Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
SusVanGestel
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen

Bericht door SusVanGestel »

Net geboekt: Brussel - Los Angeles en Los Angeles - Brussel van 03/06/2016 tot 25/06/2015 voor 2 personen voor 1064 €.
Via vliegtickets.be. Wel ingevuld van Amsterdam - Los Angeles en aangeduid van alternatieve luchthaven.
Jann
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Jann »

@ Reny...

Dag Reny,
proficiat met heet boeken van je mooie vlucht.
Wij kijken ook al een tijdje op momondo en zien af en toe ook mooie deals voorbij komen voor vluchten naar Dallas.
Meestal sturen ze je dan door naar een of andere boekingssite zoals Kiss&Fly of Flugladen.de of Skytours...
Ging het boeken met Flugladen vlot is mijn vraag nu. Ik ken het niet vandaar mijn vraag.
Ken je ook Skytours, en zijn die betrouwbaar ?

groeten van Jann
reis 2018 + roadbooks vorige reizen
noordwest 2009 - zuidwest 2010 - Canada 2011 - zuidwest 2012 - oost USA 2013 - Florida 2014 - zuid USA 2015 - Texas 2016 - Californië 2017 - Vancouver Island 2018
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

Jann schreef:@ Reny... Meestal sturen ze je dan door naar een of andere boekingssite zoals Kiss&Fly of Flugladen.de of Skytours...
Ging het boeken met Flugladen vlot is mijn vraag nu.
Ken je ook Skytours, en zijn die betrouwbaar ? groeten van Jann
Hallo Jann,

fluitje van een cent!!A ls je jouw vlucht kiest wordt je gelijk doorgeleid naar de betreffende verkoper, in ons geval naar Flugladen.de.
Ik heb ervoor gekozen om met ideal te betalen, daar waren geen kosten aan verbonden.
Betalen via creditcard kost geloof ik iets van € 29,95, vond ik zonde van de kosten :).
Ik heb gelijk daarna via de United website stoelen gereserveerd, ging écht heel makkelijk!

Skytours ken ik helaas niet. Misschien dat iemand anders op dit forum daar al bij geboekt heeft?

Succes met uizoeken en boeken!

Groet,
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
sunnyrojo
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door sunnyrojo »

Tip: voor de zuiderlingen (met laatste vakantieperiode in de zomer) onder ons die naar Florida willen: gezocht op skyscanner Brussel-Miami 430 euro,
misschien (te) krappe overstaptijden?? 12 augustus - 2 september
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
DireStraits
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door DireStraits »

Reny schreef:
Jann schreef:@ Reny... Meestal sturen ze je dan door naar een of andere boekingssite zoals Kiss&Fly of Flugladen.de of Skytours...
Ging het boeken met Flugladen vlot is mijn vraag nu.
Ken je ook Skytours, en zijn die betrouwbaar ? groeten van Jann
Hallo Jann,

fluitje van een cent!!A ls je jouw vlucht kiest wordt je gelijk doorgeleid naar de betreffende verkoper, in ons geval naar Flugladen.de.
Ik heb ervoor gekozen om met ideal te betalen, daar waren geen kosten aan verbonden.
Betalen via creditcard kost geloof ik iets van € 29,95, vond ik zonde van de kosten :).
Ik heb gelijk daarna via de United website stoelen gereserveerd, ging écht heel makkelijk!

Skytours ken ik helaas niet. Misschien dat iemand anders op dit forum daar al bij geboekt heeft?

Succes met uizoeken en boeken!

Groet,
Reny
Kun je nu al stoelen reserveren bij United, Reny? Ik dacht dat die mogelijkheid er enkel 24u voor vertrek was...
Reny
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Reny »

Wij hebben al vaker met United gevlogen dus hebben een account daar.
Ik heb ingelogd met het reserveringsnummer van Flugladen.de (op de United site) en de stoelen gereserveerd. Was geen enkel probleem!

Ik heb het net nog even geprobeerd met alleen het nummer dat op het E-ticket van Flugladen staat (dus niet ingelogd met onze United gegevens) en ook daarmee kan ik gewoon inloggen op de United website en de stoelen reserveren.

Ik zou zeggen, ga ervoor !

Gr.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jann
Amerikafan

Bericht door Jann »

Dag Reny,

bedankt voor je info !
Ook wij hebben net geboekt voor onze 11de VS-reis ! Via Flugladen.de ook, idd lekker gemakkelijk die site.
1 juli : Dusseldorf - Atlanta / Atlanta - Dallas
16 juli : Dallas - Atlanta / Atlanta - Dusseldorf prijs : € 740 p.p.
Er waren nog iets goedkopere tickets maar we kozen voor deze omdat de vluchttijden (en overstaptijden) veel beter waren.
Nu ook mooi aan het plannen gaan.
Bedankt voor de info.

Grtjs
Jann
noordwest 2009 - zuidwest 2010 - Canada 2011 - zuidwest 2012 - oost USA 2013 - Florida 2014 - zuid USA 2015 - Texas 2016 - Californië 2017 - Vancouver Island 2018
Jann
Amerikafan

Bericht door Jann »

oeps...

vergat ook nog te zeggen : direct ook alle stoelen voor de 4 vluchten vastgelegd op de site van Delta-Airlines.
Met boekingsnummer op de site van de luchtvaartmaatschappij gaan en je kan idd alles mooi kiezen.

Jann
Reny
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Reny »

Jann schreef: Er waren nog iets goedkopere tickets maar we kozen voor deze omdat de vluchttijden (en overstaptijden) veel beter waren.
Bedankt voor de info.Jann
Super en goed idee om ook naar de overstaptijden te kijken!
Graag gedaan en veel plezier met de verdere voorbereidingen.
Ik mag ook gaan beginnen :)

Groetjes,
Reny
Onze verslagen:
DireStraits
Amerika-ontdekker

Bedankt Reny, ik heb nu ook de stoelen voor onze vluchten kunnen kiezen. Hoop dat dit ook allemaal zo blijft staan als we eenmaal inchecken maar dat zal wel :wink:
Hillie_7
Amerika-ontdekker

Bericht door Hillie_7 »

Hallo allemaal,

voor het mij het eerste berichtje wat ik plaats op dit forum.
Mijn vriend en ik gaan in september 2016 onze eerste grote reis naar Amerika maken.
In januari 2014 zijn we al eens naar New York geweest en dat was voor ons een geweldige reis. Vandaar dat we graag terug willen.
Ik heb vrijdag pas akkoord gekregen voor mijn vakantie, vandaar dat we nu pas kunnen boeken.

Even ter informatie:
- We hebben vakantie van 3 september tot en met 2 oktober 2016.
- We willen graag de westkust bekijken.
- Reisduur: +- 24 dagen (mogen er ook meer zijn)

Ergens in deze periode zullen we moeten vliegen maar ik zie door de spreekwoordelijke bomen het bos niet meer.
Zo veel aanbieders, luchtvaartmaatschappij'en en 'aanbiedingen'.
Mogelijk dat jullie ons kunnen helpen.

Mijn twijfels:
- Welke vliegtuigmaatschappij adviseren jullie ons als leken?
Wensen die we hebben; veilig ;), inclusief tv schermpje, luchthaven maakt ons niet veel uit.
- Kunnen we het beste op LA vliegen of SF?

Alvast heel hartelijk bedankt.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Je kan op verschillende websites zoals Kayak, Skyscanner, Momondo zoeken op flexidble data of de hele maand om een idee te krijgen welke dagen goedkoopst zijn. Je kan ook testen met verschillende bestemming luchthavens zoals LAX, SFO, LAS, PHX of vertrek vanuit AMS, BRU of DUS.

Vanuit Amsterdam:
Met Turkish Airlines, wat op zich een goede maatschappij is, zijn er leuke deals (520€) maar dan vlieg je met overstap in Istanbul en dan naar de V.S. Via Aeroflot kan ook, maar dat is een Russische maatschappij en zou ik niet doen.
Met United en 1 overstap in Chicago zie ik prijzen van 778€ wat niet slecht is, maar zeker geen koopje.
https://www.kayak.com/flights/AMS,nearb ... 9-flexible

Volgens Skyscanner kan het ook met British Airways voor 617€ bij vertrek op 3/9 en terug 25/9 (even in de filters turkish en aeroflot uitvinken)
http://www.skyscanner.nl/transport/vluc ... =5#results

Vanuit Dusseldorf:
Weer even turkish uitvinken en ook het QDG treinstation van Dusseldorf uitvinken.
Leuke prijs met SWISS voor 626€. Of air France/Delta aan 628€ p.p. Je kan links in de lijst kijken en per maatschappij eens prijs zien (only).
https://www.kayak.com/flights/DUS,nearb ... 9-flexible

Combinatie DUS - LAX lijkt het goedkoopst maar zeker de oefening doen met andere luchthavens ook.

Dus even zoeken!
Goede maatschappijen met tv schermpjes zijn:
KLM, Delta, United, British Aiways, American Airlines, Lufthansa, Swiss, Air France, Iceland Air, US Airways, en nog meer
Als het kan ook eens een bepaalde vlucht die je denkt te boeken eens bij de maatschappij rechtstreeks prijs check op hun website.
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Is het veel duurder om bijvoorbeeld op San Fransisco te landen en vanaf Las Vegas terug te vliegen?
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Hillie_7
Amerika-ontdekker

Bericht door Hillie_7 »

Dank je wel Stan!
We hopen deze week te boeken :)

Een vriendin van ons is werkzaam bij een reisbureau.
Zij gaat voor ons een offerte opmaken inclusief autoverhuur. Mogelijk dat zij een leuke aanbieding voor ons kan vinden!

Bedankt iig! :thumbup:
Gast

Bericht door Gast »

Prijzen zijn ook afhankelijk van de dag van de week dat je zoekt en vliegt.
Laatst gewijzigd door Gast op 07 dec 2015, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

SuzieQ schreef:Is het veel duurder om bijvoorbeeld op San Fransisco te landen en vanaf Las Vegas terug te vliegen?
Soms wel, soms niet.
DireStraits
Amerika-ontdekker

Kijk ook eens naar Las Vegas, Phoenix of Salt Lake. Kan zo maar een paar honderd euro per dag verschil maken. Voor ons was SLC volgend jaar veruit het goedkoopste. Veel opties en goed zoeken loont dus zeker!
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Inderdaad. In tegenstelling tot direstraits was bij mij bv SLC steeds veruit het duurst.
Overigens in het zuidwesten heb ik steeds dat alles vanaf of naar Phoenix weer duurder is en Las Vegas samen met LA vaak het goedkoopst.
Let ook op dat, afhankelijk van wat je wilt doen, het niet altijd het handigst is om naar/van SF te vliegen. Als je bv en de kustroute en Yosemite en de tioga pass wilt, maar geen rondje is het vaak al wat lastiger.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

En ik vlieg dan weer volgende zomer (net voor hoogseizoen) voor 420€ p.p. naar Phoenix :lol: Doe maar beter lol.
Q-BiC
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Q-BiC »

Kijk misschien ook eens op https://www.google.be/flights/
Ik gebruik de laatste jaren eigenlijk enkel maar deze. Lekker snel en heel overzichtelijk. (In error fares/hacker fares ben ik niet geïnteresseerd; teveel gedoe.)

Qua maatschappij kan ik IcelandAir wel aanbevelen, hebben iets meer beenruimte, vorige keer kregen we een tablet om films op te kijken (toch op het traject BRU-KEF), je kan gratis je seats selecteren, je kan 2 koffers inchecken, de overstap is gestroomlijnd, je hoeft je bagage niet op te halen en terug af te leveren zoals dat zou gebeuren bij een overstap in de VS en ze hebben leuke vluchturen en -duren aangezien Keflavik knal onder de kortste vluchtroute naar de westkust ligt.

Helaas vliegen ze niet op LAX :P Wel op Denver, dus je zou evt daar je route kunnen starten/beëindigen.
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer