Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur via www.usareisen.de
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: usareisen.de
Dat betekent het inderdaad Marjolein.
ok, bedankt! Ik twijfelde namelijk wel een beetje!
- Q-BiC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Ik vraag me nog altijd af hoevéél extra underage bestuurders daarin zitten. Usareisen zelf zegt "fee includes all underage drivers", maar ik kan het nog altijd moeilijk geloven. We zijn met 4.
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
Ja ik heb hetzelfde. Ik snap dat de hoofdbestuurder inderdaad onder de 25 mag zijn, maar mag de extra bestuurde dan ook onder de 25 zijn voor hetzelfde bedrag?
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Waarom niet gewoon even bellen met USAreisen? Ik heb ze vanmiddag aan de telefoon gehad en werd uiterst vriendelijk en rustig geholpen. Ik zou dan ook bevestiging zwart-op-wit vragen.
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Volgens mij laat de informatie niets aan duidelijkheid te wensen over, maar als je persé nog extra bevestiging wilt zou je nog even kunnen bellen of mailen.Q-BiC schreef:Ik vraag me nog altijd af hoevéél extra underage bestuurders daarin zitten. Usareisen zelf zegt "fee includes all underage drivers", maar ik kan het nog altijd moeilijk geloven. We zijn met 4.
- José
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Dat heb ik mij nou ook al afgevraagd..
Afgelopen jaar, toen we bij Holliday Cars hadden geboekt, moest mijn vriend (23) $ 25,- per dag extra betalen als underage toeslag.
Als ik (22) ook wilde rijden, moest ik ook dat bedrag betalen...
Er staat op de website:
Gebühr für alle zusätzlichen Fahrer; Toeslag voor alle toegevoegde bestuurders
Of deze 25+ moeten zijn, staat er niet bij.
Afgelopen jaar, toen we bij Holliday Cars hadden geboekt, moest mijn vriend (23) $ 25,- per dag extra betalen als underage toeslag.
Als ik (22) ook wilde rijden, moest ik ook dat bedrag betalen...
Er staat op de website:
Gebühr für alle zusätzlichen Fahrer; Toeslag voor alle toegevoegde bestuurders
Of deze 25+ moeten zijn, staat er niet bij.
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Re: Autohuur via www.usareisen.de
Hmmm...6foot6 schreef:Eigen schuld , ik had nog zo gewaarschuwd

2005.... again in 2007!!!... again in 2009!!!
reisverslag zuidwesten 2005
reisverslag zuidwesten en New York 2007
reisverslag 2009
http://www.asmas.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
reisverslag zuidwesten 2005
reisverslag zuidwesten en New York 2007
reisverslag 2009
http://www.asmas.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ja dat is inderdaad de 'normale' toeslag bij een Niet-Underage pakket. Wij gaan met 2 man. 1 van 25 en ik ben tegen die tijd 23 en wij boeken bij USA reisen het U25 pakket en dan hoeven we als t goed is niks meer te betalen. En volgens mij is het daar alleen bij Alamo. Maar of het met 2 man onder de 25 is weet ik niet 

http://usa2009.looydesign.nl <- verslag vanaf 27 juni 2009
Ik vraag mij af hoe ruim (groot) een midzise SUV is. Ik ben zelf 2 meter lang en wij zijn van plan een groot deel van de route 66 te rijden en willen daarbij comfortabel rijden. Is de midzise SUV bijvoorbeeld groter dan een 'normale' auto? Ik heb deze vraag ook al ergens anders gesteld maar nog weinig reacties op gehad. Wellicht past het beter in dit topic.
- Q-BiC
- Amerikakenner
- Contacteer:
Zoals ik al zei, ik heb al reactie gekregen van usareisen, maar ik kan het niet geloven.
Ik vroeg:
Kan haast niet. Telefoneren lukt moeilijk, aangezien ik zelf moet werken tijdens de kantooruren en zeker in het Engels moet geholpen worden. Op men 2e email heb ik al 2 dagen geen reactie gehad :s (Over het feit dat je bij Alamo in Salt Lake City geen SUV <25 huren, via usareisen.de zogezegd wel => risky)
Ik vroeg:
Zij zeiden:I am interested in your "Super-Inklusiv-PLUS-Preis U25" package with Alamo for West-USA this summer. Can you tell me how many drivers under 25 years of age
are included in the prices mentioned on your website?
On the general information page, I find that the following is included:
"Gebühr für alle zusätzlichen Fahrer", which means "fee for ALL additional drivers".
However, when I select the overview for Western States, I see this:
"Zuschlag für Fahrer/Zusatzfahrer im Alter von 19 - 24 Jahren: Inklusive
Zuschläge für Zusatzfahrer:Inklusive"
This means only 1 additional driver is included.
Can you let me know which one is correct?
Ook bijvoorbeeld 17 extra bestuurders onder 25?in the Super-Inklusiv-Plus Package U25 are all drivers under and over 25 years included.

USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
Blog // Photo Album
Blog // Photo Album
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Toch mag je erop vertrouwen dat het geldt voor alle bestuurders < 25 jaar. Je hebt het immers zwart op wit nu.
Wat betreft Salt Lake City, misschien heb je wel slapende honden wakker gemaakt en zijn ze e.e.a. aan het uitzoeken...
Roland
Edit: er lopen nu 2 topics over usareisen.de. Misschien een optie om ze samen te voegen of één van de twee (deze bijv.) te sluiten?
Wat betreft Salt Lake City, misschien heb je wel slapende honden wakker gemaakt en zijn ze e.e.a. aan het uitzoeken...

Roland
Edit: er lopen nu 2 topics over usareisen.de. Misschien een optie om ze samen te voegen of één van de twee (deze bijv.) te sluiten?
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het hangt van het type auto af hoe ruim ze zijn. In het algemeen zijn ze een stuk ruimer dan een 'gewone' auto.
Als je een auto toegewezen krijgt, ga dan goed na of je er lekker in zit. Mocht dat niet het geval zijn dan kun je altijd vragen om een grotere auto omdat je in de toegewezen auto niet lekker zit. Soms heb je ook geluk dat je je eigen auto mag uitzoeken (heb ik nog niet mogen meemaken). Je kunt dan verschillende proberen.
Roland
Als je een auto toegewezen krijgt, ga dan goed na of je er lekker in zit. Mocht dat niet het geval zijn dan kun je altijd vragen om een grotere auto omdat je in de toegewezen auto niet lekker zit. Soms heb je ook geluk dat je je eigen auto mag uitzoeken (heb ik nog niet mogen meemaken). Je kunt dan verschillende proberen.
Roland
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Maar het is toch duidelijk nu?
Alle rijders onder de 25 zijn verzekerd onder dat tarief.
Als je het nog niet gelooft als het zwart op wit staat, wat moeten ze dan doen voor jou om het te bewijzen?
Het tarief gaat gewoon per auto. Ook als er maar één bestuurder onder de 25 is, en de rest is ouder betaal je dat underage tarief.
Als ik samen met mijn zoon van 21 ga rijden betaal ik ook het underage tarief.
(17 mensen in één auto lijkt me wel wat veel trouwens
)
Marjon
Alle rijders onder de 25 zijn verzekerd onder dat tarief.
Als je het nog niet gelooft als het zwart op wit staat, wat moeten ze dan doen voor jou om het te bewijzen?
Het tarief gaat gewoon per auto. Ook als er maar één bestuurder onder de 25 is, en de rest is ouder betaal je dat underage tarief.
Als ik samen met mijn zoon van 21 ga rijden betaal ik ook het underage tarief.
(17 mensen in één auto lijkt me wel wat veel trouwens

Marjon
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bij je voucher zit een formulier waarop je de rijbewijsgegevens van alle 'drivers' kan invullen. Naast de hoofdcontractant kan je van nog vier mensen de gegevens invullen. Vijf zal dus het maximum per auto zijn.
- Q-BiC
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ok ik vertrouw jullie.Coyote schreef:Toch mag je erop vertrouwen dat het geldt voor alle bestuurders < 25 jaar. Je hebt het immers zwart op wit nu.
Wat betreft Salt Lake City, misschien heb je wel slapende honden wakker gemaakt en zijn ze e.e.a. aan het uitzoeken...![]()
Roland
Ik heb nu antwoord terug gekregen ivm het Salt Lake City probleem. Een Duitstalig antwoord op mijn Engelstalige mail, dus kan iemand dit hier eens interpreteren aub? babelfish.altavista.com doet me nog steeds twijfelen:
Mijn probleem
Het antwoord van usareisen.de:Just now, I finally received reply from Alamo on a question I had about their website. I noticed that on their website, if you select for instance San Francisco and a Standard SUV, you can select "primary underage driver". However, this selection is unavailable for a Standard SUV in Salt Lake City.
Alamo replied that "Unfortunately, young drivers are not permitted to drive the standard SUV. "
On usareisen.de, I can still choose Salt Lake City as the pickup location for a Standard SUV with the Super-Inklusiv-Plus Package U25.
Now I am afraid to sign up for this package, risking not being able to rent the car upon arrival in Salt Lake City after all...
Can you provide me more information?
Als ik het goed begrijp, kan ik via usareisen toch zorgeloos een standard SUV voor 4 personen onder de 25 jaar boeken, maar langs de andere kant stellen ze mij ook voor om bij een andere verhuurmaatschappij te huren...unserem Informationsstand nach ist es möglich den Standard SUV auch mit dem Super-Inklusiv-PLUS Paket U25 zu buchen.
Es kann sein, dass wir Ihnen etwas anderes anbieten können als Alamo, weil wir ja über den deutschen Reiseveranstalter Frosch Touristik GmbH buchen.

Blog // Photo Album
Blog // Photo Album
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee, ze schrijven dat ze je als iemand van onder de 25 jaar wel een SUV kunnen verhuren, maar dat die wellicht niet van Alamo is, maar van een andere maatschappij (Dollar, National o.i.d.). Zij boeken via Reiseveranstalter Frosch Touristik GmbH , die naam staat ook op je creditcardafschrift.
Met andere woorden: ze willen een SUV voor je regelen, maar garanderen dan niet dat je die bij Alamo kan halen, maar misschien bij een andere autoverhuurder.
Met andere woorden: ze willen een SUV voor je regelen, maar garanderen dan niet dat je die bij Alamo kan halen, maar misschien bij een andere autoverhuurder.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Mijn interpretatie is dat Frosch Touristik eigen afspraken heeft gemaakt met Alamo en binnen die afspraken de gewenste huur wel mogelijk is en rechtstreeks bij Alamo niet.
Ik geloof niet dat hier bedoeld wordt dat je bij een andere verhuurder terecht komt. Dat past ook niet in de manier waarop je bij usareisen.de reserveert; in het Alamogedeelte.
Just my 2 cents
Ik geloof niet dat hier bedoeld wordt dat je bij een andere verhuurder terecht komt. Dat past ook niet in de manier waarop je bij usareisen.de reserveert; in het Alamogedeelte.
Just my 2 cents

Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is mijn indruk ook.Old Faithful schreef:Mijn interpretatie is dat Frosch Touristik eigen afspraken heeft gemaakt met Alamo en binnen die afspraken de gewenste huur wel mogelijk is en rechtstreeks bij Alamo niet.
Zo worden er wel eens vaker speciale afspraken gemaakt. In 2007 heb ik via Hotelplan bij Hertz een auto gehuurd in San Francisco en ingeleverd in Seattle zonder dat ik te maken kreeg met drop off kosten. Was een speciale regel in de gids van Hotelplan. Ik heb toen ook gekeken rechtstreeks bij Hertz en daar werden wel drop off kosten tussen beide steden berekend.
En wat denk je van de goedkope 'Equinox' bij Alamo via usareisen.de. Deze aanbieding kom ik bij geen enkele andere tussenpersoon tegen.
Roland
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zo begrijp ik het ook.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves