Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Status matchen autoverhuur - stappenplan.
Re: Status matchen autoverhuur - stappenplan.
Ik heb gewoon een losse mail gestuurd naar Hertz verwijzend naar mijn schermafdruk van National. Ik heb dit dus gedaan na de mail van Hertz dat het zou gaan vervallen, maar voor de 15e (wat volgens hen de vervaldatum zou zijn). Als het bij jou nog werkt nu zou ik het gewoon even aankijken. Ik heb namelijk al jaren de PC status zonder elk jaar een statusmatch, dus wellicht was die mail wel iets wat niet nodig was voor ons.
Mijne staat nu echt op FIve star helaas. Heb ze gemaild met de melding dat ik voor mijn boeking gerekend had op de PC status en of ze die terug kunnen zetten omdat ik anders de boeking moet herzien en eventueel andere aanbieders moet overwegen. Hopelijk zijn ze er gevoelig voor 
Is ook niks gelogen want ik had nu gewoon een medium sedan geboekt wat nodig is om een upgrade te krijgen dus rekende wel op de upgrade. Want wil wel een full size namelijk.

Is ook niks gelogen want ik had nu gewoon een medium sedan geboekt wat nodig is om een upgrade te krijgen dus rekende wel op de upgrade. Want wil wel een full size namelijk.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik heb vandaag gekeken en zie nu inderdaad dat mijn status is teruggezet naar 5star. Heb nu een mail gestuurd naar hertz met mijn kaart van National (executive elite). Nu even afwachten. Ik heb ook sinds 2019 PC gehad en dit is de eerste keer sindsdien dat ik om een statusmatch vraag.
@dennis112 ik ben benieuwd naar hun reactie.
@dennis112 ik ben benieuwd naar hun reactie.
Nadat ik een boeking bij Hertz had gemaakt voor april 2025 heb ik Veerle van de Hertz klantenservice gemaild met de vraag tot wanneer mijn PC liep. Zij reageerde daarop dat het eigenlijk tot februari 2025 was maar dat ze hem verlengd heeft met een half jaar. Prima service dus. Daarna zie ik wel weer verder maar voor mijn komende reis zit ik dus goed 

2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
-
- Amerika-ontdekker
Vanmorgen mail gestuurd met het verzoek en zojuist reactie gekregen dat de status is omgezet naar President’s Circle.
Nou helaas met mijn mail is het niet gelukt naar de statusmatch email. Krijg een of ander globaal mailtje terug dat je maar 1 x in de 5 jaar kan status matchen en aangezien de mijne in 2023 pas was kan dat niet. Totaal geen antwoord op de vraag die ik gesteld had want ik vroeg helemaal niet om een status match.
Heb het andere mailadres nog geprobeerd waar Veerle meestal antwoord, hopen dat die wat meer coulanter zijn en het in ieder geval nog voor een half jaartje verlengen zodat ik het nog kan gebruiken voor de autohuur die al geboekt was toen ik de status nog had.
Heb het andere mailadres nog geprobeerd waar Veerle meestal antwoord, hopen dat die wat meer coulanter zijn en het in ieder geval nog voor een half jaartje verlengen zodat ik het nog kan gebruiken voor de autohuur die al geboekt was toen ik de status nog had.
-
- Amerika-ontdekker
@dennis112
Heb je niet bij een andere maatschappij de hoogste status? Je argument dat je al een reservering hebt snap ik, maar formeel gezien hebben ze daar geen beleid voor. Statusmatch weer wel uit concurrentie oogpunt waarschijnlijk.
Heb je niet bij een andere maatschappij de hoogste status? Je argument dat je al een reservering hebt snap ik, maar formeel gezien hebben ze daar geen beleid voor. Statusmatch weer wel uit concurrentie oogpunt waarschijnlijk.
Eerder had ik bericht dat mijn statusmatch wel was gelukt, maar helaas is dat toch niet waar. Ik had zelfs bevestiging dat ik opnieuw PC had gekregen na het sturen van proof van mijn National Executive Elite status, maar vanochtend toch teruggezet naar Five star (17 februari waar de mail het eerder had over 15 februari) . Nadat ik hen verzocht dit te repareren kreeg ik hetzelfde mailtje als hierboven vermeld door @dennis112 dat het maar eens in de 5 jaar gematcht mag worden.
Ik zal ook mijn geluk bij Veere moeten gaan zoeken blijkbaar.
Ik zal ook mijn geluk bij Veere moeten gaan zoeken blijkbaar.
-
- Amerika-ontdekker
@Droopy4u wat als je een nieuw account aanmaakt met een ander e-mailadres? Zou me niks verbazen als het e-mailadres voor hun leidend is
Ja, dat zou kunnen, maar dat is wel mijn laatste redmiddel. Als je een nieuw profiel maakt moet je weer langs de balie de 1e keer, liever niet...
-
- Amerika-ontdekker
@Droopy4u
Ik ben nog nooit langs de balie geweest. De eerste keer was in 2022 en liep gelijk naar de garage omdat ik gold canopy had.
Ik ben nog nooit langs de balie geweest. De eerste keer was in 2022 en liep gelijk naar de garage omdat ik gold canopy had.
Vandaag na wat gedoe weer Avis President's Club lid geworden. Ik kwam eerst in de verkeerde zone (Amerika) terecht en werd uiteindelijk doorgestuurd naar Europa.
Ze wouden vooraf twee screenshots: één van sectie 1 van je profiel en één van je status bij bijvoorbeeld Hertz met sectie 1 geopend.
Vorig jaar werd mijn status ook goedgekeurd door Avis en kreeg ik automatisch een upgrade naar een Ford Edge vanaf een Rav4, terwijl ik onderweg was naar Washington DC. Uiteindelijk heb ik toen toch iets van Hertz meegenomen.
Veerle van Hertz mijn status begin 2024 verlengd, maar ik weet niet precies wanneer die afloopt.
Mijn huurperiode is van 17 april t/m 30 april, ophalen en terugbrengen op LAX.
Avis: Rav4 voor $678
Hertz:
C4 Polestar (elektrisch) voor $533
Midsize SUV voor $683
Beide Hertz-reserveringen staan nog in mijn account. Ik wacht af of mijn Hertz President’s Circle-status geldig blijft tot april. Zo niet, dan kan ik overwegen Veerle te mailen om te kijken of ze het kan verlengen.
Ik heb begrepen dat de C4 ook toegang geeft tot Ultimate Choice, wat qua prijs en flexibiliteit de beste optie zou zijn.
Ze wouden vooraf twee screenshots: één van sectie 1 van je profiel en één van je status bij bijvoorbeeld Hertz met sectie 1 geopend.
Vorig jaar werd mijn status ook goedgekeurd door Avis en kreeg ik automatisch een upgrade naar een Ford Edge vanaf een Rav4, terwijl ik onderweg was naar Washington DC. Uiteindelijk heb ik toen toch iets van Hertz meegenomen.
Veerle van Hertz mijn status begin 2024 verlengd, maar ik weet niet precies wanneer die afloopt.
Mijn huurperiode is van 17 april t/m 30 april, ophalen en terugbrengen op LAX.
Avis: Rav4 voor $678
Hertz:
C4 Polestar (elektrisch) voor $533
Midsize SUV voor $683
Beide Hertz-reserveringen staan nog in mijn account. Ik wacht af of mijn Hertz President’s Circle-status geldig blijft tot april. Zo niet, dan kan ik overwegen Veerle te mailen om te kijken of ze het kan verlengen.
Ik heb begrepen dat de C4 ook toegang geeft tot Ultimate Choice, wat qua prijs en flexibiliteit de beste optie zou zijn.
Helaas heeft mijn email naar Veerle geen resultaat opgeleverd.
Ik kreeg het volgende terug (in het Engels dus) vanuit Hertz Dublin :
Ik zal nog 1 poging wagen naar dat emailadres, en anders met een nieuw leeg profiel proberen te matchen.We regret to inform you that we cannot assist with your query.
Your upcoming rental will be served as a Five Star. Please, e-mail to gold_service_nl@hertz.com, as that would be the Team that can change your membership level, provided that it is possible.
- MichaelJohnson
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik had vandaag dezelfde email als dennis hierboven over maar eens per vijf jaar status matching.
Had mijn National Emerald Executive Elite meegestuurd qua matching. Vorige match was in 2022, toen geen gedoe.
Ik zal ook die NL wel eens mailen.
Had mijn National Emerald Executive Elite meegestuurd qua matching. Vorige match was in 2022, toen geen gedoe.
Ik zal ook die NL wel eens mailen.
2000 NYC & Toronto | 2010 NYC | 2014 WA OR CA NV AZ | 2022 ME NH VT MA RI CT NY NJ PA DC DE MD VA WV | 2023 IL MO AK TN KY VA NC GA | 2025 TX NM | 27/50
Heb precies dezelfde mail als Droopy terug van dat alpha_nl mailadres dat ik een andere mail moet sturen naar andere afdeling. Gedaan maar denk dat we daar ook bot gaan vangen. Zullen de policy met betrekking tot statussen wel aangepast hebben omdat iedereen ineens een verlopen PC status heeft.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ik zag na mijn vakantie dat ik teruggezet was naar five star (ophalen vakantie was het nog president circle).
Veerle mail gestuurd en die geeft aan dat men in januari, februari en maart bezig gaat om alle klanten te beoordelen of zij het afgelopen jaar aan de eisen voldaan hebben m.b.t. president circle.
Veerle mail gestuurd en die geeft aan dat men in januari, februari en maart bezig gaat om alle klanten te beoordelen of zij het afgelopen jaar aan de eisen voldaan hebben m.b.t. president circle.
Vraag me af of je nu ook steeds verder terug gaat vallen, nu zijn we van PC naar five star gegaan. Ik huur maar 1 keer per jaar dus dan zal het volgend jaar wel van five star terug naar gold gaan of zitten er geen voorwaarden aan five star dat je bepaald aantal huren moet hebben per jaar?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Voor five star blijkbaar 10xper jaar huren.
Ik heb voor volgend jaar maar de auto die ik wil vastgezet ipv een midsize, was $50,- meer.
Ik heb voor volgend jaar maar de auto die ik wil vastgezet ipv een midsize, was $50,- meer.
Laatst gewijzigd door Kevin77 op 26 feb 2025, 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Florida 2007, 2014, 2015, 2x 2016, 2x 2017, 2x 2018, 2x 2019, 2x 2022, 2x2023, 2x2024, next april 2025
New York 2024
California, Utah, Nevada, Arizona 2016, 2017, 2019, 2022, next januari 2025
New York 2024
California, Utah, Nevada, Arizona 2016, 2017, 2019, 2022, next januari 2025
- bedeve
- Amerika-expert
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- bedeve
- Amerika-expert
En zo hoort dat !

the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1791 Weergaves
-
Laatste bericht door Nagini