Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickethulp dl 1(eerste hulp bij het boeken van vliegtickets)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

ndekker schreef:
gondelier schreef:Nou ik kan ook wel wat hulp gebruiken. Zie door de bomen het bos zo nu en dan niet meer.
Onze vlucht gegevens zijn:
31 juli van amsterdam (of iets anders als dat goedkoper is) naar San Fransisco.
22 Augustus van Los Angeles weer terug naar huis.
We zijn met 5 personen: kinderen zijn dan 12, 14 en 16 jaar.
ben benieuwd wat je gaat vinden.
Alvast bedankt voor alle moeite :!:
monique

AMS - SFO / LAX - AMS kan ik vinden met US airways voor $1229 pp, beiden vluchten met 1 stop, rechtstreeks kan met KLM voor $3400 pp.

ga je beiden keren via LAX dan kan dat voor $ 1089 pp, en het scheelt denk ik 2 tot 300 aan dropp off kosten voor je auto.
Je betaalt geen drop off kosten hier, LAX en SFO zijn beide California.

Als je goedkoop wil vliegen kun je beter op Phoenix vliegen en van hier uit een rondje rijden met daarin LAX en SFO.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

NDekker schreef:
rechtstreeks kan met KLM voor $3400 pp.
Waar haal je toch deze totaal verkeerde prijs vandaan?, gewoon op de KLM website te boeken voor € 990 pp. alles incl., heen non-stop met de KL 605 naar SFO en terug non-stop met de KL 602 vanaf LAX. Op deze manier wordt het eerder nog lastiger voor mensen om te boeken en een goede prijs te vinden.

Harry
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

rechtstreeks kan met KLM voor $3400 pp
Huh???? Wij vliegen in mei voor 2285,00 EURO Business Class naar SFO en terug vanaf Denver. Dit lijkt me een beetje overtrokken voor economy!!
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ndekker »

nieuwenoord schreef:
rechtstreeks kan met KLM voor $3400 pp
Huh???? Wij vliegen in mei voor 2285,00 EURO Business Class naar SFO en terug vanaf Denver. Dit lijkt me een beetje overtrokken voor economy!!
vond het ook erg duur, maar is wel wat ik tegen kwam. Maar voor 1200 zit je er ook :)

Business class vliegen is wel duur, maar vind je het waard als je zo veel meer voor een ticket betaald? Heb het zelf nog nooit ervaren op zon lange vlcuht. (wel is een keer in zuid-afrika, maar was gratis upgrade op een binnenlandse vlucht)
can't wait to travel again.....
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ja, wij vinden het zeker de moeite waard. Maar wij passen ook niet in zo'n economystoel. Maar buiten dat denk ik nog dat wij business class zouden vliegen, zolang ik niet op andere zaken hoef te beknibbelen is het gewoon een keus en voor ons is die keus snel gemaakt.
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ndekker »

nieuwenoord schreef:Ja, wij vinden het zeker de moeite waard. Maar wij passen ook niet in zo'n economystoel. Maar buiten dat denk ik nog dat wij business class zouden vliegen, zolang ik niet op andere zaken hoef te beknibbelen is het gewoon een keus en voor ons is die keus snel gemaakt.
Moet zeggen dat ik met mijn 1.96 en 110 kilo ook niet echt confortabel zit hoor :) Maar ja heb er gewoon het geld niet voor/voor over. Moet eerlijk zeggen dat ik bijna altijd wel redelijke tot goede plaatsen geregeld heb. Heb maar een keer op een vlucht naar Brazilie echt slecht gezeten, verders ging het altijd prima, maar denk dat als je business gewent bent je niet anders meer wilt....
gondelier
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door gondelier »

AMS - SFO / LAX - AMS kan ik vinden met US airways voor $1229 pp, beiden vluchten met 1 stop, rechtstreeks kan met KLM voor $3400 pp.

ga je beiden keren via LAX dan kan dat voor $ 1089 pp, en het scheelt denk ik 2 tot 300 aan dropp off kosten voor je auto.
Bedankt voor het zoeken, maar dat zijn wel hele hoge prijzen.
Ik heb ook een offerte van een reisbureau en die regelen de tickets voor iets meer dan € 900. Denk dat ik daar dan toch maar mee in zee ga. Ga eerst zelf van het weekend nog even zoeken.
gondelier
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Foutje, zie ineens dat je het over dollars hebt. Dan ontlopen de prijzen elkaar toch niet zo veel.
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ndekker »

gondelier schreef:Foutje, zie ineens dat je het over dollars hebt. Dan ontlopen de prijzen elkaar toch niet zo veel.
Ik zoek eigenlijk voor alles wat ik op internet doe in $. Ik probeer ook altijd in $ af te rekenen indien mogelijk, vaak is de huidige koers gunstiger als de koers waar een site mee werkt.
gondelier
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Hoe reken je dan af in dollars? heb je daar een speciale rekening voor voor nodig?
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Volgens mij gewoon met je creditcard. De koers is nu natuurlijk SUPERGUNSTIG!
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ndekker »

gondelier schreef:Hoe reken je dan af in dollars? heb je daar een speciale rekening voor voor nodig?
credit-card!
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

Ik ben zelf druk aan het zoeken voor mijn komende trip naar Michigan.
Ik ga van 27 december 2007 tot en met 20 januari 2008.
Vertrek vanuit Amsterdam.
Mijn uiteindelijke bestemming is Lansing, Michigan. Echter heb ik zelf gekozen voor Detroit, omdat Lansing vaak duurder is. Elk ander vliegveld in de lower peninsula van Michigan is dus prima. Met een huurauto rij ik zelf wel naar Lansing toe.
Grand Rapids, Flint enzovoort zijn geen probleem. Door heel Michigan ken ik genoeg mensen om de aankomst te overleven 8) .

Ik heb twee mogelijke deals gevonden tot op heden.
De allergoedkoopste is vliegen met united.
Dan betaal ik $593.10 . En in euro's is dat ongeveer 417 euro.

Maar aangezien ik zowel van Northwest als van Continental miles heb vlieg ik liever met een airliner van Skyteam.
Ik heb dus gekeken voor de goedkoopste vlucht van Continental.
Die komt dan op 578 euro.

Voor de volledigheid heb ik hieronder de ittinery's van beide vluchten geplaatst.

United Airlines == € 417,-

Code: Selecteer alles

Thu 27-Dec-07  
Amsterdam (AMS) to Chicago (ORD)
UA Flight: 909  
========== 
Chicago (ORD) to Detroit (DTW)
UA Flight: 156   
--------------------------------------------------------------------------------

Sun 20-Jan-08  
Detroit (DTW) to Chicago (ORD)
UA Flight: 153  
========== 
Chicago (ORD) to Amsterdam (AMS)
UA Flight: 908  
--------------------------------------------------------------------------------
Continental Airlines == € 578,-

Code: Selecteer alles

Thu 27-Dec-07  
Amsterdam (AMS) to Newark (EWR)
CO Flight: 71  
========== 
Newark (EWR) to Detroit (DTW)
CO Flight: 2985   

Sun 20-Jan-08  
Detroit (DTW) to Newark (EWR)
CO Flight: 3018  
========== 
Newark (EWR) to Amsterdam (AMS)
CO Flight: 70  
Ik houd mij aanbevolen voor betere deals en/of ideëen. Een vlucht direct naar lansing voor hetzelfde bedrag of een fractie meer mag natuurlijk ook altijd.
Dus mocht je nog wat extra tijd op handen hebben, bedankt voor het meedenken! :D
- Mike
D
Amerika-ontdekker

Bericht door D »

Hmm, ik kom zelf boven de 1000 euro uit met AF pp (AMS-LAX/LAX-AMS of AMS-SFO/SFO-AMS). Ik denk het niet, maar misschien kun iemand me helpen :). Vertrek vanaf 28juni en na 18 dagen weer terug (weet niet of je flexibel zoekt of niet)..

Wil graag met AF omdat we genoeg miles hebben voor een F/C-ticket..
Laatst gewijzigd door D op 29 sep 2007, 18:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

Even later vond ik een vlucht United/Lufthansa op vliegtarieven.nl voor slechts € 341,- (incl.: € 366,-) !!
Die heb ik maar direct geboekt, want veel lager zal het niet worden. En op een gegeven moment krijg je het voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten gezanik :oops: .
Ik ben hier erg content mee. Het lijkt mij sterk dat dit nog overtroffen kan worden.
- Mike
monster
Amerikakenner

Bericht door monster »

Michigan schreef:Even later vond ik een vlucht United/Lufthansa op vliegtarieven.nl voor slechts € 341,- (incl.: € 366,-) !!
Die heb ik maar direct geboekt, want veel lager zal het niet worden. En op een gegeven moment krijg je het voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten gezanik :oops: .
Ik ben hier erg content mee. Het lijkt mij sterk dat dit nog overtroffen kan worden.
Ik denk zeker dat je hiermee een leuke deal hebt! Super, zo'n tarief. Inderdaad, het zal niet snel lager worden, dus goed dat je geboekt hebt!
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ndekker »

monster schreef:
Michigan schreef:Even later vond ik een vlucht United/Lufthansa op vliegtarieven.nl voor slechts € 341,- (incl.: € 366,-) !!
Ik denk zeker dat je hiermee een leuke deal hebt! Super, zo'n tarief. Inderdaad, het zal niet snel lager worden, dus goed dat je geboekt hebt!
Dat is niet duur :)
PAtrick
Amerika-ontdekker

Bericht door PAtrick »

Ik zal het hier ook nog eens posten =)

Ik zou graag rond 10oktober 2007 vertrekken naar Newark Ohio (CMH) vanuit BRU (België, Zaventem) terugkomst 19 december 2007

de data mogen een beetje verschillen, zolang het maar goedkoop is :D

Alvast bedankt!!!!
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

omdat we het toch (nog) niet aandurven om met air berlin te boeken vanaf dusseldorf......
Graag tips
5 juli
tm 30 juli 2008
vanaf dusseldorf,keulen,brussel of amsterdam en in uiterste nood frankfurt ( we wonen in maastricht)
bestemming los angeles of san fransisco of phoenix of las vegas

we gaan een groot "rondje maken"met 2 volwassenen en 2 kinderen ( dan 14 en 11)

ik ben al bij 2 reisbureaus's geweest en ook zij schrkken van de huidige vluchtprijzen alhoewel via dusseldorf naar la met air berlin voor 2 een kleine 2900 euro is ......
boeken of toch wachten ???????
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

omdat we het toch (nog) niet aandurven om met air berlin te boeken vanaf dusseldorf......
Graag tips
5 juli
tm 30 juli 2008
vanaf dusseldorf,keulen,brussel of amsterdam en in uiterste nood frankfurt ( we wonen in maastricht)
bestemming los angeles of san fransisco of phoenix of las vegas

we gaan een groot "rondje maken"met 2 volwassenen en 2 kinderen ( dan 14 en 11)

ik ben al bij 2 reisbureaus's geweest en ook zij schrkken van de huidige vluchtprijzen alhoewel via dusseldorf naar la met air berlin voor 2 een kleine 2900 euro is ......
boeken of toch wachten ???????
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer