Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

National en alamo car Sale of foutje??

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: National en alamo car Sale of foutje??

Bericht door RNA »

Ook ik heb nog even contact met National gehad en ze hebben mijn reservering inclusief prijs bevestigd, lijkt me niets aan de hand dus. Nog even wachten tot de eerste personen hun auto daadwerkelijk ophalen, maar ik ga er vanuit dat bestaande boekingen gewoon doorgaan. :thumbup:

Save time is niet nodig wanneer je EC lid bent, neem ik aan.
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Lanka 3
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Lanka 3 »

Ook ik heb een reserveringsbevestiging van National ontvangen. Nadat ik had geboekt bij Expedia heb ik hierom verzocht en prompt ontvangen.
Ik ga ervan uit dat alles nu in orde is en ik mijn zeer voordelig geboekte SUV kan ophalen.
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

Naearea schreef:Er is eigenlijk een ding dat ik nog niet volledig begrijp:

No charge distance: Included
(26) Loss damage waiver full: Included
(26) Supplemental liability insurance: Included
(26) Consolidated facility chg 3.75/day: Included
Concession recovery fee 10 pct: Included
Clark county tax 2 pct: Included
(26) Vehicle license fee 1.90/day: Included
Sales tax (8.10%): Included
Nv gov surchg (10.0%) $13.16: Included
Guaranteed Base Rate: Included
Unlimited Miles: Included
Sub total.....................................................$304.12
Coverages:
Loss Damage Waiver Full $0.00
Supplemental Liability Insurance $0.00
Total Estimate................................................$304.12

Er staat overal netjes bij wat inclusief is, dus ook LDW en SLI.
Maar dan staat er nog een apart rubriekje, coverages met LDW en SLI $0.00. Wat staat dat daar te doen? Of wat betekent dat juist?
Niks.

Ik heb via de Emerald Club een gewone boeking gemaakt als proef. Dus gewoon aangegeven dat ik uit Nederland kom en met het tarief van Flying blue. Ik kreeg precies hetzelfde. Dus LDW en SLI op $0.00. Natuurlijk wel totale andere prijzen en niet de melding dat ze uitverkocht waren :wink:
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

RNA schreef: Save time is niet nodig wanneer je EC lid bent, neem ik aan.
Dat klopt RNA
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Bij mij staat ook 0$ bij de verzekeringen, in de bevestiging van National gaven ze aan dat de verzekeringen inclusief zijn :
You do have the loss damage waiver full and the SLI, which covers any damage to the vehicle, at no additional charge.
Het klopt dus, geen zorgen.
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

Mooie afsluiter
van iemand op het Florida Forum
Wat mij betreft is mijn National-boeking een zogenaamde B&B boeking: Boeken & Bek houden!
:thumbup: :mrgreen:
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

Kan ik mijn usareisen.de boeking nu annuleren of voor de zekerheid toch maar even aanhouden?
Ivo Ruigt
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Ivo Ruigt »

Ik houd hem fijn nog even aan.
Annuleren kan ik 24 uur vooraf. Eerst eens even afwachten wat de ervaringen zijn als de eerste mensen hun auto gaan afhalen. Ik heb nog effe, we gaan pas 10 augustus.
Verslag rondreis 2013 en 2014 Zuidwesten USA http://ivosittard.wordpress.com
droomreis
Amerika-newbie

Bericht door droomreis »

Hallo,

Welk land duiden jullie aan om te boeken. Als ik Belgie invul dan zijn er geen wagens beschikbaar.

Grts
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

droomreis schreef:Hallo,

Welk land duiden jullie aan om te boeken. Als ik Belgie invul dan zijn er geen wagens beschikbaar.

Grts
Misschien kan de topicstarter de titel aanpassen met "afgelopen"?
eddepet71
Amerikakenner

WRAP UP Re: National en alamo car Sale of foutje??

Bericht door eddepet71 »

Voor de nieuwe lezers een kleine wrap up (want door de slow chat is het er niet duidelijker op geworden):

Via Expedia.nl, http://www.nationalcar.com (land NL) en http://www.alamo.com (land BE) kon je HEEL goedkoop een auto boeken:
-vooralsnog lijkt het erop dat het om een actie ging en niet om een fout. Meerdere medelezers (waaronder ikzelf) hebben bevestiging vanuit National gekregen dat het tarief juist is.
-Boekingen via Expedia moesten direkt worden afgerekend. Boekingen bij Alamo en National vereisten alleen een email adres. Betaling vindt plaats bij ophalen van de auto.
-Voor een tweede bestuurder moet 10 dollar per dag extra worden betaald, behalve in een aantal staten waaronder in ieder geval Nevada en Californië.
-Je kan lid worden van de Emerald club of de Alamo insider club. Voordeel is dat de tweede bestuurder dan wel gratis is.
-Lid worden van de Emerald club/ Alamo insider club is gratis maar kan alleen off line (via een formulier dat je in een andere thread kunt terugvinden) of bij het ophalen van de auto.
-Het schijnt dat je je nieuwe Emerald club/ Alamo insider club nummer niet achteraf nog aan de reservering kan toevoegen. Bij het afhalen van de auto laat je dus je nieuwe nummer zien en hoef je niet te betalen voor de 2e bestuurder.

Stuur me even een pm als er onjuistheden hierboven staan of als ik nog wat moet toevoegen.
kevertje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door kevertje »

Ik weet alleen niet of ik nu goed zit met verzekeringen.

National zegt :

I will be happy to assist you with this. The coverage's that are included wit this rental are Collision Damage Waiver which covers the loss of the rental car. And Supplemental Liability Insurance that covers other people’s property & medical for other parties.

Sincerely,
Jim
National
Customer Service

Een andere mail trouwens :

Thank you for contacting us at National Car Rental.

Our records indicate that Reservation # is open and scheduled for pick up Saturday, July 13, 2013 in Key West, Florida.

We appreciate your business and please let us know if you have any other questions or concerns.

Sincerely,
Annett
sep
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door sep »

@bushmaster: ik kreeg ook een paar keer de melding van ' completely sold out' , in rode letters. Gewoon een paar keer opnieuw geprobeerd en toen lukte het wel. Via National.com.

Nog wel even dit: je weet natuurlijk pas echt 100% zeker of het gelukt is als je je laatste creditcard afschrijving binnen hebt na afloop van de huurperiode......

Saskia
Elstars
Amerika-ontdekker

Bericht door Elstars »

flex123 schreef:
pumi1000 schreef:Is Bert Brouwer ook hier lid van het forum? Ben benieuwd wat hij te horen krijgt. Feit blijft wel dat iedereen ergens anders aan de balie staat en dan is het maar afwachten of je problemen krijgt (omdat je daar dan moet betalen).
wel van floridaforum ,dot komt van floridaforum:

Ja, we zijn ook lid van het AA forum. Inmiddels bevestiging gehad en daar zijn we blij mee.
Meggy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door Meggy »

Zooo jammer, kijk ik hier even niet, meteen een gouden aanbieding gemist :shock:
Hopen dat er voor september nog zo'n 'foutje' voorbij komt, maar dat zal wel niet :lol:
2008 rondje Florida 2011 rondje Zuidwest 2013 roadtrip Chicago - San Francisco
2014 NY 2015 NY & rondje Las Vegas 2016 roadtrip Washington - Miami & trip New York 2017 New York & Colorado 2019 NY & NW

TheStates.nl
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

Vandaag ook berichtje terug gehad van National:

Dear..,

Thank you for contacting National Car Rental

Your National reservation in San Francisco is certainly confirmed

Dit is wel kat-in-et-bakkie toch?
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

De eerste auto is ophaald door iemand op het Florida Forum:
Shopping_frieda

Re: Auto huren 2013

Hier ff een stand van vandaag. We kregen eerst een rekening van 268$ waar ik natuurlijk niet met akkoord ging. Het probleem was dat ze niet konden lezen wat ik geboekt had en vroegen of ik een Engelse versie had. Het was 10,99$ per dag voor een extra bestuurden wat een totaal was van 131$ , dus het was een 150$ extra dat er ongeveer bij kwam. Na wat rond bellen hebben ze een korting gegeven en moest ik nog 186$ betalen wat 56$ is buiten de extra bestuurder. Nu zei ik dat het niet klopte en ze gaan mij morgen mailen omdat de verantwoordelijke er niet meer was. Ik heb zijn nummer gekregen en ga hem morgen zelf bellen. We hebben wel een mooie mustang cabrio gekregen en zelfs voor die prijs vind ik het een koopje. Morgen zal ik meer weten en breng ik verslag uit.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
eddepet71
Amerikakenner

Bericht door eddepet71 »

Onduidelijk verhaal als je niet weet wat/waar deze persoon precies geboekt had. Als ik het goed begrijp moeten ze voor een extra bestuurder betalen... Hadden ze met het aanvragen van een emerald club pasje kunnen voorkomen.

Ik heb mijn lidmaatschap overigens maandagochtend via email aangevraagd en woensdsgmiddsg het nummer via de mail ontvangen. Pasje volgt binnen 4 weken staat erbij.
Laatst gewijzigd door eddepet71 op 30 mei 2013, 07:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

Heb even gezocht op de berichten volgens mij geboekt bij National.
Re: Auto huren 2013

Ik heb de boeking ook bij national gedaan omdat dat via expedia nog niet van mijn visa was. Ben heel benieuwd hoe het morgen ga verlopen.
eddepet71
Amerikakenner

Bericht door eddepet71 »

Ik heb gewoon een engelse bevestiging van mijn National boeking in de mail ontvangen. Lijkt me eerder dat ze met een expedia voucher probeerden te huren.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer