foto:
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
Type gehuurd: Mid-size suv (Jeep Liberty) Verhuurder: Alamo Gereserveerd bij: usareisen.de Opgehaald in: Seattle (SEA) Afgeleverd in: San Francisco (SFO) Meegekregen: Nissan Rogue Wanneer: 10 september 2012-1 oktober 2012 Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Neen Keuzemogelijkheid of toegewezen: Keuze. Er stonden een stuk of 5 auto's, waaronder 2X Hyundai en 2X Jeep. Ik heb de Nissan Rogue gekozen, omdat ik overweeg een andere auto te kopen en een Nissan Qasqai één van de opties is. Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 7. De auto was behoorlijk basic uitgevoerd maar reed goed, zat goed en was voor 2 personen ruim genoeg. Hij kon alleen niet tippen aan de Chevrolet Suburban, die we vorige keer meekregen.
De kofferbak was meer dan ruim genoeg voor twee harde koffers en twee trolleys. Wij hadden de koelbox op de achterbank staan, hoewel dat niet per se nodig was.
Type gehuurd: Mid-size suv (Jeep Liberty) Verhuurder: Alamo Gereserveerd bij: alamo.de Opgehaald in: San Francisco (SFO) Afgeleverd in: Los Angeles (LAX) Meegekregen: GMC Terrain Wanneer: 9 september 2012-7 oktober 2012 Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): neen Keuzemogelijkheid of toegewezen: keuze, er stonden geen mid-sizes toen we in de garage kwamen. Mochten een pick-up kiezen (4x4) met 4.2 liter, maar dat zag vrouwtje niet zitten. Mochten ook Dodge Grand Caravan nemen. Ook te groot bevonden. Er kwam toen ook een GMC Terrain binnen en die maar genomen. Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 8. Krachtige motor en alle comfort. Dirt roads zonder problemen verteerd. Verbruik viel mee met 23 miles per gallon.
De kofferbak was meer dan ruim genoeg voor twee harde koffers en twee trolleys. Wij hadden de koelbox op de achterbank staan, hoewel dat niet per se nodig was.
Type gehuurd: Mid-size SUV Verhuurder: Alamo Gereserveerd bij: USA reisen Opgehaald in: Seattle Afgeleverd in: Seattle Meegekregen: Ford Edge Wanneer: 2 september - 21 september Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): neen Keuzemogelijkheid of toegewezen: keuze, maar bij aankomst alle mid-size vakken leeg, mochten dan eerst premium kiezen, dan full size, maar dat was geen leuke wagen en dan kwam de Ford binnen. Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 9. SEL uitvoering, alles erop en eraan, 10l/100km verbruik. 1 klein minpuntje, halverwege de reis is waarschijnlijk het abonnement van de satellietradio verlopen.
Type gehuurd: Ford Mustang Convertible Verhuurder: Hertz Gereserveerd bij: Hertz.com (of .nl) Opgehaald in: San Francisco Airport SFO Afgeleverd in: San Francisco Airport SFO Meegekregen: Ford Mustang Convertible, this exact model Wanneer: 09-23-12 - 10-11-12 Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): nee, ik moest en zou een Mustang Keuzemogelijkheid of toegewezen: toegewezen Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 8,5. Ik moest en zou een Mustang hebben: ik heb er hier in Nederland twee in de garage staan, dus zeker voor mijn huwelijksreis moest er een paardje voorop de auto zitten. Afhalen op SFO gaat heel makkelijk: we hadden alles al gereserveerd en betaald dus via een computer konden we praten met een medewerkster, die ons een blauwe 2013 V6 convertible meegaf. Mooi, want ik wilde graag een blauwe (het liefst een grabber blue maar deze was ook goed). Het was een mooie donkerblauwe auto met witte bekleding en een wit dak.
De auto was niet schoon toen we hem ophaalden: wat modder op de zijkanten en vooral de bekleding van de achterbank (wit leer) zat vol zwarte vlekken (alsof de vorige mensen erop gestaan hadden met vieze schoenen). Slecht voor een auto met 14k miles.
Ik ben natuurlijk Mustangs gewend (2x V8, handgeschakeld) en ik vond de V6 automaat tegenvallen. De automaat was traag en je moest hem echt op z'n staart trappen voor hij vooruit wilde. Gelukkig kwam ik snel achter een manier om van de irritante begrenzing van 80mph af te komen (met die begrenzing kun je dus helemaal niet inhalen op een 75mph interstate). Het interieur had ook wat "slordigheden", zoals een handschoenenkastje dat geregeld openviel. De power van de V6 was daarentegen niet slecht (als hij echt wilde) en hij reed lekker - alleen ik miste wel m'n eigen handgeschakelde V8. Wat dat betreft kon deze nieuwe Mustang er echt niet aan tippen.
Brandstofverbruik was keurig (ben ik anders gewend) en het viel me heel erg mee hoe groot de bagageruimte was! Twee grote en twee kleine rugzakken en nog steeds ruimte voor een koelbox!
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT 2013: NY
Type gehuurd: Fullsize Verhuurder: Dollar Gereserveerd bij: autoeurope.nl Opgehaald in: LAX Afgeleverd in: LAX Meegekregen: Ford Mustang Cabrio Wanneer: 20-08-2012 t/m 10-09-2012 Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen: Mustang stond gewoon bij Fullsize in vak F Keuzemogelijkheid of toegewezen: Keuzemogelijkheid Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: Auto: 8. Auto reed super lekker. Enige 2 minpuntjes: de Mustang lust wel wat benzine, en bij het insturen had ik het idee dat de auto niet goed reageerde. Maar dat zijn kleine dingetjes.
Ik had gehoopt op een Dodge Charger, maar meneer vertelde mij dat ze die al 2 maanden niet meer verhuurden, dus ben ik gaan kijken naar een upgrade. Maar dat was allemaal veel te duur, dus ben ik maar gewoon gaan uitzoeken in vak F. Tot mijn grote verbazing stonden daar gewoon 3 Mustang Cabrio's. Ik heb even voor de zekerheid gevraagd of deze wel echt in vak F hoorden en toen ze dat bevestigden, heb ik zonder na te denken meteen de mooiste uitgezocht en meegenomen.
Type gehuurd: Midsize-SUV Verhuurder: Dollar Gereserveerd bij: USA-reisen.de Opgehaald in: San Francisco Afgeleverd in: San Diego Meegekregen: Jeep Liberty Wanneer: 2 oktober 2012 Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): nee, wel aangeboden, maar geen behoefte aan Keuzemogelijkheid of toegewezen: toegewezen Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: auto 10, niks mis mee. Dollar zoals gewoonlijk een magere 7, alles loopt wel, maar onbeschoft personeel die je van alles extra proberen aan te smeren.
Ter verheldering, upgradecoupon bij ons, wist van te voren dat dat niet zou werken. Medewerkster bood toch upgrade aan voor 15 dollar per dag, toen ik weigerde 12 dollar, weer geweigerd. Ook alle extra verzekeringen en dergelijke geweigerd, en ze begon zienderogen chagrijniger te worden, lol.
Uiteindelijk kregen we een Jeep Liberty mee, precies wat ik wilde, maar volgens haar veel te klein, maar ik moest het er maar mee doen, omdat ik niks wilde.
Type gehuurd: midsize Verhuurder: Dollar Gereserveerd bij: Cardelmar Opgehaald in: Las Vegas Afgeleverd in: Las Vegas Meegekregen: Ford Fusion Wanneer: 23 oktober middernacht Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): het was extreem rustig en er werd niet gepraat over verzekering of upgrade; vanwege computeronderhoud moest alles met de hand worden ingevuld. Keuzemogelijkheid of toegewezen: toegewezen, deze vrouw was zeer onbeschoft. Eerste auto die ze aanwees had een lege batterij van de sleutel en maar één sleutel en ze vond dat best in orde. Open en dichtdoen zou voor valetparkeerders lastiger zijn, dus dat wilden we niet. Na veel drammen kregen we uiteindelijk de Ford Fusion mee, met wel werkende sleutels en vergrendeling. Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 5; aan de balie geen problemen, in de parkeergarage was dat heel anders, dat was onbehulpzaam en ga weg en stel mij geen vragen en neem wat ik eerste keer zeg.
Vanwege vluchtvertragingen waren we ongeveer dertig uur later in Vegas dan gepland. Ik heb onderweg nog mailcontact met hen gezocht, maar daar reageerden zowel Cardelmar als Dollar niet op. Dat viel me smerig tegen. Ik ga volgende keer niet weer via Cardelmar naar Dollar.
2011 5 dgn LV
2012 20 dgn LV, Disney Anaheim, NYC
2013 12 dgn LV
2013 okt 8 dgn LV
2014 28 dgn SF - Nationale Parken - LV
2015 Chicago , Indy500, Chicago
2015 Boston, NYC, Philly, Washington DC, LV
2016 LV
Type gehuurd: Grand Caravan or similar Verhuurder: Hertz Gereserveerd bij: Hertz.com Opgehaald in: Las Vegas Afgeleverd in: Las Vegas Meegekregen: Grand Caravan SE 2012 Wanneer: 1 september 2012 Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): neen Keuzemogelijkheid of toegewezen: toegewezen, hadden wel iets anders kunnen kiezen Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 9. Beest van een wagen, heel veel ruimte. Door de Economy mode ook best zuinig.Toch 'maar' een 9, omdat we tijdens deze vakantie 3 auto's hebben gehad (waarvan 2x een Grand caravan (1x 2012 en 1x 2011), die allebei dezelfde foutmelding over de bandendruk gaven. Hertz heeft ons wel steeds een nieuwe meegegeven (alhoewel niet elke vestiging mee wilde werken, wat een verschil in kwaliteit zeg!), maar de 2012 was voor ons overduidelijk de fijnste.
Type gehuurd: Toyota Camry or similar Verhuurder: Hertz Gereserveerd bij: Hertz.com Opgehaald in: Las Vegas Afgeleverd in: Las Vegas Meegekregen: Chevrolet Captiva MY2011 Wanneer: 18-9-1012 / 26-9-2012 Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): nee Keuzemogelijkheid of toegewezen: toegewezen Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 8
Omdat we met 4 man waren en van plan waren om ook een paar dagen LA erbij te pakken, hadden we van te voren besloten om, gezien onze leeftijden, de grootste sedan te huren. Na meerdere positieve ervaringen met Hertz in Hongarije en Florida te hebben meegemaakt, vond ik het verstandig om nog een keer van Hertz gebruik te maken. Tijdens boeking was er bij Hertz een actie (wereldweken ofzo) waardoor ik op de huurprijs 50€ korting kreeg. Prima! Hertz is sowieso de goedkoopste maatschappij voor mensen onder de 25 jaar.
Bij het afhalen op de luchthaven probeerde het meisje een upgrade te verkopen. Voor 15$ per dag een midi-SUV zoals de Ford Escape. Dat vond ik niet nodig want we hadden tenslotte al de grootste sedan en hebben het aanbod ook vriendelijk afgeslagen.
Omdat ik 21 ben, moest ik een Under age fee betalen. Ook wilde een vriend van mij bevoegd zijn om te sturen. Logisch dat hij dan moet betalen als extra bestuurder, maar ook hij moest een extra Under age fee betalen. Dat zou de totaal rekening met 200$ hebben doen stijgen. Hier hebben wij dus ook geen gebruik van gemaakt.
Aangekomen bij onze aangewezen auto bleek dat we toch een midi SUV gekregen hadden. Waarschijnlijk zag de Hertz medewerker in haar computer al dat deze auto voor ons reserveerd stond, omdat er niks anders beschikbaar was at the moment en probeerde ze mij voor de kosten op te laten draaien. Geluk achteraf, maar beetje hypocriet van Hertz.
De auto zelf was een mooi ding. Hij was een paar maanden oud en reed best comfortabel. Wel erg veel schades voor zo'n jonge auto, gelukkig was 'ie wel op en top schoon. Wat mij vreselijk stoort, is dat je aan de barcodes op de ruiten kan zien dat het een huurauto is, maar ja, moet het er maar mee doen. Ook was hij behoorlijk krap achterin en in de kofferruimte. 4 reiskoffers pasten net niet, waardoor er eentje mee op de achterbank moest op de korte rit van het vliegveld naar het hotel. O ja, één van de twee 12v aansluitingen was kapot, dus moesten we moeilijk doen om de TomTom aan te sluiten. Het contact wat het namelijk wel deed, zat bij de achterpassagiers en de TomTom op de voorruit. Omdat alleen ik mocht rijden heb ik er totaal 2300 km mee gemaakt.
Al met al weer een positieve ervaring met Hertz. Volgende keer zeker weer! Die NL sticker achterop had overigens wel effect. Werd door een uit Nederland afkomstige meneer aangesproken die al jaren in Vegas werkt en woont. Hij vond het leuk om te zien dat wij ook NLers waren!
1991: Detroit & Chicago
2011: Miami
2012: Las Vegas & Los Angeles
2013 zomer: Portugal, Dubai & China
2013 USA: California, Nevada, Utah, Arizona 2014 winter: Dubai
2014 zomer: Dubai, Singapore, Maleisie
december 2014: New York
Type gehuurd: Aveo of gelijkwaardig / gewoon het goedkoopste wat ze hadden Verhuurder: $ Gereserveerd bij: Expedia Opgehaald in: Las Vegas Afgeleverd in: --- Meegekregen: Chevrolet Captiva Wanneer: 14-11-2012 Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): werd wel gevraagd of ik upgrade wilde, maar vriendelijk geweigerd Keuzemogelijkheid of toegewezen: ze hadden nog 2 auto's staan waar ik uit mocht kiezen. De kleine modellen waren allemaal al uitgegeven die dag Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 8,5
Ben er wel tevreden mee. Auto is voor mij alleen zeker groot genoeg. Met 2 / 3 personen goed te doen. Voor 4 volwassenen is de auto nmm niet groot genoeg. Je kunt dan wel zitten, maar bagage zal dan wel een probleem worden.
Verbruik is redelijk: 4 gallon op 100 mile (vandaag). Vind de besturing redelijk, had voor mij wel iets precieser gemogen. Ik wilde op de snelweg met 80 p/u even een stuk hout ontwijken en het was maar goed dat ik de ruimte had, want voor een elandtestje slaagt de auto denk ik niet. Gaf mij niet het Zwitserlevengevoel. Maar als je er gewoon mee rijdt, dan rijdt de auto best fijn
Type gehuurd: Mid-Size SUV Verhuurder: Alamo Gereserveerd bij:http://www.drive-usa.de Opgehaald in: San Francisco (SFO) Afgeleverd in: Las Vegas Meegekregen: Jeep Liberty Wanneer: 24/09/2012 - 11/10/2012 Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): We waren voorbereid op het beruchte verkooperspraatje om ons een upgrade aan te smeren, maar niets van dit alles! Er werd ons een foto getoond van de gehuurde klasse en hij vroeg ons of dit zou volstaan. Na onze bevestiging werd er ook niet verder aangedrongen. Alles werd op een paar minuten netjes afgehandeld. Het was er trouwens heel rustig (wij waren er op een dinsdag rond 10u in de voormiddag). Keuzemogelijkheid of toegewezen: Keuze uit 3 wagens, allen Liberty's. We hebben dan gekozen voor de wagen met de laagste kilometerstand (6000 miles op de teller - zo goed als nieuw dus!). Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 8
De Jeep Liberty is niet echt populair op dit forum, maar stiekem had ik er toch op gehoopt. Ik hou wel van dat hoekige design. Een echte no-nonsense wagen. En dat zie je ook terug in het interieur, zeer minimalistisch en functioneel. De 'boordcomputer' toonde enkel de totale kilometerstand, geen spoor van een dagteller of een temperatuurmetertje, hetgeen ik wel een gemis vond. Er was dan wel weer een Sirius satellite radio aanwezig. Geweldig om steeds muziek te hebben, waar je ook bent! Ook de cruise control was een welgekomen optie.
De wagen was zeker ruim genoeg, onze grote koffers pasten zonder problemen in de koffer. Wel misten we een hoedenplank waardoor de koffers steeds in het zicht lagen. We hebben een zwart laken in de Wallmart gekocht om dit op te lossen. Verder reed de auto prima, voldoende vermogen en een goede automaat.
Al bij al een prima metgezel tijdens een fantastische reis!
Type gehuurd: Chevy Aveo of gelijkwaardig Verhuurder: Hertz Gereserveerd bij: hertz.com Opgehaald in: Las Vegas Afgeleverd in: Las Vegas Meegekregen: Nissan Sentra Wanneer: 1/12/12 - 15/12/12 Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): nee
Er werden wel wat 'zachte' upsells aageboden, maar er werd niet erg gepusht. Een fijn verschil met eerdere ervaringen met andere verhuurders. Hilarisch ook dat de man aan de Hertz-balie bleef volhouden, dat we een 'klein Japans autootje' meekregen (want ik vind een vierdeurs Sentra een volkomen normaal formaat auto). That's culture for ya, zullen we maar denken.
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 8
Prima service met vriendelijke mensen. Vooral fijn dat ze niet heel erg aandrongen over upgrades. Wel jammer dat we de eerste Sentra de volgende dag moesten omruilen vanwege een schurend geluid uit één van de wielkasten. Op verzoek deed de dame van Hertz wat moeite voor ons, om wederom een Sentra mee te geven (omdat die fijn reed).
De tweede Sentra was in prima conditie, met ongeveer 22.000 mijl op de teller. Lekker zuinige auto met ruim voldoende ruimte voor ons tweetjes. Ik heb zelf niet gereden, maar mijn man vond de auto lekker rijden en kon er alle kanten mee op. Het enige nadeeltje was een goede handgreep om de kofferbak mee open te doen.
Ik geloof dat we wel een foto van de auto hebben, maar ik kan daar vanaf deze pc niet bij, dus helaas pindakaas.
Type gehuurd: SUV Midsize Verhuurder: Alamo Gereserveerd bij: USA-Reisen Opgehaald in: San Francisco Afgeleverd in: Las Vegas Meegekregen: Kia Sorento Wanneer: 16/12 - 23/12/2012 Keuzemogelijkheid of toegewezen: vrij te kiezen uit een tiental SUV's Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 8
Foto gemaakt op een overzichtspunt op de Kanan Dume Road in Los Angeles
Type gehuurd: Midsize SUV Verhuurder: Dollar Gereserveerd bij: Autoeurope Opgehaald in: Los Angeles (LAX) Afgeleverd in: Los Angeles (LAX) Meegekregen: Ford Escape (was foutje, heb dit aangepast) Wanneer: December 2012 Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Nee Keuzemogelijkheid of toegewezen: Keuze uit een tweetal Escapes, enkele Jeeps en een Dodge, gekozen voor de Ford aangezien ik Jeeps niet lekker vind rijden. Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: Een 5! De auto was niet slecht, maar de hoofdsteun was erg hard. Mijn ervaringen in het verleden met een Hyundai Santa Fe doen de Ford verbleken tot een tinnen blik. Sirius Radio werkte niet. Auto was minder zuinig dan gehoopt.
Klacht over Dollar, de Roadside Assistance werd vantevoren al ingevuld in hun systeem en ik moest dit weigeren om ervan af te komen. Verder komen er bij Dollar altijd lokale belastingen bij die er bij Alamo via usareisen in mijn herinnering niet bijkomen, waardoor de prijs bijna gelijkwaardig zou zijn. Wellicht laatste keer Dollar, ook al omdat ze enkel Amerikaanse merken hebben die meestal een te lichte motor hebben en niet erg luxe zijn ingericht.
Bijlagen
Foto gemaakt op een overzichtspunt op de Kanan Dume Road in Los Angeles
Laatst gewijzigd door Hockey op 05 jan 2013, 08:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat je meegekregen hebt is geen Ford Edge maar een oud model Ford Escape zo te zien.
Wat betreeft de Roadside Assistance, die mensen aan de balie werken op commisie en proberen je natuurlijk dat aan te smeren, want het vult hun geldbeugel ook, het isniet netjes van hun dat ze het je niet vragen en al direct aanstippen op je aanrekening.
Type gehuurd: Minivan Verhuurder: Hertz Gereserveerd bij: Hertz Opgehaald in: Las Vegas/Salt Lake City/Portland Afgeleverd in: SLC/ Portland/Las Vegas Meegekregen: Dodge Grand Caravan (2x) toyota sienna Wanneer: 01-09 tot 05-10 Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): nee Keuzemogelijkheid of toegewezen: toegewezen Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: Grand Caravan: 8, Toyota Sienna: 6, Hertz: 5. De eerste Grand caravan was geweldig! Nieuw model, weinig mijlen, super! In SLC knipperde er een onderhoudslampje, dus zijn we even langs een hertz punt gereden, we hadden geen zin in pech in de buurt van yellowstone! We moesten de auto direct omruilen! In eerste instantie naar een mid-size SUV, want ze hadden geen minivan meer. Na wat stampij gemaakt te hebben en mijn gold pasje te hebben laten zien kregen we toch een Grand Caravan mee. Bij aankomst in het hotel werd de auto even geinspecteerd en kwamen we vieze onderbroeken, ontbonden fruit en ander afval tegen in de auto. De volgende dag bleek dat de cruisecontrol het niet altijd deed. Even later helemaal niet meer. In Portland hebben we uiteindelijk de auto in kunnen ruilen voor een Toyota Sienna. Stuk kleiner dan de Grand Caravan, en in alle opzichten een stuk minder praktisch. Wel leuk: we hadden op de Toyota een Alaska plate. Wel bijzonder om daarmee rond te rijden in CA en NV!
2008 - CA,NV,AZ
2010 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, CA
2012 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, WA, OR, CA
2013 - FL
2014 - CA, NV (solo trip)
2014 - FL
2015 - CA, NV, AZ, UT, CO, NM
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.