Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Delta vlucht al 2x gewijzigd

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
hemmie
Amerika-expert

Re: Delta vlucht al 2x gewijzigd

Bericht door hemmie »

sharon-vb schreef:
Pepito schreef:Maar geld dat ook voor de economy comfort bulkheads, en zo ja, waarom kon ik ze dan eerst wel reserveren?
Uhm.... Dat zijn de enige. Bij de nooduitgang mogen namelijk geen mensen met een baby zitten.
Dat klopt niet hoor. Het zal wat verschillen per vliegtuig, maar in een 747 heb je binnen de normale Economy meerdere plekken waar een bassinet zit. Volgens mij vaak direct achter de keuken, en volgens mij ook ergens aan de zijkant, waar wel een wand zit, maar geen nooduitgang.
Volgens mij kun je die bassinet plekken eigenlijk altijd wel gewoon kiezen, maar ik vermoed dat ze je gewoon verplaatsen als iemand om een bassinet vraagt. Dus het is altijd een onzekere keuze. Daarnaast heb ik weleens meegemaakt dat ze ons (met een baby van ruim 1) juist verplaatst hadden naar die stoelen, ondanks dat hij niet in een bassinet paste en wij juist bewust stoelen in een andere rij hadden gekozen (we waren dan ook niet blij, ik vind bulkhead echt een rotplaats), maar ik zou verwachten dat ze dat alleen doen als die stoelen vrij blijven. Maar zelfs daar ben ik niet zeker van!
Terug in Texas!
Pepito
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Pepito »

Ja, mijn ervaring is ook dat ze ze op 2 of meer plaatsen hebben in Economy, maar dat was bij KLM, en juist in de Economy Comfort heb ik daar nog nooit een bedje zien hangen. Maar wie weet is dit bij Delta de enige plek. We zien het wel.

Ik had een paar maand geleden hiervoor ook met KLM gebeld, en die stuurden me door naar Delta, maar ook daar werd ik niet veel wijzer.
Delta gaf aan dat het vliegtuig verandert was, en dat we daarom overgeplaatst waren. Voor zover ik kan zien is het hetzelfde type toestel, zelfde stoelindeling, zelfde vertrektijd en route, 7 minuten eerder in aankomsttijd. En we hebben nu het Delta vluchtnummer in onze boeking ipv het KLM nummer. Dus ik zou dan een 1 op 1 overplaatsing verwachten, van stoelen. Maar achter die verwachting zat totaal geen logica volgens de Delta medewerkster, ik moest maar blij zijn dat ze ons over hadden kunnen plaatsen.
Maar inmiddels zijn we al tig wijzigingen verder, en ik verwacht dat er nog wel een paar bijkomen in de komende maanden.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
flensje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door flensje »

Ik ging me vandaag online inchecken, maar ik kan mijn eigen boardingpass niet printen doordat er nog een extra iets nodig is. Gebeld met United en die zei dat alles goed ingevuld staat, maar dat ivm de extra beveiliging we niet onze boardingpass konden printen.
Meer mensen dit al eens gehad?
Afbeelding
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Bij United al regelmatig, gewoon op de luchthaven je boardingpassen pas laten printen bij het afgeven van de bagage.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer