Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
chippie777
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door chippie777 »

Wel vreemd dat het aanschaf bedrag dan wordt vergeleken, je zou denken dat de afmetingen bepalend zijn.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
Pberndsen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Pberndsen »

In dat geval zou ik een ferrari kunnen huren voor de prijs van een opel, dus zo raar vind ik het niet.
chippie777
Amerikakenner
Contacteer:

Duidelijk, dan houd ik het maar bij een mid-size/standard/full-size SUV. Dan weet ik in ieder geval wat ik ongeveer aan ruimte kan verwachten.
Gast

Bericht door Gast »

Vreemde redenatie....een cabrio huur je toch niet voor de ruimte? :shock:
Lampie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Lampie »

Voor de ruimte boven je 8)
https://vwijck.com
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
Sevianna
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Sevianna »

Iemand die beetje begrijpt wat ze hieronder allemaal bedoelen. Lijkt nogal veel inbegrepen en goede dekking maar ben toch niet echt zeker...... Deze deal staat trouwens op site van

https://partners.rentalcar.com/american-estates/
Iemand ooit geboekt via hun misschien?
Prijs is voor 3 weken.

Basistarief650,13 EUR1Collision Damage Waiver Full(inbegrepen)Extended Protection(inbegrepen)Fuel Service Option(inbegrepen)Sales Tax(inbegrepen)Vlf Rec .80/day(inbegrepen)Sc Rec - Fl Surchg Recov 2.00/day(inbegrepen)Fl Waste Tire/battery Fee .02/day(inbegrepen)Rental Car Facility Charge 4.85/day(inbegrepen)Concession Recoupment Fee 11.11 Pct(inbegrepen)Totaalprijs650,13 EUR
2022 Florida - New Orleans
chippie777
Amerikakenner
Contacteer:

Terpies schreef:
07 feb 2020, 15:02
Vreemde redenatie....een cabrio huur je toch niet voor de ruimte? :shock:
Ok misschien heb ik mijn vraag niet duidelijk neer gezet. Ik wil graag ervaringen weten mbt het rijden met een cabrio en de hoeveelheid bagage ruimte. Maw heb je genoeg bagage ruimte voor twee koffers in een cabrio? Of is dit ook afhankelijk van merk/type e.d.?
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Cabrio heeft standaard minder ruimte, twee koffers wordt krap. Grootste nadelen zijn voor mij dat je niks in de auto zelf kan opbergen, want kleine achterbank en inbraakgevoelig, en rijden met dak open bij hoge temperatuur is gewoon oncomfortabel.
Lekker een SUV, meer ruimte, ook qua interieur, en de wat hogere zit betekent dat je ook meer van je omgeving ziet onder het rijden.
Gast

Bericht door Gast »

Je zult merken dat het best warm is in september om de hele dag open te rijden. Qua koffers zul je waarschijnlijk 1 (en eventuele koelbox) op de achterbank moeten leggen, tenzij je sporttassen meeneemt.

Je zou een dubbele boeking kunnen maken, dus cabrio en National EC aisle/UC bij Hertz, dan kun je ter plekke kijken wat je liever hebt. Als je geluk hebt staat er wellicht een cabrio in een van de aisles.
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Voor 2 personen kan je prima een cabrio huren mits je niet allebei van die enorme hutkoffers hebt. De Camaro's schijnen minder bagageruimte te hebben dan de Mustangs. Als je allebei ook nog een kleine rolkoffer voor handbagage mee hebt, dan gaat dat in ieder geval niet allemaal passen in de kofferbak. Bij mij was de Mustang voor 1 persoon snel gevuld met een grote Rolling Thunder van The North Face, rugzak voor handbagage, boodschappen, flesjes water, aankopen, etc.

Het kan best zijn dat je wat op de achterbank moet doen. Ik zie foto's van mensen met enorme koffers die noodgedwongen op de achterbank moeten liggen, maar daar ben ik zelf geen fan van. Ligt er ook een beetje aan hoe groot je koffers zijn en wat voor soort trip je gaat maken. Op mijn Florida-trip vond ik een cabrio wel lekker om een beetje langs de boulevards te rijden met het dak open. :wink: 8)
Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

Hertz CDP code 1261109 (ABN SAVE) geeft dezelfde prijzen (voor mij) als de (volgens sommige forummers “onterechte”)CDP 633306.
Gebruik ook PC 204866 of 192021 voor extra korting.
marjoleinjolanda
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Beste verhuurorganisatie om een auto te huren

Bericht door marjoleinjolanda »

Dag,

Wij zijn aan het vergelijken waar wij het beste een auto kunnen huren. Wat zijn jullie ervaringen met de autoverhuurbedrijven?

We vertrekken vanaf Los Angeles en komen hier ook weer terug. 2 bestuurders. We gaan 28 dagen.

Alvast dank!
CAM1984
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Beste verhuurorganisatie om een auto te huren

Bericht door CAM1984 »

In je andere topic schrijf je dat jullie op SF vliegen...

Voor tips betreffende auto verhuur zou ik viewtopic.php?f=30&t=75544 eens doornemen, staat heel veel info in.
2007/2008: Noordoosten en Zuidwesten
2013: Noordoosten
2015: Noord- en Zuidoosten
2018: Zuid- en Noordwesten
2020: Florida en Zuidoosten
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Sevianna schreef:
08 feb 2020, 10:14

Vaak mee geboekt; je boeking is uiteindelijk gewoon direct met Alamo. Geen probleem dus !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Sevianna
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Sevianna »

MattRob schreef:
08 feb 2020, 18:44
Sevianna schreef:
08 feb 2020, 10:14

Vaak mee geboekt; je boeking is uiteindelijk gewoon direct met Alamo. Geen probleem dus !

Oké dat is goed nieuws want lijken me goede prijzen. En toch veel in de prijs inbegrepen. Alleen helaas geen annulatie optie denk ik.
2022 Florida - New Orleans
Gast

Bericht door Gast »

Misschien ligt het aan mij, maar ik krijg totaal geen goede prijzen voor mijn periode via de meeste brokers: heb getest via o.a. Auto Europe, Skyscanner, momondo, usareisen.de, American-estates, happytours etc.

Voor mij blijft Hertz op dit moment het goedkoopste met een UC boeking voor net geen $22 per dag (29 mei-25 juni MCO).
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

En dan heb je een hele goede prijs @Terpies. In april kan ik op RSW geen prijs onder $35 bij Hertz vinden.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

chippie777 schreef:
08 feb 2020, 11:09
Ik wil graag ervaringen weten mbt het rijden met een cabrio en de hoeveelheid bagage ruimte. Maw heb je genoeg bagage ruimte voor twee koffers in een cabrio? Of is dit ook afhankelijk van merk/type e.d.?
Ruime ervaring met het huren van een Mustang Cabrio in Amerika. 8)

In de kofferbak past met gemak één grote koffer, een flinke sporttas en laptoptas. Dan blijft er vaak aan de zijkant nog wat ruimte over voor wat boodschappen, zoals flesjes water en blikjes frisdrank. De flesjes water en blikjes (resp. nog in plastic omhulsel en kartonnen doos) kun je ook mooi kwijt achter de (bij)rijdersstoel. Bij voorkeur heb ik geen (harde) losse spullen op de achterbank ivm met het naar voren schieten als je eens harder moet remmen.

Omdat ik in de regel alleen reis plaats ik de koelbox altijd naast me op de grond voor de bijrijdersstoel. Ook handig om tijdens het rijden wat te eten/drinken te pakken. Die zul je niet zo makkelijk op de grond achter de voorste stoelen kunnen plaatsen. De ruimte is zeer beperkt en je voorste stoelen staan hoogstwaarschijnlijk zo ver naar achteren dat daar niets groots als een koelbox meer past.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Timothy555
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Timothy555 »

Zijn er mensen die ervaring hebben met het huren van een auto voor 1 dag? Meer specifiek, in Las Vegas en vanuit een hotel (waarschijnlijk Planet Hollywood)? Heb hem echt maar 1 dag nodig, wil eens naar Red Rock Canyon.
chippie777
Amerikakenner
Contacteer:

@Coyote dank voor je antwoord. Ik ga er nog eens goed over nadenken of een cabrio wat voor ons is.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer