zon25 schreef:Dit is inderdaad niet de reactie die ik verwachte, ik snap m ook niet eerlijk gezegd.
6 en een half uur vertraging is niet leuk, voor ons niet en voor niemand niet.
Maar als er nu een officiele uitspraak van de rechter is die zegt dat je recht hebt op een vergoeding dan is het toch niet meer dan normaal dat je ook een poging doet om hier aanspraak op te maken??
Maar ik denk dat jij vanochtend met het verkeerde been uit bed bent gestapt of dat jij diegene bent die ons van KLM heeft gebeld om te zeggen dat we "dood konden vallen" met onze vragen.
6 en een half uur vertraging is inderdaad niet leuk, maar wat was nou precies de schade die je had behalve 6 en een half uur minder vakantiegenot ?
Als mensen ten onrechte een week in een cel worden gezet krijgen ze nog geen 600 euro aan schadevergoeding en jij (en alle anderen die vinden dat deze schadevergoeding terecht is) vindt dat je "recht" hebt op 600 euro.
Als je daadwerkelijk schade hebt dan hoor je deze vergoedt te krijgen en als het puur gaat om wat ongemak, dan niet.
Dat is mijn mening (en dat had ik ook netjes onder mijn reaktie gezet) en dat heeft niets met verkeerde benen uit bed gestapt of werken bij KLM of ander luchtvaarmaatschappijen te maken.
In mijn ogen gewoon gezond verstand.
Harry schreef:Nee hoor, zo reageert hij wel vaker, neem het niet persoonlijk.
Het was ook niet persoonlijk. Er was gevraagd of iemand hier iets over te melden had, en ik had dat wel
Als de vraagsteller alleen medelevende reakties wilde hebben had hij dat er wat explicieter bij moeten zetten