Save time is niet nodig wanneer je EC lid bent, neem ik aan.
Niks.Naearea schreef:Er is eigenlijk een ding dat ik nog niet volledig begrijp:
No charge distance: Included
(26) Loss damage waiver full: Included
(26) Supplemental liability insurance: Included
(26) Consolidated facility chg 3.75/day: Included
Concession recovery fee 10 pct: Included
Clark county tax 2 pct: Included
(26) Vehicle license fee 1.90/day: Included
Sales tax (8.10%): Included
Nv gov surchg (10.0%) $13.16: Included
Guaranteed Base Rate: Included
Unlimited Miles: Included
Sub total.....................................................$304.12
Coverages:
Loss Damage Waiver Full $0.00
Supplemental Liability Insurance $0.00
Total Estimate................................................$304.12
Er staat overal netjes bij wat inclusief is, dus ook LDW en SLI.
Maar dan staat er nog een apart rubriekje, coverages met LDW en SLI $0.00. Wat staat dat daar te doen? Of wat betekent dat juist?
Dat klopt RNARNA schreef: Save time is niet nodig wanneer je EC lid bent, neem ik aan.
Het klopt dus, geen zorgen.You do have the loss damage waiver full and the SLI, which covers any damage to the vehicle, at no additional charge.
Wat mij betreft is mijn National-boeking een zogenaamde B&B boeking: Boeken & Bek houden!
Misschien kan de topicstarter de titel aanpassen met "afgelopen"?droomreis schreef:Hallo,
Welk land duiden jullie aan om te boeken. Als ik Belgie invul dan zijn er geen wagens beschikbaar.
Grts
wel van floridaforum ,dot komt van floridaforum:flex123 schreef:pumi1000 schreef:Is Bert Brouwer ook hier lid van het forum? Ben benieuwd wat hij te horen krijgt. Feit blijft wel dat iedereen ergens anders aan de balie staat en dan is het maar afwachten of je problemen krijgt (omdat je daar dan moet betalen).
Shopping_frieda
Re: Auto huren 2013
Hier ff een stand van vandaag. We kregen eerst een rekening van 268$ waar ik natuurlijk niet met akkoord ging. Het probleem was dat ze niet konden lezen wat ik geboekt had en vroegen of ik een Engelse versie had. Het was 10,99$ per dag voor een extra bestuurden wat een totaal was van 131$ , dus het was een 150$ extra dat er ongeveer bij kwam. Na wat rond bellen hebben ze een korting gegeven en moest ik nog 186$ betalen wat 56$ is buiten de extra bestuurder. Nu zei ik dat het niet klopte en ze gaan mij morgen mailen omdat de verantwoordelijke er niet meer was. Ik heb zijn nummer gekregen en ga hem morgen zelf bellen. We hebben wel een mooie mustang cabrio gekregen en zelfs voor die prijs vind ik het een koopje. Morgen zal ik meer weten en breng ik verslag uit.
Re: Auto huren 2013
Ik heb de boeking ook bij national gedaan omdat dat via expedia nog niet van mijn visa was. Ben heel benieuwd hoe het morgen ga verlopen.