Maar als ik tickets boek zie ik alleen staan: 600 euro(300 euro ticket + 300 tax)
Wat een vreemde redenering. Natuurlijk krijg je, als je langer bij een bedrijf werkt, ook de meer interessante routes. Bovendien is dat personeel zeer ervaren en een langere vlucht heeft ook meer kans op iets (zieke patienten, mankement aan het vliegtuig, ik noem maar iets), dat mis gaat. Verschrikkelijk sexistisch vind ik bovenstaande opmerking. Alsof flight attendants allemaal mooie jonge blommen zouden moeten zijnusjunkie schreef:Dus hebben wij vaak de pech bij Amerikaanse vliegtuig maatschappijen dat het personeel ECHT al een paar jaartje in de lucht zit…..Jammer….
Het problem hier is dat die extra 300 tax pas op het laatste moment wordt vermeld, mogelijk is dat in Europa anders. Hier zie je dan een advertentie die een ticket aanbiedt voor $300 en pas als je zes lagen dieper graaft zie je dat er nog eens zo'n bedrag bijkomt aan taxes en kosten. Zeg dan meteen dat die ticket $600 kost, dan weet ik wat ik heb.DejaVu schreef:Bij de slager is het wel "mag het een onsje meer zijn?"
Maar als ik tickets boek zie ik alleen staan: 600 euro(300 euro ticket + 300 tax)
Maar wel om te kort haarPetra/VS schreef:Geen idee, hoe dat in Europa gaat, ik let er niet zo op, maar het lijkt me sterk, dat het personeel daar wordt ontslagen, als ze niet meer jeugdig genoeg zijn.
Yup, sinds een paar jaar moeten ze inclusief alles prijzen gevenLoek schreef:Het problem hier is dat die extra 300 tax pas op het laatste moment wordt vermeld, mogelijk is dat in Europa anders.DejaVu schreef:Bij de slager is het wel "mag het een onsje meer zijn?"
Petra/VS schreef:Wat een vreemde redenering. Natuurlijk krijg je, als je langer bij een bedrijf werkt, ook de meer interessante routes. Bovendien is dat personeel zeer ervaren en een langere vlucht heeft ook meer kans op iets (zieke patienten, mankement aan het vliegtuig, ik noem maar iets), dat mis gaat. Verschrikkelijk sexistisch vind ik bovenstaande opmerking. Alsof flight attendants allemaal mooie jonge blommen zouden moeten zijnusjunkie schreef:Dus hebben wij vaak de pech bij Amerikaanse vliegtuig maatschappijen dat het personeel ECHT al een paar jaartje in de lucht zit…..Jammer….. Geef mij maar een bekwame bemanning met veel ervaring. Ik ben echt blij, dat de Amerikaanse maatschappijen hun personeel niet om hun leeftijd afdanken. Geen idee, hoe dat in Europa gaat, ik let er niet zo op, maar het lijkt me sterk, dat het personeel daar wordt ontslagen, als ze niet meer jeugdig genoeg zijn.
Ik begrijp het probleem ook niet helemaal? Die persoon biedt jou een service aan, in dit geval de service aan boord van een vliegtuig. Wat maakt het dan uit hoe oud deze persoon is? Als hij of zij zijn/haar werk naar behoren uitvoert is er niets aan de hand lijkt mij?usjunkie schreef: Dus hebben wij vaak de pech bij Amerikaanse vliegtuig maatschappijen dat het personeel ECHT al een paar jaartje in de lucht zit…..Jammer….
Bij 120 moet je wel wat langer wachten op je drankje en by the way, er zijn ook stewardstosca schreef:Persoonlijk zal het mij een zorg zijn of de stewardess 20 of 120 is,
Waar baseer je dat op ? Dat gevoel heb ik namelijk nog nooit gehadusjunkie schreef: het valt mij op en als je naar de service gerichtheid in Amerika kijkt is die niet terug te vinden aan boord van hun vluchten…
Dat kan.. niets mis mee ik baseer dit op mijn eige ervaringen.. Het kan er mee te maken hebben dat ik zelf zes jaar in Amerika heb gewerkt en dat mijn verwachtingspatroon wat hoger is.. wie weet er word naar mijn mening gevraagd dus geef ik die..vencel schreef:Waar baseer je dat op ? Dat gevoel heb ik namelijk nog nooit gehadusjunkie schreef: het valt mij op en als je naar de service gerichtheid in Amerika kijkt is die niet terug te vinden aan boord van hun vluchten…