Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
RCRD
Amerikakenner

Re: Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegticke

Bericht door RCRD »

Pff, die prijzen zijn echt hoog in juli. Blij dat ik in oktober kan gaan. Toch voor de aardigheid eens meegezocht in juli en kom uit op 884 euro.
Naar Denver vanaf Brussel 12/07 vertrek 04/08 terug.
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Wij gaan in september naar Lax en terug vanaf Phx, ook hier prijzen vanaf 850 euro. Pfff hopelijk volgende week iets betere prijzen.
RCRD
Amerikakenner

Bericht door RCRD »

Nog ff wachten ja. Het mooie is dat áls die prijs zometeen echt plotseling een stuk lager is je je echt een hoedje schrikt en helemaal hyper op je toetsen gaat rammen. Tenminste dat had ik... :mrgreen:
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
Gijs&Kelly
Amerikakenner
Partner van: a.ka. Damzkie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Gijs&Kelly »

We hebben voor 875 (DUS-LAS non-stop / LAS-DUS non-stop) geboekt. Vorig jaar 920 betaald voor ongeveer dezelfde trip, dus zeer tevreden. Vooral vanwege de maatschappij (Air Berlin, als zeer prettig ervaren) en vanwege de rechtstreekse vluchten op schappelijke tijden.
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
button
Amerika-ontdekker

Bericht door button »

ik heb ook dagelijks de vliegtickets liggen volgen voor mijn vlucht naar los angeles h/t.
Vorige week zag ik ze nog staan aan 750 a 800 euro..
Nochtans stonden ze begin december nog aan goeie 600..

Nu keek ik op kerstavond nog snel even de prijzen aan, en jawel, ze stonden op 523 euro het stuk ! Direct geboekt
Momenteel staan ze nog zo laag, maar denk niet dat zo lang ga blijven.
Afbeelding
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Zo zie je maar weer: direct boeken als je een mooie prijs ziet.
Laredo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

@button: over welke periode hebben we het hier en via welke site?
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
BigAppleLover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door BigAppleLover »

Eindelijk...gisteravond vliegtickets geboekt! Ben helemaal blij: we gaan weer! :thumbup:

Ik was op zoek naar gunstige vliegtijden in combinatie met goede overstaptijden en een mooie prijs. Gisteravond (na een paar weken sites bijhouden) vond ik die combi eindelijk en dus: geboekt! AMS - LAS voor 458 euro p.p. (21mei-13juni) met KLM/Delta via klm.nl.

Vooral het vinden van een prettige vertrektijd uit Las Vegas was lastig. Nu lekker om 11:00u vertrekken ipv onze laatste vakantiedag midden in de nacht opstaan voor een vlucht die vertrekt om 06:00 of 07:00u.

Zo....de voorpret van het voorbereiden en uitzoeken kan beginnen! Heerlijk!
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
Liz
Amerika-expert

Bericht door Liz »

Ik houd al weken de prijs bij voor vliegtickets naar Calgary in september 2012.
Alleen KLM/Delta vliegt daar non-stop naar toe, dus voor mij ook de enige optie, omdat ik niet wil overstappen.
Hele tijd ligt het ticket rond de 820 euro p.p., maar sinds een dag of drie is het in een keer 841 p.p. in verband met verhoging van de brandstoftoeslag :evil:

Maar aangezien ik geen enkel alternatief heb omdat ik niet wil overstappen, zal ik toch deze vlucht moeten boeken en daar moet ik waarschijnlijk dan ook niet zo lang mee wachten.
Ik heb jammer genoeg nog nooit meegemaakt dat er een spectaculaire verlaging van de ticketprijs was.
16x USA / 30 staten
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Als je alleen maar rechtstreeks wil vliegen naar Calgary dan heb je vrijwel geen mogelijkheden om een goede prijs te krijgen. En KLM is gewoon duur. Mischien even een weekje wachten. Vliegt Air Transat niet op Calgary vanaf Schiphol?
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Word ik zojuist helemaal blij! Zie ik tickets van iets meer dan 400 euro! Kijk ik nog een keer staat de datum op februari :cry: . Mei/juni ook ruim 400! :mrgreen: Voor oktober/november zijn ze nog steeds 900 euro. We gaan dus nog niet boeken :wink:
José
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door José »

Ik ben voor onze huwelijksreis nog op zoek naar een retourtje Las Vegas.
van 26 / 27 augustus tot en met 14 september.. Allemaal nog rond de 700..
Het is een klein reisje voor onze echte huwelijksreis in 2013 naar Florida.
Maar dit is me toch nog wel wat te gortig... Het tripje Vegas e/o gaat alleen door als de tickets niet duurder zijn dan een eurootje of 500 pp.

*keep my fingers crossed*
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

BigAppleLover schreef:Eindelijk...gisteravond vliegtickets geboekt! Ben helemaal blij: we gaan weer! :thumbup:

Ik was op zoek naar gunstige vliegtijden in combinatie met goede overstaptijden en een mooie prijs. Gisteravond (na een paar weken sites bijhouden) vond ik die combi eindelijk en dus: geboekt! AMS - LAS voor 458 euro p.p. (21mei-13juni) met KLM/Delta via klm.nl.
Wat een topdeal zeg :clap: ! En leuk om weer voor te bereiden natuurlijk :wink:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Liz
Amerika-expert

Bericht door Liz »

Jawel, Air Transat vliegt wel op Calgary, maar volgens mij maar 1x per week, alleen op zaterdag. En ik wil vliegen op vrijdag en op donderdag terug.
Tja, ik ben niet erg flexibel wat de dagen betreft, dus daar betaal je dan waarschijnlijk de prijs voor.
Tis niet anders :mrgreen:
16x USA / 30 staten
carmen
Amerika-ontdekker

Bericht door carmen »

leuk om te lezen allemaal, maandagavond ook twee tickets geboekt retour ams -phoenix ook voor 458 euro stuk
idem combinatie klm delta
Reisverslag http://www.waarbenjij.nu" onclick="window.open(this.href);return false; dan bij zoeken hugoencarmen
Afbeelding
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

misschien handig om te vermelden wanneer je reist. :)
Royyy
Amerika-ontdekker

Bericht door Royyy »

Toevallig, ik was ook naar die goedkope (+/-450euro) retourtickets AMS-PHX aan het kijken, voor een week midden februari.

Naar aanleiding daarvan, waarschijnlijk de honderdduizendste vraag met betrekking tot overstappen hier op het forum... sorry :wink:
De vlucht op de heenweg heeft een overstap van 2 uur 11 minuten in Detroit. Is dit te doen (ivm Immigrations, TSA checkpoints, etc) in februari?
Tot nu toe ben ik altijd alleen maar midden in de zomer naar de VS gegaan, en dan via Atlanta. Daar zou dat qua tijd heel erg krap zijn, maar ik heb geen idee hoe het in februari qua drukte is...
RuudB
Amerikakenner

Bericht door RuudB »

Ook getwijfeld om te boeken naar Las Vegas en Phoenix. Via Tix met kerst2011 nog EUR 25 korting en via skyscanner naar tix scheelt soms de EUR 20 boekingskosten. Uiteindelijk eergisteren toch maar Calgary en terug vanaf Vancouver geboekt. Rechtstreekse vluchten met KLM en ik ga maar een weekje dus dat maakte het verschil, en ook een goede prijs. Alleen niet zo'n temperatuur als in Vegas natuurlijk.
Afbeelding
BigAppleLover
Amerikafan

Royyy schreef:De vlucht op de heenweg heeft een overstap van 2 uur 11 minuten in Detroit. Is dit te doen (ivm Immigrations, TSA checkpoints, etc) in februari?
Of het in februari druk is weet ik niet, maar ik heb een keer eerder via Detroit gevlogen en dat is toen vlot (ruim binnen de 2u) verlopen, zeker aangezien de overstap destijds (en volgens mij nu ook met Delta/klm) gewoon in dezelfde terminal was. Ik denk dus dat 2:11u overstap gewoon goed te doen is als je niet met enorme vertraging aankomt.
BigAppleLover
Amerikafan

MattRob schreef:Wat een topdeal zeg :clap: ! En leuk om weer voor te bereiden natuurlijk :wink:
Grappig trouwens. Ik heb je blogs steeds met erg veel plezier gelezen (en blijf dat ook doen :wink: ) en net las ik nog even je "overwegingen" stuk op je blog van je Zuidwest US + Hawaii reis. Erg veel herkenning daar: het prettige van KLM, gebruik van Priceline/Hotwire voor een mooi hotel tegen een mooie prijs, het huren van een mooie SUV en ook wij verheugen ons op met name de Outback. Dairy Queen zal ik deze 9e reis ook eens van komen. Vreemd genoeg is dat er steeds niet van gekomen. Zal nu eens kijken of die Blizzard van je :lol: echt zo lekker is als jij steeds schrijft. Zou het net zo'n verslaving worden als elke dag een "emmertje" Starbucks pick-of-the-day koffie?

Om toch wat meer on topic te blijven :oops: . Je geeft in je blog ook aan dat Amsterdam mooier en groter is dan Brussel. Vreemd genoeg heb ik bij vertrek vanaf Schiphol steeds een heerlijk "yes....de vakantie begint nu echt"-gevoel, terwijl ik dat eigenlijk niet bij Brussel heb. Misschien dat het mede komt door de grote en het moderne van Schiphol??? Hebben anderen dat ook?
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer