Omdat wij tijdens onze zoektocht 'hoe en wat met de trein als onderdeel van de vliegreis brussel-a'dam-miami', veel gehad hebben aan de info op dit forum, heb ik even een account aangemaakt om onze bevindingen te laten weten.
Wij hadden een KLM vlucht vanaf schiphol naar miami op zondag 19 februari. Wij moesten de treinreis maken vanaf Brussel. Op zaterdag 18 februari heeft mijn man de kaartjes opgehaald in Brussel. Dit zijn e-tickets met een barcode op naam die je krijgt na het laten zien van je vlieg e-tickets. Hier is verder geen legitimatie voor nodig.
Vervolgens wilden wij op zondag met de trein vertrekken vanaf rotterdam en dan een conducteur zoeken. Maar omdat we ruim de tijd hadden en toch wat onrustig waren, is mijn man op zondagochtend met de auto naar schiphol gereden en heeft hij geprobeerd bij de incheckzuil boardingpassen te krijgen. Dit is gelukt

) (anders waren we alsnog met de trein gegaan)
Wij hebben dus uiteindelijk niet de treinreis gemaakt en ook zijn onze kaartjes niet gescand. Er is verder niet meer naar geinformeerd door medewerkers van KLM.
Onze conclusie was dat een hoop stress heeft opgeleverd, maar wel een hoop geld bespaart. Succes iedereen die nog met deze constructie te maken heeft.
Groeten Floflo