Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp dl 1(eerste hulp bij het boeken van vliegtickets)
Re: Tickethulp
Bedankt voor je reactie. Weet je zeker dat er schermpjes in iedere stoel zitten bij die vluchten? Ik had zelf deze twee in gedachten:
- KLM Amsterdam-LAX rechtstreeks Reistijd: van huis naar LAX= 15 uur
726 euro
of
- met BMI Amsterdam-London en dan met United London-LAX, ik vlieg dan met een 777-222, ik neem aan dat hier een personal entertainment system in zit in economy, klopt dat?
Reistijd: van huis naar LAX= 16.5 uur
728 euro + dividend miles
Lijkt mij de tweede optie toch beter?
- KLM Amsterdam-LAX rechtstreeks Reistijd: van huis naar LAX= 15 uur
726 euro
of
- met BMI Amsterdam-London en dan met United London-LAX, ik vlieg dan met een 777-222, ik neem aan dat hier een personal entertainment system in zit in economy, klopt dat?
Reistijd: van huis naar LAX= 16.5 uur
728 euro + dividend miles
Lijkt mij de tweede optie toch beter?
Nu heb ik ook een vlucht van Lufthansa gevonden via frankfurt voor 706 euro op worldticketcenter en dezelfde vlucht op de Lufthansa website voor 816 euro. Exact dezelfde gegevens, dit vind ik welwel heel erg vreemd, de reistijd bedraagt 15h25, zeker een optie dus!
*Kan iemand mij vertellen of de 747's van Lufthansa zijn voorzien van een personal entertainment system?
*Kan iemand mij vertellen of de 747's van Lufthansa zijn voorzien van een personal entertainment system?
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik heb een perfecte vlucht gevonden:
Leg 1 - bmi british midland 102 -
09:40 Amsterdam (AMS), NL - 10:00 London Heathrow (LHR), GB (217 miles) Total distance 5666 miles
1h20m bmi british midland 102, Food for Purchase, Airbus Industrie A319
Check flight status
Leg 2 - United Airlines 935 -
11:15 London Heathrow (LHR), GB - 14:36 Los Angeles CA (LAX), US (5449 miles)
11h21m United Airlines 935, Lunch/Snack, Boeing 777
Check flight status
Ik krijg voor deze vlucht miles, ik heb een eigen entertainment system en deze vlucht is 659 euro.
Mijn enige vraag is, is een uur en een kwartier genoeg tijd om in London over te stappen?
Leg 1 - bmi british midland 102 -
09:40 Amsterdam (AMS), NL - 10:00 London Heathrow (LHR), GB (217 miles) Total distance 5666 miles
1h20m bmi british midland 102, Food for Purchase, Airbus Industrie A319
Check flight status
Leg 2 - United Airlines 935 -
11:15 London Heathrow (LHR), GB - 14:36 Los Angeles CA (LAX), US (5449 miles)
11h21m United Airlines 935, Lunch/Snack, Boeing 777
Check flight status
Ik krijg voor deze vlucht miles, ik heb een eigen entertainment system en deze vlucht is 659 euro.
Mijn enige vraag is, is een uur en een kwartier genoeg tijd om in London over te stappen?
Op de heenweg zeker niet, daar heb je minimaal 3 uur nodig.kw86 schreef: Mijn enige vraag is, is een uur en een kwartier genoeg tijd om in London over te stappen?
Als je een paar blz. terug kijkt zie je wat ndekker hierover schrijft en is een uurtje echt niet verstandig.
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Fantastisch nieuws,
Wil graag een beroep op je doen staan aan de voet van een evt. boeking.
2 volwassenen en 2 kids 8 en 10 jaar
vertrek 15 juli en retour op 8 augustus 2009.
Dagen zijn niet erg flexibel, maar mocht het grote voordelen opleveren dan kunnen we daar natuurlijk naar kijken.
Vliegen naar LA(retour), maakt niet uit of dat via ned of bijv belgie gebeurd, alles beter dan heel veel betalen.
Zelf hebben we nu iets gevonden op vliegtarieven.nl 3061,00 va brussel via chigago naar LA. Heen met AA en retour met BA.
Ben heel benieuwd of jij me nog blijer kan maken en tussen de 2500 en 3000 te belanden, waar ik toch een beetje vanuit was gegaan. Misschien iets te optimistisch geweest
Alvast bedankt, gr Rero

Wil graag een beroep op je doen staan aan de voet van een evt. boeking.
2 volwassenen en 2 kids 8 en 10 jaar
vertrek 15 juli en retour op 8 augustus 2009.
Dagen zijn niet erg flexibel, maar mocht het grote voordelen opleveren dan kunnen we daar natuurlijk naar kijken.
Vliegen naar LA(retour), maakt niet uit of dat via ned of bijv belgie gebeurd, alles beter dan heel veel betalen.
Zelf hebben we nu iets gevonden op vliegtarieven.nl 3061,00 va brussel via chigago naar LA. Heen met AA en retour met BA.
Ben heel benieuwd of jij me nog blijer kan maken en tussen de 2500 en 3000 te belanden, waar ik toch een beetje vanuit was gegaan. Misschien iets te optimistisch geweest

Alvast bedankt, gr Rero
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik ben weer terug van mijn vakantie... Dus kom maar weer op met de ticketvragen!
can't wait to travel again.....
Welkom thuis.Ik hoop de je een fijne vakantie hebt gehad.
Wanneer kan ik gaan zoeken voor volgend jaar 4 september tot 3 oktober 2009.
Als jij trouwens al wel al wat kunt vinden dan houd ik mij aanbevolgen.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
sorry wat zocht je ook alweer?Corry schreef:Welkom thuis.Ik hoop de je een fijne vakantie hebt gehad.
Hallo vakantieganger,
Hierbij wil ik je vragen om naar mijn vraag te kijken welke ik gisteren aan jou gesteld heb. Wist niet dat je op vakantie was, maar als je tijd wilt vrijmaken dan ben ik je daar zeer dankbaar voor. Zelf gaan wij voor het eerst naar the USA en ook dit forum is voor mij allemaal nog wat onwennig
, dus hoop ik dat ik het allemaal op de juiste manier doe.
groetjes van Rero
Hierbij wil ik je vragen om naar mijn vraag te kijken welke ik gisteren aan jou gesteld heb. Wist niet dat je op vakantie was, maar als je tijd wilt vrijmaken dan ben ik je daar zeer dankbaar voor. Zelf gaan wij voor het eerst naar the USA en ook dit forum is voor mij allemaal nog wat onwennig

groetjes van Rero
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
heb heel even zitten kijken... ik neem aan dat jij in euros praat voor de hele familie met jouw prijzen? Als je puur naar die datas kijk kom ik niet goedkoper uit iig.Rero schreef:Hallo vakantieganger,
Hierbij wil ik je vragen om naar mijn vraag te kijken welke ik gisteren aan jou gesteld heb. Wist niet dat je op vakantie was, maar als je tijd wilt vrijmaken dan ben ik je daar zeer dankbaar voor. Zelf gaan wij voor het eerst naar the USA en ook dit forum is voor mij allemaal nog wat onwennig, dus hoop ik dat ik het allemaal op de juiste manier doe.
groetjes van Rero
Inderdaad in euro's, en ik denk dat we voor dit moment een goede prijs gevonden hebben. Blijft toch altijd een gok. Wellicht als we nog even wachten komen we misschien goedkoper uit, maar op de een of andere manier lijkt mij vastleggen de beste optie. Bedankt voor het kijken. groetjes Rero
Sorry, vergeten. Ik zou op San Francisco willen vliegen en terug vanaf Denver(via NYC) naar Amsterdam..
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
en hoe lang wil je in NYC zijn dan? wel graag complete informatie geven anders is zoeken een beetje zinloos....Corry schreef:Sorry, vergeten. Ik zou op San Francisco willen vliegen en terug vanaf Denver(via NYC) naar Amsterdam..
Zo ben weer thuis. Wil graag de laatste 3 of 4 dagen in NYC zijn. Als het problemen geeft mag NYC er ook uit.
Groetjes
Corry
Groetjes
Corry
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Corry schreef:Zo ben weer thuis. Wil graag de laatste 3 of 4 dagen in NYC zijn. Als het problemen geeft mag NYC er ook uit.
Groetjes
Corry
Over een maand ofzo kan je hiervoor beginnen met zoeken. Had je opdracht half gelezen maar je gaat terug op 3 oktober... dat is meer als een jaar vanaf nu dus niet boekbaar. Over 1 a 2 maanden kun je wel zoeken hierop.
Hey!
Mijn familie (mijn zus, mijn ouders en ik) willen volgend jaar voor het eerst 3 1/2 week naar west-amerika!
Nu zijn we wel een beetje van de ticketprijzen in het hoogseizoen geschrokken!
1000 euro vanaf Amsterdam is zo ongeveer het laagste.
Maar nu had ik voor 840 euro p.p. Brussel - LA - Brussel gevonden, vertrek op de 15e van juli en terugkomst op de 8e van augustus. Denken jullie dat de prijzen nog iets omlaag gaan, of zeggen jullie boeken?
Brussel is wel een beetje ver vanaf Heerenveen.... maar goed! Als het zoveel geld kan schelen
.
Mijn familie (mijn zus, mijn ouders en ik) willen volgend jaar voor het eerst 3 1/2 week naar west-amerika!
Maar nu had ik voor 840 euro p.p. Brussel - LA - Brussel gevonden, vertrek op de 15e van juli en terugkomst op de 8e van augustus. Denken jullie dat de prijzen nog iets omlaag gaan, of zeggen jullie boeken?
Brussel is wel een beetje ver vanaf Heerenveen.... maar goed! Als het zoveel geld kan schelen

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Het wordt er momenteel niet goedkoper op, de dollar wil ook niet echt meewerken wat die staat nu op 1,40christvs schreef:Hey!
Brussel is wel een beetje ver vanaf Heerenveen.... maar goed! Als het zoveel geld kan schelen.
840 vanaf brussel kan ik momenteel niet meer vinden.... 1000 vanaf schiphol wel. Misschien dat wachten loont.. maar ja dat weet je achteraf pas... Suc6
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Heb je ook gekeken via http://www.connections.be? Die wil nog wel een leuke aanbiedingen hebben.christvs schreef:Maar nu had ik voor 840 euro p.p. Brussel - LA - Brussel gevonden, vertrek op de 15e van juli en terugkomst op de 8e van augustus. Denken jullie dat de prijzen nog iets omlaag gaan, of zeggen jullie boeken?
Brussel is wel een beetje ver vanaf Heerenveen.... maar goed! Als het zoveel geld kan schelen.
Toch is voor volgend jaar, EUR 840 in het hoogseizoen wel een redelijke prijs vind ik, gezien de dure tickets. Of de prijs nog zal zakken is heel moeilijk in te schatten.
En ja, Brussel is inderdaad een beetje ver vanaf Heerenveen. Met dat probleem zat ik eerst ook.

Succes met de zoektocht.
Roland
Bedankt voor de reacties!
Waarschijnlijk boeken we toch maar die Brussel voor 840
, 't is wel eindje van Heerenveen, maar met 4 personen is 200 euro verschil met amsterdam toch wel groot
. Ik verwacht zelf dat de prijzen niet echt zullen zakken, het is een duur vliegjaar
.
Waarschijnlijk boeken we toch maar die Brussel voor 840

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 1629 Weergaves
-
Laatste bericht door Ikverzinnogweliets