Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 6 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
Re: Tickethulp deel 6 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
DUS-MIA van 11 aug tot 27 aug met US Airways/American voor EUR 435. Via Kayak gevonden. Andere data niet gekeken. Wij hebben al tickets (Zuid-Afrika) anders wist ik het wel. Wel met oudere 767 via Chicago. iPad mee dus, of goed boek 

Airberlin prijzen eind juni en begin juli liggen heel wat lager dan enkele maanden geleden. (
€ 630 Dusseldorf - NY / Miami - Dusseldorf.
(en soms zelfs nog goedkoper)
Heel erg balen voor ons want wij betaalden in december voor dezelfde vlucht 780 euro pp.
€ 630 Dusseldorf - NY / Miami - Dusseldorf.
(en soms zelfs nog goedkoper)
Heel erg balen voor ons want wij betaalden in december voor dezelfde vlucht 780 euro pp.
Jammer genoeg op het moment van betalen verdubbelde de prijs.RuudB schreef:DUS-MIA van 11 aug tot 27 aug met US Airways/American voor EUR 435. Via Kayak gevonden. Andere data niet gekeken. Wij hebben al tickets (Zuid-Afrika) anders wist ik het wel. Wel met oudere 767 via Chicago. iPad mee dus, of goed boek

(Wat overigens nog steeds geen slechte prijs is, maar - oh well - you get the point.De prijs van je ticket is veranderd van € 964,80 naar € 1.804,80. De luchtvaartmaatschappij kon de oorspronkelijke prijs niet bevestigen vanwege wijzigingen in tarief of beschikbaarheid. Deze hebben zich voorgedaan nadat wij de laatste prijzen op onze website hebben geplaatst. Ga door met boeken of zoek een andere vlucht.

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Even een vraagje,
als ik kijk naar expedia.com (de amerikaanse site) kom ik op een vlucht 16/7 heen DUS-ORD-LAS met AA en terug 16/8 LAS-LHR-DUS met BA op een prijs van 1307 dollar, ga ik op de nederlandse versie kijken dan kom ik op een prijs van 1175 euro, kan mij iemand uitleggen waar dit grote prijsverschil door komt en als ik via de amerikaanse site boek komen er dan geen rare toeslagen bij? (zag in de voorwaarden dat bagage voor intercontinentale vluchten gratis is)
Remco
als ik kijk naar expedia.com (de amerikaanse site) kom ik op een vlucht 16/7 heen DUS-ORD-LAS met AA en terug 16/8 LAS-LHR-DUS met BA op een prijs van 1307 dollar, ga ik op de nederlandse versie kijken dan kom ik op een prijs van 1175 euro, kan mij iemand uitleggen waar dit grote prijsverschil door komt en als ik via de amerikaanse site boek komen er dan geen rare toeslagen bij? (zag in de voorwaarden dat bagage voor intercontinentale vluchten gratis is)
Remco
2000 Noordoosten 2001 NY 2010 Zuidwesten 2011 Zuidoosten 2012 Chicago 2014 Rockies 2016 Noordwesten2017New England + Canada
Nee er zijn geen addertjes onder het gras bij expedia.com. Wij hebben ook via de engelstalige website geboekt voor komende zomer. Ook voor ons was het goedkoper dan via expedia.nl. Hou rekening met de wisselkoers van de dag waarop de transactie geboekt wordt ten laste van je creditcard.
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Wij hebben al drie keer via Expedia.com geboekt omdat ze toen gewoon veruit de voordeligste waren. Gaat prima, even account aanmaken en boeken.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
bedankt voor de reacties
2000 Noordoosten 2001 NY 2010 Zuidwesten 2011 Zuidoosten 2012 Chicago 2014 Rockies 2016 Noordwesten2017New England + Canada
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Vraagje: bij Exit reizen de volgend aanbieding gehad:
Prijs: 979 euro
VLUCHT DATUM VAN NAAR V A
LH 989 17JUL AMSTERDAM FRANKFURT 1110 1220
UA 902 17JUL FRANKFURT SAN FRANCISCO 1400 1620
UA1027 12AUG SAN FRANCISCO HOUSTON 0900 1444
UA 58 12AUG HOUSTON AMSTERDAM 1540 0820
zou ik op deze prijs kunnen afdingen?
Dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, zou dit kunnen?
En vinden jullie de prijs een beetje oké?
Ik heb verder zitten kijken en kom eigenlijk overal hoger uit!
En weet iemand of de films in de UA vliegtuigen vanuit Frankfurt
ook Nederlands ondertiteld zijn?
Bedankt voor t meekijken!
Prijs: 979 euro
VLUCHT DATUM VAN NAAR V A
LH 989 17JUL AMSTERDAM FRANKFURT 1110 1220
UA 902 17JUL FRANKFURT SAN FRANCISCO 1400 1620
UA1027 12AUG SAN FRANCISCO HOUSTON 0900 1444
UA 58 12AUG HOUSTON AMSTERDAM 1540 0820
zou ik op deze prijs kunnen afdingen?
Dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, zou dit kunnen?
En vinden jullie de prijs een beetje oké?
Ik heb verder zitten kijken en kom eigenlijk overal hoger uit!
En weet iemand of de films in de UA vliegtuigen vanuit Frankfurt
ook Nederlands ondertiteld zijn?
Bedankt voor t meekijken!
Laatst gewijzigd door terralinda op 08 feb 2014, 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
ik zie geen prijs ... 
de meeste airlines hebben wel een link naar hun entertainment programma .... ik denk niet dat er veel in NL ondertiteld wordt ....

de meeste airlines hebben wel een link naar hun entertainment programma .... ik denk niet dat er veel in NL ondertiteld wordt ....
-
- Amerikafan
Dom.....meyem schreef:ik zie geen prijs ...
ik heb de prijs er alsnog bijgezet...
Wat bedoel je precies met afdingen, terralinda? Dat je exitreizen vraagt of je minder mag betalen? Of bedoel je of de prijs nog gaat zakken? helaas zijn ticketprijzen in de toekomst niet te voorspellen.
-
- Amerikafan
Ja, dat bedoel ik.mtl schreef:Wat bedoel je precies met afdingen, terralinda? Dat je exitreizen vraagt of je minder mag betalen?
Is dat gebruikelijk? Dat bedoel ik.
Je mag het vragen maar of ze erop ingaan is een andere vraag. Gebruikelijk is het niet.
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Er zullen geen Nederlandse ondertitels zijn, ik heb dat sowieso nog nooit meegemaakt met een Amerikaanse airline. Ook niet vanaf AMS of BRU.

Hallo,
Ik ben in de vs geboren, mijn moeder is nederlandse, we wonen nu in nederland, en ik heb dus 2 paspoorten. Dit jaar gaan we weer naar de vs, maar moet ik ook esta aanvragen?
Groet, Rebecca
Ik ben in de vs geboren, mijn moeder is nederlandse, we wonen nu in nederland, en ik heb dus 2 paspoorten. Dit jaar gaan we weer naar de vs, maar moet ik ook esta aanvragen?
Groet, Rebecca
Hoi Rebecca, als je een Amerikaans paspoort hebt ben je een US citizen en moet je op dat paspoort naar Amerika reizen. Op het vliegveld in Amerika moet jij bij customs in de rij gaan staan van American Citizens. Je hoeft geen ESTA aan te vragen. Je moeder moet natuurlijk wel ESTA aanvragen en bij customs in de rij voor citizens of other nationalities. Zie ook deze link.
Hoi felicia,
Dat is fijn om te weten...Dank jewel
Dat is fijn om te weten...Dank jewel

Zo, geboekt voor september. Voor 415 euro naar New York, rechtstreeks met KLM (wel ff eerst met de trein vanaf Antwerpen).

Dit vluchtnummer heen:
" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit vluchtnummer heen:
" onclick="window.open(this.href);return false;

08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
Iemand misschien een tip om goedkoop naar las vegas of los angeles te vliegen halve wege dit jaar?
Hoi, ben nu zelf op zoek naar tickets in de periode 18-04 t/m 06-05. Aankomst in Miami, terug via New York. Goedkoopste wat ik kan vinden zit rond de 650 euro. Ik begrijp dat dit voor deze periode niet heel goedkoop is? Best optie lijken via Dusseldorf te gaan, bijv. 677 euro pp voor DUS-FRA-MIA (A380!) en terug NYC-DUS. Of 610 euro met Air Berlin, 2x directe vlucht.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2885 Weergaves
-
Laatste bericht door roverdijk
-
- 16 Reacties