Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen US Car Hire

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
chippie777
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Re: Ervaringen US Car Hire

Bericht door chippie777 »

Ik heb vorig jaar bij ze gehuurd. Prima ervaring. Reageren snel op mail en waren toen voor mij de goedkoopste. In de app vaak goedkoper maar door gebruik van de referral code 388 op de website kreeg ik daar dezelfde prijzen als in de app.
Zou er zo weer huren.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
Andante
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Andante »

Thx voor de snelle respons!
Dan ga ik straks men deposit is storten :D.

Hopelijk zijn er dit jaar op LAX in september voldoende ford mustangs, want verleden jaar konden we kiezen uit een mini-cooper cabrio en een ford mustang bij Alamo. Dus hebben we juist geluk gehad!
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Je hoeft je geen zorgen te maken over US Car Hire. Al enkele malen bij geboekt en ook dit jaar kwamen ze voor mij als goedkoopste uit de bus met een Standard SUV (goedkoper dan een Midsize SUV bij de andere brokers).

Vorig jaar via mail contact met ze gehad omdat ik geen voucher kreeg ondanks dat alles gelijk betaald had. Binnen 24 uur reactie én de voucher in de mail. Dit jaar ook mail contact gehad omdat er een storing op de site was. Wederom snelle reactie en excuses voor het niet kunnen boeken. Probleem was reeds bij de IT afdeling bekend en later op de dag kon je gewoon boeken. Kortom, een goede klantenservice die in mijn ogen die snel reageert. Ondanks de 'eenvoudig ogende website' doet het precies wat je wilt.

Oh ja, en die 388 code gebruik ik ook op de gewone website. :D

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Is silver basic de goede verzekering, we hebben geen navigatie oid nodig?
En waar in het boekingsproces kun je de code 388 invullen?
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

Ja
En waar in het boekingsproces kun je de code 388 invullen?
op de website bij "show more options" vinkje aanzetten
BigJesper
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door BigJesper »

Iemand anders ook problemen ervaren met het boeken via de website (Chrome/Edge) en de app? Ik geraak namelijk niet bij de boekingsbevestiging van stap 4. Enige wat tevoorschijn komt is de melding Invalid XML Cost.
Andante
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Andante »

Geen problemen in het boekingsproces gehad. Met mijn mail adres te veranderen merk ik wel dat men reservatie weg is.

Als ik het goed begrijp ben volledig omnium verzekerd bij het kiezen van de 'silver' optie.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

BigJesper schreef:
19 mar 2019, 16:29
Iemand anders ook problemen ervaren met het boeken via de website (Chrome/Edge) en de app? Ik geraak namelijk niet bij de boekingsbevestiging van stap 4. Enige wat tevoorschijn komt is de melding Invalid XML Cost.
Deze foutmelding had ik dus vorige maand ook op een zondag. Mailtje gestuurd en vlot reactie met excuses en dat men ermee bezig was. Op maandagavond werkte het boekingsproces weer normaal.

Roland

Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

ina schreef:
19 mar 2019, 14:01
Ja, is prima als jij de enige bestuurder bent.
Andante schreef:
19 mar 2019, 21:09
Als ik het goed begrijp ben volledig omnium verzekerd bij het kiezen van de 'silver' optie.
Omnium?? :think:

Voor jullie beide, hieronder de begrippen uitgelegd, staat op hoofdpagina van US Car Hire:
For each type of car, there is a Silver Basic Inclusive rate, a Silver Inclusive rate and a Gold Inclusive rate. Both US car hire rates include all necessary tax and fully comprehensive insurance (CDW, SLI, UMP) so you will not be pressurised by staff when you collect your hire car to take up optional extras. The Silver Basic Inclusive rate includes 1 driver, Silver Inclusive multiple drivers and Gold Inclusive rate includes 4 or more drivers and a tank of fuel. SLI insurance coverage is up to $1,000,000.
All Florida and other US hire cars have powered steering, air-conditioning and automatic transmission.
All our car hire rates are fully inclusive (excluding rentals for US and Canadian residents) so there are no extra taxes to pay when you pick up the car. The price you see here is all that you pay.
Roland

BigJesper
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door BigJesper »

Coyote schreef:
20 mar 2019, 09:29
BigJesper schreef:
19 mar 2019, 16:29
Deze foutmelding had ik dus vorige maand ook op een zondag. Mailtje gestuurd en vlot reactie met excuses en dat men ermee bezig was. Op maandagavond werkte het boekingsproces weer normaal.

Roland
Goed om te horen! Ik heb USCarHire zojuist even gemaild, omdat ik nog altijd met deze problemen zit. Hopelijk lossen zij het snel op, want deze prijs kom ik nergens anders tegen. :mrgreen:
Pistolpete
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Pistolpete »

Hoi,

Heeft iemand een kortingscode toevallig?

Pete
2013 Florida + Denver
2013 Michigan + Chicago
2014 Canada Zuid-Oost + VS Noord-Oost
2016 Route66 Chicago - St. Louis - vlucht - LV - LA
2017 Noord-West
2018 Midden-Noord
2019 Deep South + Glacier NP + Waterton
2020 Alaska of Zuid Oost (ging niet door)
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Kijk even enkele berichten terug...

Roland

Hendrik8
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Hendrik8 »

Beste forumleden,
Op deze site zie ik dat je een referrercode (388) kan invullen bij het huren van een auto bij USCarHire zodat e huurprijs goedkoper is ,maar is dit legaal? ik heb een account aangemaakt en ook de app gedownload op de phone en daar zijn de prijzen lager dan op de website dus indien mogelijk graag een antwoord hier op,US car is wel duidelijk met huren en zo te zien momenteel redelijk aantrekkelijk in deze tijd van onzekerheid om naar de USA te gaan
Alvast bedankt
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ja hoor, kun je gerust op de website gebruiken. Dat heb ik voorgaande keren zo gedaan en voor dit jaar (oktober) ook weer gedaan.

De app maakt (volgens mij) standaard gebruik van de referral code omdat je met de code op de website dezelfde prijzen krijgt als de app.

En mocht je het toch niet vertrouwen (zou niet weten waarom niet) dan boek je toch via de app? Die maakt er automatisch gebruik van. :wink:

Roland

Tjeerd1972
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Tjeerd1972 »

Wij zoeken een huurauto in Boston (bij voorkeur Airport) voor 16 dagen in juli/aug. en overwegen te boeken bij uscarhire.com.
Iemand (vrij) recente ervaringen met deze broker en zijn er nog zaken waar op te letten bij het boeken?
Neem aan dat de kortingscode 388 geen "addertjes" kent (verzekeringen etc)?
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

Nee, geen addertjes, alle benodigde verzekeringen zitten erbij als je aangeeft uit Nederland te komen. :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer