Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 7 (info in 1e bericht)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 7
Ik zie bij die eerste geen CDW en Extended Liability staan. Die aansprakelijkheidverzekering zie ik bij die laatste ook niet. Op welke site kijk je?
Als je in LA huurt hoef je niet extra te betalen voor additional drivers.
Marianne
Als je in LA huurt hoef je niet extra te betalen voor additional drivers.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
rentalcars.com en cardelmar
We zijn met 4, mogen we dan allemaal gratis rijden ?
We zijn met 4, mogen we dan allemaal gratis rijden ?
32 euro of $38 per dag voor een minivan is niet erg goedkoop. Waar is dit en voor welke periode?
Aanvullende verzekeringen van tussenpersonen zijn in de USA nooit nodig voor autohuur. Er is geen eigen risico zoals dat in andere landen wel gebruikelijk is en er is dus niets extra's af te dekken.
Aanvullende verzekeringen van tussenpersonen zijn in de USA nooit nodig voor autohuur. Er is geen eigen risico zoals dat in andere landen wel gebruikelijk is en er is dus niets extra's af te dekken.
-
- Amerika-ontdekker
15 tot 28 september
ophalen in Los Angeles
ophalen in Los Angeles
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
- Contacteer:
@SanFran: graag gedaan, ik was ook heel blij dat ik de link van iemand kreeg.
Zo helpen we elkaar om hier en daar wat euro's te besparen
.
Gr.
Reny
Zo helpen we elkaar om hier en daar wat euro's te besparen

Gr.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Die link gaat al een tijdje rond op het Floridaforum 

Bij Hertz kom ik op EUR 411,70 uit voor categorie R (MVAR) voor deze periode, prepay. Postpay is het $521.68 (ca EUR 432).heartfield schreef:15 tot 28 september
ophalen in Los Angeles
Door een tip hier ben ik lid geworden van Flying Blue om extra korting bij Hertz te krijgen. Scheelde toch weer $ 170,-. Bedankt daarvoor
.
Heeft iemand ervaring bij de Hertz balie in Amerika of je een Flying Blue kaart moet laten zien of dat een screenshot op je telefoon ook genoeg is? Je krijgt volgens mij namelijk alleen online een kaart te zien die je kan uitprinten. Ik heb m als screenshot opgeslagen. Zal dit genoeg zijn?

Heeft iemand ervaring bij de Hertz balie in Amerika of je een Flying Blue kaart moet laten zien of dat een screenshot op je telefoon ook genoeg is? Je krijgt volgens mij namelijk alleen online een kaart te zien die je kan uitprinten. Ik heb m als screenshot opgeslagen. Zal dit genoeg zijn?
Nee hoor, je hoeft niets te laten zien..
-
- Amerikakenner
- Partner van: Sjaan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
http://www.alamo-affiliate.de/american_vacations
Ik heb voor onze reis namelijk ook namelijk een mooie aanbieding gevonden voor een Minivan. Scheelt flink met mijn eerdere zoekopties.
Dan weet iemand ook vast wel of een boeking via deze link ook nog te annuleren is en of er adders onder het gras zitten.Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 7
Bericht door Vito » 08 jan 2018 06:25
Die link gaat al een tijdje rond op het Floridaforum
Ik heb voor onze reis namelijk ook namelijk een mooie aanbieding gevonden voor een Minivan. Scheelt flink met mijn eerdere zoekopties.
Reisverslag 2018: https://www.pindat.com/reis/dagboek/not ... s-usa-2018
2010: New York + California
2011: Florida
2014: Florida
2015: Zuid West USA
2018: Utah-Nevada-Wyoming-Colorado
2020: Oregon + Washington
Het is Alamo, en je boekt via de engine van Enterprise UK/DE.
Doe je een postpaid boeking dan is er geen cancellation penalty, ook niet bij no-show. Je betaalt gewoon bij het terugbrengen van de auto via de creditcard die je bij het ophalen hebt overlegd (of bij het uitrijden als je skip-the-counter gebruikt). Mocht je besluiten om de reservering niet meer te gebruiken dan is het natuurlijk wel netjes dat je hem even cancelled, maar het hoeft niet.
Doe je een prepaid boeking dan kun je kostenloos annuleren tot X dagen voor de boeking (1 of 3 dacht ik), daarna is er wel een penalty. En je betaalt dan aan Enterprise UK/DE en niet aan Alamo. Zij treden op als broker.
Doe je een postpaid boeking dan is er geen cancellation penalty, ook niet bij no-show. Je betaalt gewoon bij het terugbrengen van de auto via de creditcard die je bij het ophalen hebt overlegd (of bij het uitrijden als je skip-the-counter gebruikt). Mocht je besluiten om de reservering niet meer te gebruiken dan is het natuurlijk wel netjes dat je hem even cancelled, maar het hoeft niet.
Doe je een prepaid boeking dan kun je kostenloos annuleren tot X dagen voor de boeking (1 of 3 dacht ik), daarna is er wel een penalty. En je betaalt dan aan Enterprise UK/DE en niet aan Alamo. Zij treden op als broker.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Postpaid heeft onze voorkeur en heeft via deze link ook geen extra kosten. Bij het invoeren van de diverse keuzes zie ik echter nog niets over de mogelijkheid om de annuleren. Kan ik met een gerust hart naar de laatste stap "Review en book" ?
Ja. Als je voor postpaid kiest hoef je sowieso geen betalingsgegevens in te voeren.
Die moet je uiteindelijk wil invoeren als je skip-the-counter doet. Maar ook dat levert dus geen verplichting op.
Die moet je uiteindelijk wil invoeren als je skip-the-counter doet. Maar ook dat levert dus geen verplichting op.
Laatst gewijzigd door roelb op 08 jan 2018, 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- pollyblue
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 30
Als u uw reservering ten minste 7 dagen voor de aangegeven ophaaldatum annuleert, ontvangt u het volledige betaalde bedrag terug op het moment van reserveren.
• Als de annulering minder dan 7 dagen, maar meer dan 24 uur voor de aangegeven innamedatum wordt gedaan, worden ofwel de volledige kosten van de reservering of tot een maximum van € 30,00, afhankelijk van welke het laagste is, in rekening gebracht.
• Als u uw boeking minder dan 24 uur voor de ophaaldatum annuleert, worden de volledige kosten van de reservering in rekening gebracht of tot een maximum van € 70,00, afhankelijk van wat het laagste bedrag is.
Restitutie vindt plaats op de creditcard of girokaart die u hebt gebruikt bij het reserveren.
• Als de annulering minder dan 7 dagen, maar meer dan 24 uur voor de aangegeven innamedatum wordt gedaan, worden ofwel de volledige kosten van de reservering of tot een maximum van € 30,00, afhankelijk van welke het laagste is, in rekening gebracht.
• Als u uw boeking minder dan 24 uur voor de ophaaldatum annuleert, worden de volledige kosten van de reservering in rekening gebracht of tot een maximum van € 70,00, afhankelijk van wat het laagste bedrag is.
Restitutie vindt plaats op de creditcard of girokaart die u hebt gebruikt bij het reserveren.
Dat geldt voor prepaid.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Het valt mij op dat in de bevestigingsmail wordt gesproken over Alamo.co.uk terwijl ik bij mijn weten heb geboekt via Alamo.de
Ook kan ik nog nergens iets vinden om gebruik te gaan maken van Skip the counter
Ook kan ik nog nergens iets vinden om gebruik te gaan maken van Skip the counter
Laatst gewijzigd door Ron Notenboom op 08 jan 2018, 13:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Dat klopt, alamo.de en alamo.co.uk zijn beide van Enterprise UK ltd. Daar heb je na het boeken niets meer mee te maken.
Je gaat nu naar alamo.com, kiest rechtsboven voor "Online check-in" en voert dan je reserveringsnummer in (dat nummer dat begint met 125 in je screenshot) en de voor- en achternaam. Dan volg je de stappen.
Overigens zou ik je adviseren om het screenshotje even te verwijderen of het reserveringsnummer door te strepen. Ik kan zo je reservering opvragen (en een kwaadwillend iemand zou hem kunnen cancellen)
Je gaat nu naar alamo.com, kiest rechtsboven voor "Online check-in" en voert dan je reserveringsnummer in (dat nummer dat begint met 125 in je screenshot) en de voor- en achternaam. Dan volg je de stappen.
Overigens zou ik je adviseren om het screenshotje even te verwijderen of het reserveringsnummer door te strepen. Ik kan zo je reservering opvragen (en een kwaadwillend iemand zou hem kunnen cancellen)
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Bedankt voor de hulp en tips 

Superdeal (ik denk een prijsfout) bij Hertz.
Periode: juli/augustus
Alle "Prestige collection" auto's zijn zeer goedkoop (goedkoper dan intermediate).
Voorbeeld:
23/7/2018-15/8/2018 LAS-LAS: $1100.20 voor (S4) Infiniti QX80 or similar
23/7/2018-15/8/2018 LAS-LAS: $1100.20 voor (P6) Cadillac Escalade 4WD
23/7/2018-15/8/2018 LAS-LAS: $1100.20 voor (U4) Chevy Camaro SS Convertible
23/7/2018-15/8/2018 LAS-LAS: $1100.20 voor (K4) Infiniti QX70
Ik denk dat alle Prestige collection auto's dezelfde prijs hebben. Dus ook een Mercedes GLC, Caddilac XT5, Infiniti QS30, Mercedes CLA250, etc. Dat is dus ca $45 per dag en is echt een koopje.
Ter referentie, een reguliere intermediate (categorie C) voor dezelfde periode kost $1430.52.
dit is met de Amex platinum CDP. Met de ANWB CDP (504224) komt het uit op $1320, nog steeds een superdeal.
Doe er je voordeel mee.. Nu reserveren, je kunt het later altijd cancellen.
Periode: juli/augustus
Alle "Prestige collection" auto's zijn zeer goedkoop (goedkoper dan intermediate).
Voorbeeld:
23/7/2018-15/8/2018 LAS-LAS: $1100.20 voor (S4) Infiniti QX80 or similar
23/7/2018-15/8/2018 LAS-LAS: $1100.20 voor (P6) Cadillac Escalade 4WD
23/7/2018-15/8/2018 LAS-LAS: $1100.20 voor (U4) Chevy Camaro SS Convertible
23/7/2018-15/8/2018 LAS-LAS: $1100.20 voor (K4) Infiniti QX70
Ik denk dat alle Prestige collection auto's dezelfde prijs hebben. Dus ook een Mercedes GLC, Caddilac XT5, Infiniti QS30, Mercedes CLA250, etc. Dat is dus ca $45 per dag en is echt een koopje.
Ter referentie, een reguliere intermediate (categorie C) voor dezelfde periode kost $1430.52.
dit is met de Amex platinum CDP. Met de ANWB CDP (504224) komt het uit op $1320, nog steeds een superdeal.
Doe er je voordeel mee.. Nu reserveren, je kunt het later altijd cancellen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 13032 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties