Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
frouke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door frouke »

@Resetovic Dat is idd een pak goedkoper dan de mijne... :wink: Wat is jullie autotype en huurperiode als ik vragen mag...? Wij moeten het spijtig genoeg wel in de duurdere klasse gaan zoeken omdat we met 5 personen en redelijk wat bagage reizen en onze zoon is dan 21 en zou ook graag rijden af en toe.... (als blijkt dat het rijden van de zoon te duur is qua extra, gaan we dit sowieso laten, hoe jammer hij dit ook zal vinden).

Ps: ivm je tweede berichtje ga ik eens direct kijken! Goedkoper is goedkoper! :P dankjewel alvast!

Frouke
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

@frouke
www.nationalcar.de
5007125 (EMERALD CLUB MEMBERS)
Bijlagen
Screenshot (3).png
frouke
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door frouke »

@hinko Dit zijn prijzen als je lid bent bij Emerald Club en met een code dus? Scheelt wel gigantisch veel allemaal! Ik maak er direct werk van! :D :thumbup: Dankjewel alvast voor de reactie!

Frouke
Resetovic
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Resetovic »

@frouke

Ik zit op 1,430.91 dollar(zal alleen maar ongunstiger worden als de dollar hoger dan de euro wordt als je later betaald) en ik heb vrije keuze mogelijkheid van middel naar een suv, locatie is SFO en periode is 27 maart t/m 20 april, maar volgens mij is alles voor 2023 nog duur en tot dan hopen dat prijzen zakken.

Denk sowieso dat voor 5 personen in jullie periode een zo ruim mogelijke auto het prettigste zal zijn :)

Je kan de website ook op Engels(indien fijner) zetten links als je op de startpagina bent en zie dat prijs zelfs minder is met de code van @Hinko(deze code kwam niet meer naar voren in mijn geschiedenis).
frouke
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door frouke »

Ik ben alvast bezig om mezelf te registreren sé ;-) Kan ik opnieuw boeken terwijl ik die eerste boeking nog heb staan of moet deze eerst geannuleerd worden? Ps: ben gisteren alles in het Duits aan het reserveren geweest via Google Translate om er later achter te komen dat het ook in het Engels kon...
Een Minivan is sowieso een must want dit pastte de vorige reizen maar nét en de kinderen zijn er ook niet kleiner op geworden... :D
frouke
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door frouke »

Ik krijg telkens de melding dat mijn man zijn rijbewijs niet geldig is tijdens het registreren... Er moet een Expiration date worden doorgegeven, maar dit is met 'onbepaalde geldigheidsduur'... (is nog wel zo'n oude roze kaart en nog geen plastiek bankkaart modelletje...)
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

@frouke

1. Even je oude boeking annuleren en een nieuwe maken met je account
2. Wat gebeurt er als je bij je rijbewijs 31-12-999 invult?
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Contacteer:

Bericht door frouke »

@dejong89

1: Ik heb deze auto gereserveerd als gast en heb alvast een mail gestuurd om te annuleren. Hoop dat ze snel reageren zodat ik verder kan :wink:

2: Zal ik zo eens proberen. Zover geraak ik trouwens nooit want ik krijg na pagina 1 al een foutmelding. (wat moet ik in het vakje 'Driver License'

invullen want heb al vanalles geprobeerd maar blijf dezelfde foutmelding krijgen...
image.png
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

Je hoeft geen mail te sturen om te annuleren. Dit kan je zelf doen https://www.nationalcar.de/de/reservier ... ancel.html
Bij het vakje drivers lincence vul je het rijbewijsnummer in

Dus

Drivers Licence: 1234567890 ( bijvoorbeeld )
Last name: Achternaam
Issuing Country: Land van uitgifte (Nederland)

Als je Nederland invult dan valt het vakje issuing authority weg.
Contacteer:

Bericht door frouke »

@dejong89 Ik heb alle mogelijke nummers geprobeerd die op het oude papieren rijbewijs staan en heb mijn zoon zijn rijbewijs er ook even bijgehaald (is een plastieken versie) en niets schijnt te lukken... We zijn uit België maar dit zou toch geen verschil mogen maken hé lijkt mij...? :D :wink: Ik ga nog eens proberen uit te vissen wat ik fout doe want zó moeilijk kan het toch niet zijn zou ik denken? :lol:

Alvast dikke dikke merci voor de reacties! :thumbup:

Frouke
frouke
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door frouke »

Heb daarnet een supervlotte chatconversatie via Messenger gehad met national.com (reageren wel héééél snel moet ik zeggen!) :P :thumbup: Volgens hun ligt het aan het feit dat ik met een oud rijbewijs (papieren versie) uit 1998 probeer te registreren. Is het mogelijk om zonder registratie ook zo'n mooie prijzen te vinden? Of maar eens gaan horen voor een nieuw rijbewijs dan? De codes kunnen ook enkel ingezet worden als je geregistreerd bent neem ik aan, omdat ik gisteren niet de optie kreeg om een code in te geven...?

Frouke
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door pumi1000 »

@dejong89 en @frouke
Ik heb ook via nationalcar.de geboekt, maar dan als gast. Is er verschil om als gast te boeken en emerald lid? Ik moest alleen de SLP verzekering toevoegen LDW zat wel included. Een midsize SUV was 1590 dollar - 7 juli/27 juli IAD.

Ik zag ook uscarhire hierboven, dat gaf een lagere prijs, maar moet je die van te voren betalen? National kan boeken zonder creditcardgegevens en daar pas betalen.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

frouke schreef:
29 aug 2022, 11:56
en onze zoon is dan 21 en zou ook graag rijden af en toe.... (als blijkt dat het rijden van de zoon te duur is qua extra, gaan we dit sowieso laten, hoe jammer hij dit ook zal vinden).
Ga er maar vanuit dat het flink duurder wordt als je iemand van 21 jaar wilt laten rijden. Komt bij dat je je zoon de hoofdbestuurder moet maken zodat hoger tarief berekend wordt, vader en moeder kunnen dan als extra bestuurders opgegeven worden.

Ik zat even te kijken bij National voor 15 dagen (willekeurige periode/plaats) komt het al op USD 375,00 extra.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

pumi1000 schreef:
29 aug 2022, 18:13
Ik zag ook uscarhire hierboven, dat gaf een lagere prijs, maar moet je die van te voren betalen?
Ja, bij uscarhire betaal je vooraf. Het is gewoon een broker die zijn/haar centjes ook wil verdienen. :wink:

Roland

frouke
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door frouke »

pumi1000 schreef:
29 aug 2022, 18:13
Is er verschil om als gast te boeken en emerald lid?
Dit probeer ik ook uit te vissen sé. :wink: Volgens mij kan je die kortingscodes enkel ingeven als je member bent want ik heb als gast die optie nergens zien staan om een code in te geven... Ps: hoezo zo'n lage prijs als gast?? :shock: bij mij blijven er maar enkel héééle hoge bedragen voorbijkomen tijdens het zoeken... :? :lol: :wink: Ik ga mijn man asap naar het gemeentehuis sturen voor een nieuw rijbewijs en hopelijk lukt het mij dan ook? (en dan kom ik hier ook even stoefen met mijn gewéldig laaaaaage prijs!) :mrgreen: :lol: :wink:

Frouke
frouke
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door frouke »

@Coyote

Daar vrees ik inderdaad ook voor ja. Ik hou het mee in de gaten, moést het eindtotaal dan tóch een béééétje meevallen met jonge bestuurder dan hap ik toe maar anders zal hij jammer genoeg nog enkele jaartjes moeten wachten. Ik vond gisteren ook geen optie om hem mee in te geven als jonge bestuurder maar volgens jouw moet ik mijn zoon zijn gegevens invullen om te reserveren hé? Maar moet er bij afhaling dan ook geen creditkaart getoond worden op zijn naam of mag dit dan ook een creditkaart van mijn man zijn om te betalen? Mijn zoon heeft er namelijk nog geen cc

Dankjewel alvast,

Frouke
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

En of er een verschil is tussen boeken als gast of als lid

De emerald aisles! :mrgreen:
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door georgesken »

@frouke vul bij de vervaldatum van het rijbewijs gewoon een fictieve datum in uit de toekomst. Dan heb ik jaren terug ook gedaan. Geen enkel probleem mee gehad.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

frouke schreef:
29 aug 2022, 20:49
maar volgens jouw moet ik mijn zoon zijn gegevens invullen om te reserveren hé? Maar moet er bij afhaling dan ook geen creditkaart getoond worden op zijn naam of mag dit dan ook een creditkaart van mijn man zijn om te betalen? Mijn zoon heeft er namelijk nog geen cc
De hoofdbestuurder (jouw zoon, als je die wilt laten rijden) moet ook de creditcard op zijn naam hebben die gebruikt wordt voor de reservering.

Dus naast een (veel) hogere prijs, is dat ook een dingetje inderdaad. En niet te vergeten, een jonge bestuurder kan in de regel niet alle autoklassen huren. Ook dat moet je eerst uitzoeken (proefboeking doen waarbij je de leeftijd van de hoofdbestuurder op 21 jaar zet, zie je ook gelijk wat de prijs wordt).

Ik weet niet of het terplekke (tegen betaling) nog mogelijk is jouw zoon nog toe te voegen als extra bestuurder. Volgens mij is daar nog geen ervaring mee op het forum en ik vermoed dat het niet eens mogelijk is.

Roland

frouke
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door frouke »

@dejong89 Ben ik vét mee als ik er al niet geregistreerd geraak... :lol: :lol: :lol: :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer