Dat klopt niet hoor. Het zal wat verschillen per vliegtuig, maar in een 747 heb je binnen de normale Economy meerdere plekken waar een bassinet zit. Volgens mij vaak direct achter de keuken, en volgens mij ook ergens aan de zijkant, waar wel een wand zit, maar geen nooduitgang.sharon-vb schreef:Uhm.... Dat zijn de enige. Bij de nooduitgang mogen namelijk geen mensen met een baby zitten.Pepito schreef:Maar geld dat ook voor de economy comfort bulkheads, en zo ja, waarom kon ik ze dan eerst wel reserveren?
Volgens mij kun je die bassinet plekken eigenlijk altijd wel gewoon kiezen, maar ik vermoed dat ze je gewoon verplaatsen als iemand om een bassinet vraagt. Dus het is altijd een onzekere keuze. Daarnaast heb ik weleens meegemaakt dat ze ons (met een baby van ruim 1) juist verplaatst hadden naar die stoelen, ondanks dat hij niet in een bassinet paste en wij juist bewust stoelen in een andere rij hadden gekozen (we waren dan ook niet blij, ik vind bulkhead echt een rotplaats), maar ik zou verwachten dat ze dat alleen doen als die stoelen vrij blijven. Maar zelfs daar ben ik niet zeker van!