Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur voor Amerika vragentopic

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
arnovdb
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic

Bericht door arnovdb »

National valt uit voor mij vanwege de 399 USD one way fee. Daar helpt Emerald mij helaas niet bij.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

RNA schreef: Oja Bedeve, als je vergelijkt moet je dat ook wel in dezelfde periode doen. De prijzen van maart kunnen heel anders zijn dan die van september.
Heb ik niet naar gekeken.
Dat komt omdat ik standaard altijd een huur in september heb, en variabel door het jaar heen.
In 2014 in januari, in 2015 in maart als eerste huur.
Maar september is mijn vaste maand.
Ik zie nu dat ik in jan. '14 een SVAR car heb meegenomen en ICAR heb betaald.
Dat was een toyota sienna
En in september een PXAR heb meegenomen en een ICAR heb betaald
Dat was een Chevrolet Impala.
De eerste was voor 7 dagen $ 234.49
De laatste voor 21 dagen $ 579.24

Mijn in maart volgende 7 dagen ICAR huur Estimated Total $208.02
Ik laat een fotootje achter van de auto waar ik in rijd ! :lol: :lol:
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
A&A
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door A&A »

arnovdb schreef:Welke locatie haal je hem op bij Budget?
Budget toont bij mij de heel hoge prijzen in DFL
Dutch florijnen?
Die DFl's heb je via de tablet-weergave. Als je onderin voor de PC weergave kiest krijg je wel euro's maar de prijzen zijn op dit moment gewoon erg hoog. Wij zoeken nog voor Seattle van 9/8 tot 2/9 maar zowel op Alamo Britz als Budget of welke site dan ook is zelfs het kleinste autotje minstens € 850,- Gewoon nog even geduld hebben waarschijnlijk :(
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Media/muziek afspelen in amerikaanse auto's

Bericht door sanook »

Wat is normaal gesproken de beste manier om je eigen muziek af te spelen in een Amerikaanse (huur)auto ? Zijn de auto's voorzien van USB aansluiting, of (micro)SD kaartjes oid ? Of kan ik het beste cd's gaan branden ? We hebben voor eind februari een Cabrio geboekt in Miami (hoop op een Mustang) en zou graag wat eigen muziek willen horen tijdens onze trip. In het verleden ook wel eens satelliet radio gehad in een Yukon XL en dat beviel ook wel, weet niet of dat standaard is voor de US ?
Matan
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Matan »

je vergeet AUX aansluiting :) . wij hebben altijd een AUX kabel mee. Als er geen USB is is er meestal wel AUX .
Bij onze mustang was het enkel AUX ( in 2012). Bij de Charger hadden wij wel USB, maar dat was een nieuwe wagen ( ook 2012 reis)
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

@sanook: usb zie steeds vaker. CD-speler die eventueel ook MP3's kan lezen komt ook voor. AUX is ook nog een optie. SD-kaartjes heb ik nog nooit in een huurauto gezien. XM radio (satelliet) moet men een abonnement voor afsluiten. Bij hele nieuwe auto's kan het zijn dat het proefabonnement nog loopt. Maar dat kan ook halverwege je vakantie afgelopen zijn.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Wij hebben al dikwijls, toch bijna 3/4 van de keren wij huurden, Xirrus satteliet radio in de wagen met actief abonnement. Meestal controleer ik dit ook bij het kiezen van de wagen, het is één van die dingen die ik ook meeneem in het uitkiezen. Net zoals High Clearance, AWD/4x4, USB aansluiting, en luxe uitvoering.
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Stan.Gobien schreef:Meestal controleer ik dit ook bij het kiezen van de wagen, het is één van die dingen die ik ook meeneem in het uitkiezen.
Hoe controleer je dat? Bedoel, toen we hem meenamen, deed XM het... Maar na twee weken hield hij er me op, was de abonnement afgelopen.
Ofwel, waar kan ik precies zien of het om een proefabonnement gaat, of dat het gewoon erop zit?
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Dat kan denk ik niet, maar je kan wel gewoon de sleutels eens in het contact steken en de satellietradio testen op een paar wagens.
Als het dan na een paar dagen stopt, dan is dat pech.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

eddepet71 schreef:Dan moet je misschien toch nog even Budget checken. Andere poster gaf aan 553 euro voor 19 dagen full size suv
Waar moet je precies kijken Eddepet, wij zijn ook geschrokken van de huurprijzen, het liefst willen we een full size SUV maar kom op prijzen van bijna 2000 euro voor een fullsize heen en terug op Phoenix, van 14 juli tot 11 augustus. We zitten te denken om dan maar een minivans te nemen mocht die een wat betere prijsklasse hebben maar zouden eigenlijk long canyon in moab willen rijden en dat zou ik niet graag met een minivans doen...
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

Ina, budget heeft die 'aanbiedings' prijzen niet meer helaas, vorige week kon je nog voor 650 voor 3 weken een mini van huren op phx.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Dank je Eddepet, hopen op een volgende aanbieding, we hebben nog even :)
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Is een jeep grand Cherokee een fullsize SUV of behoord deze tot de standaard, wat zijn gelijkwaardige auto's aan deze?
laguna62
Amerikafan
Partner van: Lyan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door laguna62 »

@Ina
De Jeep Grand Cherokee valt in de catagorie SUV en in dezelfde klasse heb je ook een Hyundai Santa Fee,GMC huppeldepup,Chevrolet,enz.
Wij hadden vorig jaar een Hyundai en deze beviel prima,genoeg ruimte alleen wij zijn met ons tweetjes,Voor jullie met zijn vieren zou ik toch voor een fullsize SUV gaan,is wel duurder maar genoeg ruimte.Maar je hebt al goedkope tickets dus de huurauto mag wel iets duurder :lol:
Albert.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

:wink: :lol: we blijven hollanders :wink: ik dacht ook al dat het een standaard was, en wat te klein voor 4 :roll:
laguna62
Amerikafan
Partner van: Lyan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door laguna62 »

:offtopic:
@Ina
Als je Michel de volgende dag naar Las Vegas laat vliegen en daar een auto huurt en dan terug rijdt,scheelt een hoop euro's alleen je moet dan een dag vakantie inleveren. Je vliegt met South West voor een prikkie naar LV,heb de prijzen vergeleken op Alamo.co.uk/brits.
Groetjes Albert.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Albert, we wachten nog even, misschien komt er nog een aanbieding vanaf Phoenix? Wij hebben trouwens minder goede ervaringen met auto huren in Las Vegas, in de full size stonden allerlei standard suv's, wilden we een grotere moesten we dik bijbetalen, dat 2 x meegemaakt, ik hoorde meerdere klachten hierover op het forum, misschien heb je hier buiten het hoogseizoen minder last van? Daarbij vliegen we al vanaf Luxemburg(eindje rijden)en hebben al 2 tussenstops, denk dat we dan wel genoeg hebben gevlogen :wink:
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

laguna62 schreef::offtopic:
@Ina
Als je Michel de volgende dag naar Las Vegas laat vliegen en daar een auto huurt en dan terug rijdt,scheelt een hoop euro's alleen je moet dan een dag vakantie inleveren. Je vliegt met South West voor een prikkie naar LV,heb de prijzen vergeleken op Alamo.co.uk/brits.
Groetjes Albert.
Ik heb de prijzen voor een mini van vergeleken tussen phx en las. Slechts 30 pond duurder in phx. Dus dan kan je misschien beter een minivan nemen ipv een suv. Is nog ruimer ook....

Alleen geen 4wd...
Renate&Rick
Amerika-ontdekker

Bericht door Renate&Rick »

Wat is er in hemelsnaam aan de hand met de prijzen bij Budget? 2282 euro voor 12 dagen autohuur :blink:
Lotte86
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Bericht door Lotte86 »

Renate&Rick schreef:Wat is er in hemelsnaam aan de hand met de prijzen bij Budget? 2282 euro voor 12 dagen autohuur
Wat gek! Ik heb toevallig net gekeken bij Budget en ik vond de prijs reuze mee vallen :)

Ikzelf ben uiteindelijk uitgekomen bij Alamo. Hier kan ik voor $1243,- een fullsize auto huren voor 16 dagen (van New York naar Miami, 27-8 t/m 12-9). Om de boeking definitief te maken kan ik eventueel een No-Risk Garantie a 3,50 euro per dag selecteren. Ter informatie staat erbij vermeld dat deze verzekering goed is voor 'Afkoop voor schade aan banden'. Valt dit wellicht niet onder een andere verzekering en is het verstandig om dit extra te reserveren (Ter info: bij tarief staat vermeld 'Unpaid Fully Inclusive')?
Reisblog West-Amerika augustus-september 2014 http://westcoastusa2014.wordpress.com
Reisblog Oost-Amerika augustus-september 2015 http://eastcoastusa2015.wordpress.com
Reisblog West-Canada september 2016 http://westcanada2016.wordpress.com
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer