Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overstap in Detroit, ervaringen gevraagd.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Overstap in Detroit, ervaringen gevraagd.
Dat zou idd leuk zijn, alleen ik ga niet naar NY maar naar het zuidwesten: Phoenix. Maar toch bedankt! 

- mad25
- Amerika-ontdekker
- Partner van: Joyco
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Contacteer:
+1. Dit jaar op 1 september daar een overstap gehad en ging zooooo veel lekkerder dan de keer ervoor op Chicago. Uurtje of 2 is denk ik ook voldoende, als je inderdaad meer kunt kiezen zou ik dat, ivm het vermijden van stress, zeker aanraden.ryan schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat we Detroit wel een erg fijne luchthaven vinden!
-
- Amerikafan

Dankje! Ga me ook inschrijven voor je blog, ik ben al benieuwd!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ook wij gaan via Detroit. Hopen dat het mee valt dan!
Vorige keer in New York geloof ik twee uur in de rij gestaan voor de eerste poortjes. Waren net drie vliegtuigen geland, en wij zaten in de laatste. Vond ik niet leuk!
Gelukkig geen tussenstop, maar ik had zo'n zin om naar New York te gaan, dat ik flink van baalde van de twee uur vertraging.
We vliegen met delta. Mag je dan na het landen alleen aan de voorkant eruit? Of ook aan de achterkant? Anders toch maar even mijn stoel veranderen!
Vorige keer in New York geloof ik twee uur in de rij gestaan voor de eerste poortjes. Waren net drie vliegtuigen geland, en wij zaten in de laatste. Vond ik niet leuk!
Gelukkig geen tussenstop, maar ik had zo'n zin om naar New York te gaan, dat ik flink van baalde van de twee uur vertraging.
We vliegen met delta. Mag je dan na het landen alleen aan de voorkant eruit? Of ook aan de achterkant? Anders toch maar even mijn stoel veranderen!
-
- Amerikafan
Hoi Wendy,
Wij hebben geboekt via klm, maar 2 vluchten worden uitgevoerd door delta. Ik weet niets over de stoelen, wij hebben stoelen redelijk ver achterin. Ik hou er maar rekening mee dat we laat er uit mogen.
Jullie gaan naar vegas, las i in een andere post, leuk. Is je route al bekend, en mag je naar The Wave? Goede reis iig!
Wij hebben geboekt via klm, maar 2 vluchten worden uitgevoerd door delta. Ik weet niets over de stoelen, wij hebben stoelen redelijk ver achterin. Ik hou er maar rekening mee dat we laat er uit mogen.
Jullie gaan naar vegas, las i in een andere post, leuk. Is je route al bekend, en mag je naar The Wave? Goede reis iig!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ha Sabrina,
Bedankt voor je reactie. Ik heb voor de zekerheid mijn stoel maar een paar rijen naar voren verplaats. Ken mezelf, anders zit ik mezelf op te vreten wanneer ik ineens achteraan een hele lange rij voor de douane sta.
Yep wij gaan naar Vegas inderdaad. Ben afgelopen dagen een beetje aan het puzzelen geweest voor de route. Zal deze de komende dagen ook in dit geweldige forum plaatsen.
Of we naar de the wave mogen, horen we morgen. Wanneer we dat weten, kan ik kijken welke route het dus wordt.
Jullie hebben ook een erg leuke vakantie in het vooruitzicht zie ik! Ziet er goed uit wat jullie allemaal gaan doen.
Bedankt voor je reactie. Ik heb voor de zekerheid mijn stoel maar een paar rijen naar voren verplaats. Ken mezelf, anders zit ik mezelf op te vreten wanneer ik ineens achteraan een hele lange rij voor de douane sta.
Yep wij gaan naar Vegas inderdaad. Ben afgelopen dagen een beetje aan het puzzelen geweest voor de route. Zal deze de komende dagen ook in dit geweldige forum plaatsen.
Of we naar de the wave mogen, horen we morgen. Wanneer we dat weten, kan ik kijken welke route het dus wordt.
Jullie hebben ook een erg leuke vakantie in het vooruitzicht zie ik! Ziet er goed uit wat jullie allemaal gaan doen.
-
- Amerikafan
Spannend morgen! Hopelijk wat dat betreft een goed begin van het nieuwe jaar!
- Neede-Radicals
- Amerika-ontdekker
Heb ook nog een vraag over Detroit, of eigenlijk over het overstappen.
Wij komen s'avonds aan in Detroit en vliegen de volgende morgen naar Phoenix.
Hebben hotel geboekt bij het vliegveld. Wat gebeurt er met de koffers?
Kan ik ze na het ophalen meenemen naar het hotel of moeten ze meteen op de band voor connecting flights?
In principe heb ik ze niet nodig voor die hotelovernachting.
Wij komen s'avonds aan in Detroit en vliegen de volgende morgen naar Phoenix.
Hebben hotel geboekt bij het vliegveld. Wat gebeurt er met de koffers?
Kan ik ze na het ophalen meenemen naar het hotel of moeten ze meteen op de band voor connecting flights?
In principe heb ik ze niet nodig voor die hotelovernachting.
In dat geval dien je de koffers af te halen en zelf mee te nemen naar het hotel. En de volgende dag moet je de koffers weer inchecken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 3428 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 13 Reacties