Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8
Is die 85 euro alleen voor extra beenruimte ? Of ga je dan in een andere cabine met andere stoelen ?
Sowieso vind ik 85 euro nog wel een redelijke prijs voor wat extra beenruimte maar ja met 3 personen tikt het wel aan. Ik zou het wel doen denk ik.
(wij vliegen met United en daar is het minimaal 169 dollar pp voor een enkele reis)
Sowieso vind ik 85 euro nog wel een redelijke prijs voor wat extra beenruimte maar ja met 3 personen tikt het wel aan. Ik zou het wel doen denk ik.
(wij vliegen met United en daar is het minimaal 169 dollar pp voor een enkele reis)
Het is gewoon extra beenruimte we blijven in Economy. Het zijn de plaatsen achter die wall die je hebt op de vliegers. Als het voor 85€ upgrade naar Premium zou geweest zijn had ik het al direct genomen
Greets
Koen

Greets
Koen
2001:Florida
2011:Florida
2013:West Usa
2017:Florida
2018:NY
2019:Oost Canada en Oost USA
2022:Florida
2011:Florida
2013:West Usa
2017:Florida
2018:NY
2019:Oost Canada en Oost USA
2022:Florida
Het is weer uitverkoop vandaag. Veel data in maart, april voor 2xx euro naar Las Vegas en Los Angeles vanaf Brussel en Amsterdam.
Mijn handen jeuken.
Mijn handen jeuken.

08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
Waar??? Of meivakantie of zomer nog op zoek naar ticketsHet is weer uitverkoop vandaag. Veel data in maart, april voor 2xx euro naar Las Vegas en Los Angeles vanaf Brussel en Amsterdam.
Mijn handen jeuken.![]()

Geen idee of het dan ook goedkoop is.
Maar had de prijzen in maart en april via tix.nl.
Wel vooral door de week vertrekken en terugreizen.
Maar had de prijzen in maart en april via tix.nl.
Wel vooral door de week vertrekken en terugreizen.
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Dan precies niet ...

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Hoe zoeken jullie nu mbt koffers? Die nieuwe trend om steeds prijzen te geven zonder de koffers is wel lastig..
Op zoek naar een retour BRU ( of AMS) - MCO 25/10 tot 1/11. Gisteren iets van €400 pp excl koffers gevonden, maar eigenlijk vind ik dit nog vrij veel geld buiten het seizoen.. Beter afwachten?
Op zoek naar een retour BRU ( of AMS) - MCO 25/10 tot 1/11. Gisteren iets van €400 pp excl koffers gevonden, maar eigenlijk vind ik dit nog vrij veel geld buiten het seizoen.. Beter afwachten?
http://www.frankdochy.be/ --> Reisblog
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Dank voor je reactie.RCRD schreef: ↑28 jan 2019, 19:55Ik weet niet hoe flexibel je bent en waar je woont. Frankfurt is voor ons 3 kwartier langer reizen dan Amsterdam en je kunt ook nog eens beter doorrijden over het algemeen,![]()
Dan zie ik:
Frankfurt - Chicago 11-07 (Vlucht om 17.10 uur dus dat moet lukken met vertrek vanuit NL op dezelfde dag)
Vancouver - Frankfurt 04-08
579 euro.
Via chaser.nl en doorlinken naar supersaver. Met United/Air Canada.
Prijs zonder koffers wel, maar lijkt me voor hoogseizoen en die vlucht een koopje.
Ik zal nog even goed om me heen kijken. Zo'n 500 tot 600 euro is ook een beetje de prijs die ik mag verwachten in die periode van het jaar?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Ja vind ik nog best aan de prijs, wij gaan in april BRU-MCO met Delta voor 360,- incl koffers.Matan schreef: ↑05 feb 2019, 13:27Hoe zoeken jullie nu mbt koffers? Die nieuwe trend om steeds prijzen te geven zonder de koffers is wel lastig..
Je kunt op sommige sites al zoeken incl bagage, maar voor mij is het simpel: Standaard prijzen zijn tegenwoordig zonder bagage (light tarief), tel er voor het gemak zo'n EUR 100,- bij op en je hebt een indicatie van de prijs met 1 koffer (main cabin).
Toen ik zocht voor tickets (via Skyscanner en Momondo) bleek dat alle British Airways (ook via codesharing partners Finnair en AerLingus) vluchten voor AMS-MCO v.v. Inclusief bagage geprijsd waren. Bij Lufthansa, KLM/Delta/AF altijd prijzen excl bagage.
Weet niet of dit voor andere bestemmingen ook geldt, met deze maatschappijen.
Ik betaal nu voor 30 mei t/m 26 juni €434 incl koffers.
Weet niet of dit voor andere bestemmingen ook geldt, met deze maatschappijen.
Ik betaal nu voor 30 mei t/m 26 juni €434 incl koffers.
-
- Amerika-expert
@Terpies dat is nu ook niet meer zo, zie screenshot, is excl koffer
Wij hebben dit jaar de hoofdprijs betaald voor onze tickets naar Seattle; €825 pp vertrek op 30 mei voor 24 dagen.
Rechtstreeks, mooie vliegtijden, Main Cabin met Delta en niet flexibel kunnen en willen zijn. Wat dat betrefd valt de prijs dan nog te doen.
Rechtstreeks, mooie vliegtijden, Main Cabin met Delta en niet flexibel kunnen en willen zijn. Wat dat betrefd valt de prijs dan nog te doen.
-
- Amerika-expert
Tsja ieder zijn ding, voor die prijs had ik persoonlijk niet geboekt
, mei is laagseizoen.
Met tickets boeken begin ik meestal een jaar van tevoren met de bestemming en hou de prijzen vanaf dan in de gaten. Verder moet je voorbereid zijn om bij een goede prijs gelijk te kunnen boeken (incl toestemming van je werkgever indien van toepassing etc).

Met tickets boeken begin ik meestal een jaar van tevoren met de bestemming en hou de prijzen vanaf dan in de gaten. Verder moet je voorbereid zijn om bij een goede prijs gelijk te kunnen boeken (incl toestemming van je werkgever indien van toepassing etc).
- Almere vak V
- Amerika-expert
Hier dezelfde gedachte...
Ik hou niet van heel erg vooruit plannen. Maar heb een nog grotere hekel aan de hoofdprijs betalen. Bij ons staan de vakanties naar Amerika min of meer vast. En ook wij beginnen een jaar van te voren te bekijken hoe de prijzen zich gaan ontwikkelen. Altijd hetzelfde riedeltje. Van Amsterdam, Brussel, Dusseldorf, Frankfurt en als het echt niet anders kan Luxemburg en Parijs naar Seattle, Portland, Vancouver, San Francisco, Las Vegas of als het echt niet anders kan LA.
Meestal binnen een paar maanden wel beet. Maar voor de meivakantie hebben we pas echt in januari geboekt. Maar het was het wachten meer dan waard! Van AMS naar SFO voor €275.
Zoals je zelf al aangeeft, de hoofdprijs. Voor dat bedrag vlieg ik minimaal 2 keer en met een beetje mzzl 3 keer naar Seattle.
Eind mei/begin juni is de week tussen hemelvaart en pinksteren, kan het zijn dat de prijzen dan hoger zijn? Of valt het onder laagseizoen.
-
- Amerika-expert
Als ik nu naar de prijzen kijk denk ik dat niet. Seattle is sowieso altijd duur, flashdeals daar gelaten. Als je die data vliegt op YVR bespaar je al 300,-.
- tofke
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
825 euro pp is way to much...het is wel rechtstreeks maar toch in mei kan je normaal goedkoper boeken...
Of je kan zoals Harryh zegt op Vancouver vliegen dat is meestal goedkoper
Ik heb vorige week geboekt rechtstreeks naar Chicago vanuit Frankfurt 370 euro pp incl ruimbagage met Lufthansa
Zoals Rcrd al aanhaalde Frankfurt is voor ons (Belgen) maar een klein uurtje verder rijden dan Schiphol, dus dat hebben we er graag voor over
Veel plezier!
Tofke
Of je kan zoals Harryh zegt op Vancouver vliegen dat is meestal goedkoper

Ik heb vorige week geboekt rechtstreeks naar Chicago vanuit Frankfurt 370 euro pp incl ruimbagage met Lufthansa

Zoals Rcrd al aanhaalde Frankfurt is voor ons (Belgen) maar een klein uurtje verder rijden dan Schiphol, dus dat hebben we er graag voor over

Veel plezier!
Tofke
- Almere vak V
- Amerika-expert
YVR is bij ons ook de vaste uitwijk. Heeft ons al met grote regelmaat tickets opgeleverd van onder de €300. Wel vaak vetrekken vanaf Brussel met een overstap in Frankfurt. Niks mis mee. Prima te doen!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Ik hou nu al weken de rechtstreekse vluchten half september in de gaten van AMS-SF, maar het blijft 710 euro excl. bagage bij KLM. Zou dit nog lager worden? Rond de kerst keek ik en toen kostte een ticket 565.....Had ik toen maar gelijk geboekt
!

-
- Amerika-expert
Heb geen glazen bol maar zou zelf geen 710,- ex koffer uitgeven. Sowieso zie ik prijzen vanaf DUS voor 430,- met één overstap. Als je toch rechtstreeks wilt, United vliegt ook rechtstreeks van AMS, ik zou wachten tot een veel betere prijs voorbij komt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19907 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties